شرکت HyperX یک هدست گیمینگ جدید و هیجان انگیز را معرفی کرده است! مطابق با ادعای این شرکت، این هدست با هر بار شارژ شدن، به مدت 300 ساعت قابل استفاده خواهد بود! به این ترتیب این هدست تا بیش از 12 روز پس از شارژ شدن، نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت و گیمرهای حرفه ای می توانند بدون هیچ دغدغه ای، از این هدست برای انجام بازی به صورت متوالی و بدون وقفه استفاده کنند.

هدست گیمینگ وایرلس HyperX Cloud Alpha تا 300 ساعت نیازی به شارژ نخواهد داشت!

هدست گیمینگ وایرلس جدید HyperX با نام Cloud Alpha عرضه می شود و از ویژگی هایی مانند DTS Headphone: Spatial Audio برای ارائه صدایی باورپذیر بهره می برد. همچنین در این هدست از درایورهای Dual Chamber شرکت HyperX استفاده شده که قابلیت تفکیک صدای کم از صدای بلند و متوسط را دارند. این هدست جدید هم اکنون با قیمت 200 دلار بر روی وب سایت رسمی HyperX در دسترس است.

همانند دیگر هدست های گیمینگ حرفه ای و رده بالا، هدست وایرلس HyperX Cloud Alpha قابلیت ارائه صدای مجازی 3D را دارد. این تکنولوژی هم برای گیمرهای حرفه ای و هم برای گیمرهای آماتور و تازه کار جذابیت زیادی دارد و حس حضور فیزیکی در فضای بازی را به آنها القا می کند!

هدست گیمینگ وایرلس HyperX Cloud Alpha تا 300 ساعت نیازی به شارژ نخواهد داشت!

در این هدست از یک میکروفون قابل جدا شدن نیز استفاده شده است. این میکروفون که دارای گواهینامه اختصاصی برای کار با سرویس های Discord و TeamSpeak است، علاوه بر کارایی عالی در محیط بازی، برای کار با سایر اپلیکیشن ها و برنامه ها نیز کاربرد فوق العاده ای دارد. یک نشانگر LED بر روی این میکروفون قرار دارد که کاربر را از فعال بودن یا mute بودن آن مطلع می کند. همچنین در این میکروفون از فناوری حذف نویز بهره برده شده که منجر به کاهش سروصداهای اضافی موجود در محیط در حین گفتگو می شود.

اما همان طور که اشاره شد، عاملی که سبب تمایز هدست وایرلس HyperX Cloud Alpha با دیگر مدل های گیمینگ موجود در بازار می شود، طول عمر باتری آن است. HyperX مدعی شده که این هدست تا 300 ساعت نیازی به شارژ کردن نخواهد داشت و از این بابت در صدر لیست هدست های گیمینگ دنیا قرار می گیرد! البته طول عمر واقعی باتری این هدست به میزان استفاده از آن در طول روز بستگی خواهد داشت و ممکن است با ادعای هایپر ایکس متفاوت باشد. با این حال چیزی که مشخص است این است که این هدست طول عمر باتری بالایی دارد و شارژ باتری آن برای چند روز کفایت خواهد کرد.

هدست گیمینگ وایرلس HyperX Cloud Alpha تا 300 ساعت نیازی به شارژ نخواهد داشت!

در رابطه با کیفیت ساخت هدست وایرلس Cloud Alpha نیز باید به این نکته اشاره کنیم که فریم این هدست از آلومینیوم ساخته شده و دوام و استحکام فوق العاده ای دارد. همچنین در فضای داخلی ایرکاپ های این هدست از فوم نرم استفاده شده که حس راحتی و آسایش را برای کاربران به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که فوم داخل ایر کاپ های این هدست دارای کاور چرمی هستند.

منبع: windowscentral