گوشی Realme 9 4G یکی از گوشی هایی است که در آینده راهی بازار خواهد شد. به تازگی مشخصات این گوشی ریلمی به صورت غیر رسمی منتشر شده است که در این بخش نگاهی به آنها می اندازیم.

گوشی Realme 9 4G به یک صفحه نمایش 6.43 اینچی از نوع AMOLED مجهز است که از رزولوشن FHD+ بهره می برد. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتز است. ریلمی ادعا کرده است که این گوشی از نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز و میزان روشنایی 1000 nits برخوردار است و عملکردی ایده آل را ارائه می دهد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که سنسور اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. این سنسور علاوه بر آنلاک کردن گوشی از طریق تشخیص اثر انگشت، به عنوان سنسور شمارنده ضربان قلب نیز کاربرد دارد.

مشخصات فنی گوشی Realme 9 4G فاش شد!

در گوشی Realme 9 4G از چیپست اسنپ دراگون 680 استفاده شده است. شایعه های مطرح شده در رابطه با این گوشی بیانگر این هستند که این مدل در نسخه های مجهز به 6 گیگابایت و 8 گیگابایت حافظه رم راهی بازار خواهند شد. هر دوی این مدل ها به 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 مجهز خواهند بود. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی دارای اسلات کارت حافظه microSD خواهد بود یا نه و اطلاعاتی در این زمینه ارائه نشده است.

پنل پشتی گوشی Realme 9 4G محل قرارگیری دوربین سه گانه آن است. دوربین اصلی این گوشی به سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HM6 مجهز است و در کنار آن از یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. برای ثبت سلفی، می توانید از دوربین جلوی 108 مگاپیکسلی این گوشی استفاده کنید!

مشخصات فنی گوشی Realme 9 4G فاش شد!

در بخش نرم افزاری باید گفت که این گوشی به صورت پیش فرض همراه با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Realme UI 3.0 عرضه خواهد شد. در این گوشی موبایل اندرویدی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که امکان شارژ آن با فناوری فست شارژ 33 واتی به صورت کابلی وجود دارد. همچنین این گوشی دارای یک جک هدفون 3.5 میلی متری است و از اتصال کابلی به انواع هدفون و هندزفری پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی گوشی Realme 9 4G فاش شد!

باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی ریلمی 9 4G از طراحی موسوم به Ripple Holographic Design برخوردار است. این گوشی تنها 7.99 میلی متر ضخامت و 178 گرم وزن دارد. لازم به ذکر است که این گوشی در رنگ های طلایی، سفید و مشکی راهی بازار می شود. پیش بینی می شود که این گوشی در بازار گوشی های میان رده به فروش بالایی دست پیدا کند. به خصوص دوربین سلفی 108 مگاپیکسلی یکی از نکات هیجان انگیز در رابطه با این گوشی است که امکان ثبت عکس و ویدئوی سلفی با بالاترین کیفیت را فراهم می آورد. این ویژگی به خصوص برای بلاگرها و استریمرها اهمیت زیادی دارد و امکان به اشتراک گذاری عکس و ویدئو با بالاترین کیفیت در شبکه های اجتماهی را فراهم می آورد.

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.