برند OPPO روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد و در چند وقت اخیر چند مدل گوشی هوشمند را راهی بازارهای جهانی کرده است. از جمله این گوشی ها می توان به OPPO Reno 8، گوشی OPPO Reno 8 Pro و Reno 8Z اشاره کرد. تمام این دستگاه ها از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کنند. مطابق با یک گزارش جدید که بر روی وب سایت Pricebaba منتشر شده، این تولید کننده چینی قصد دارد تا به زودی یک گوشی جدید دیگر از سری Reno 8 را نیز معرفی کند. این گوشی جدید Reno 8 4G نام دارد. در ادامه می توانید با مشخصات فنی این گوشی بیشتر آشنا شوید و رندرهای منتشر شده از آن را مشاهده کنید.

با مشخصات فنی گوشی OPPO Reno 8 4G بیشتر آشنا شوید

مشخصات فنی گوشی OPPO Reno 8 4G (بر اساس منابع غیر رسمی)

بر مبنای اطلاعاتی که در منابع غیر رسمی در رابطه با گوشی OPPO Reno 8 4G منتشر شده، این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.43 اینچی است. صفحه نمایش این گوشی از نوع AMOLED است و از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی می کند. همچنین این صفحه نمایش از نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز برخوردار است و توسط روکش گوریلا گلس محافظت می شود. در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش این گوشی شاهد قرارگیری یک پانچ هول هستیم. در این قسمت دوربین سلفی گوشی OPPO Reno 8 4G قرار دارد که از رزولوشن 32 مگاپیکسل بهره می برد. لازم به ذکر است که حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در زیر صفحه نمایش آن تعبیه شده است.

مشخصات فنی گوشی OPPO Reno 8 4G (بر اساس منابع غیر رسمی)

دوربین های پشتی این گوشی نیز در یک ماژول مستطیلی شکل قرار دارند. دوربین اصلی این گوشی اوپو دارای رزولوشن 64 مگاپیکسل است و در کنار آن از یک حسگر ماکرو و تشخیص عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل استفاده شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی OPPO Reno 8 4G به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 12 مجهز است و رابط کاربری آن ColorOS 12 UI خواهد بود.

اما اگر به سخت افزار داخلی گوشی Reno 8 4G نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که در آن از تراشه اسنپ دراگون 680 استفاده شده که یک تراشه میان رده در بازار به حساب می آید. همچنین این گوشی به 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز است. باتری این گوشی نیز از ظرفیتی معادل با 4500 میلی آمپر ساعت بهره می برد و امکان شارژ شدن با سرعت 33 وات وجود دارد. پس کاربر برای تکمیل شدن شارژ این گوشی مجبور به منتظر ماندن برای زمان های طولانی نخواهد شد.

مشخصات فنی گوشی OPPO Reno 8 4G (بر اساس منابع غیر رسمی)

هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با قیمت گوشی OPPO Reno 8 4G در دسترس قرار نگرفته است. رنگ بندی آن نیز همان طور که در عکس های بالا مشاهده می کنید شامل مشکی و طلایی است. به احتمال زیاد این گوشی در آینده ای نه چندان دور راهی بازارهای جهانی خواهد شد و در کنار سایر گوشی های سری Reno 8 اوپو قرار خواهد گرفت؛ هر چند نمی توان با قطعیت در این رابطه اظهار نظر کرد.

منبع: gizmochina