هواوی به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد گوشی های میان رده سری Huawei Nova 10 را در ماه جولای راهی بازار کند و هر چه به زمان عرضه این گوشی ها نزدیک تر می شویم، بازار شایعات در مورد آنها داغ تر می شود. یکی از افشاگران شناخته شده دنیای تکنولوژی به نام Digital Chat Station بر روی اکانت خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo جزئیات جدیدی را از گوشی Nova 10 Pro منتشر کرده که در ادامه نگاهی به آن می اندازیم.

گوشی Huawei Nova 10 Pro با پشتیبانی از فست شارژ 100 واتی، در عرض 20 دقیقه به طور کامل شارژ می شود

بر اساس این اطلاعات، گوشی جدید Huawei Nova 10 Pro که رده بالاترین گوشی از سری Nova 10 به شمار می آید، از فست شارژ کابلی با توان 100 وات پشتیبانی می کند. هواوی ادعا کرده است که تکنولوژی فست شارژ 100 واتی این شرکت باعث می شود تا باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گوشی Nova 10 Pro در عرض 20 دقیقه به طور کامل شارژ شود. این در حالی است که فناوری فست شارژ هواوی در مقایسه با تکنولوژی های سایر شرکت های رقیب آن مانند شیائومی، Realme و OnePlus ولتاژ کمتری مصرف می کند.

این افشاگر برخی مشخصات فنی گوشی های سری Huawei Nova 10 را نیز فاش کرده است. مطابق با این اطلاعات، گوشی Huawei Nova 10 Pro به صفحه نمایش 6.78 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز و لبه های خمیده مجهز است. این صفحه نمایش که از نوع AMOLED است، از رزولوشن 2652x1200 پیکسل بهره می برد و یک فرورفتگی در گوشه سمت چپ بالای آن دیده می شود.

گوشی Huawei Nova 10 Pro با پشتیبانی از فست شارژ 100 واتی، در عرض 20 دقیقه به طور کامل شارژ می شود

ساختار دوربین پشت گوشی Nova 10 Pro سه گانه است و دوربین اصلی آن را یک لنز بزرگ RYYB با رزولوشن 50 مگاپیکسل تشکیل می دهد. در کنار این دوربین از یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق پیشرفته استفاده شده است. نکته جالب در رابطه با این گوشی این است که دو دوربین سلفی برای آن در نظر گرفته شده است. این دوربین ها شامل لنز اصلی 60 مگاپیکسلی و لنز تله فوتوی پرتره 8 مگاپیکسلی می شود.

این گوشی مجهز به تراشه کوالکوم اسنپ دراگون 778G است و از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می کند. سایر مشخصات این نسخه را ضخامت 7.88 میلی متر و وزن 191 گرم تشکیل می دهد.

نسخه استاندارد Huawei Nova 10 نیز به صفحه نمایش تخت 6.67 اینچی مجهز است که در بالای قسمت میانی آن فرورفتگی دوربین سلفی قرار گرفته است. این صفحه نمایش از نوع AMOLED است و رزولوشن آن 2400x1080 پیکسل عنوان شده است. به مشخصات سخت افزار داخلی این گوشی میان رده اشاره ای نشده، اما چیزی که ما می دانیم این است که انرژی مورد نیاز این گوشی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود. همچنین این گوشی از فست شارژ 66 وات پشتیبانی می کند. این گوشی از مدل Pro باریک تر و سبک تر است و ضخامت و وزن آن به ترتیب برابر 6.88 میلی متر و 168 گرم خواهد بود.

گوشی Huawei Nova 10 Pro با پشتیبانی از فست شارژ 100 واتی، در عرض 20 دقیقه به طور کامل شارژ می شود

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گوشی های جدید سری Nova 10، باید تا ماه جولای منتظر بمانیم. در این ماه هواوی طی یک رویداد رسمی از این گوشی ها رونمایی خواهد کرد.

منبع: gizmochina