شرکت چینی Realme قصد دارد تا در بازار گوشی های اقتصادی و میان رده حضور پر رنگ تری داشته باشد و بتواند با عرضه محصولاتی با قیمت مناسب، با سایر برندها رقابت نزدیک تری داشته باشد. در همین راستا این شرکت به تازگی گوشی Realme C33 را معرفی و راهی بازار کشورهای آسیایی کرده است. این گوشی قیمت مناسبی دارد و پیش بینی می شود استقبال خوبی از آن شود! در ادامه به مشخصات فنی و قیمت گوشی ریلمی C33 نگاهی انداخته ایم؛ با ما همراه باشید.

قیمت گوشی ریلمی C33 چقدر است؟!

قیمت گوشی ریلمی C33

این گوشی در کشورهای آسیای شرقی و هند در دو نسخه از لحاظ پیکربندی حافظه عرضه شده که شامل 3GB رم + 32GB حافظه داخلی و 4GB رم + 64GB حافظه داخلی می شود. قیمت این نسخه ها به ترتیب برابر با 138 دلار و 150 دلار اعلام شده است و کاربران هم اکنون می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

مشخصات فنی گوشی ریلمی C33

اما گوشی ریلمی C33 چه مشخصاتی دارد؟! بیایید از پنل جلویی آن شروع کنیم؛ جایی که این گوشی به یک صفحه نمایش از نوع IPS LCD مجهز شده است. این صفحه نمایش 6.5 اینچ سایز دارد و رزولوشن اچ دی پلاس را ارائه می دهد. همچنین نسبت تصویر نمایشگر این گوشی 20:9 اعلام شده است.

شرکت ریملی در گوشی مدل C33 از تراشه Unisoc T612 استفاده کرده است که یک تراشه پایین رده به حساب می آید. همچنین این گوشی دارای حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی است که امکان ارتقای آن با استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی وجود دارد. همان طور که اشاره شد، حداکثر ظرفیت حافظه رم به کار رفته در این گوشی نیز 4 گیگابایت است.

مشخصات فنی گوشی ریلمی C33

ریلمی C33 به دوربین بر روی پنل پشتی خود مجهز است. دوربین اصلی آن دارای سنسور 50 مگاپیکسل است و در کنار آن از یک لنز ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل استفاده شده است. در ناچ بالای صفحه نمایش در پنل جلویی این گوشی نیز دوربین سلفی آن با رزولوشن 5 مگاپیکسل تعبیه شده است.

باتری به کار رفته در گوشی ریلمی C33 از ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت بهره می برد و امکان شارژ کردن آن با فست شارژ 10 وات وجود دارد. با توجه به اینکه سرعت شارژی که این گوشی از آن پشتیبانی می کند چندان بالا نیست، احتمالاً برای تکمیل شدن شارژ باتری آن باید زمان زیادی منتظر بمانید!

امکانات ارتباطی وایرلس و با سیم این گوشی با باتری 5000 میلی آمپر Realme شامل یک پورت تایپ سی، یک جک هدفون 3.5 میلی متری، شبکه ارتباطی دو بانده 4G VoLTE، وای فای 802.11ac، بلوتوث نسخه 5.0 و جی پی اس می شود. در رابطه با امکانات نرم افزاری این گوشی نیز می توان به سازگاری آن با سیستم عامل اندروید 12 اشاره کرد.

مشخصات فنی گوشی ریلمی C33

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که رنگ بندی گوشی جدید شرکت چینی Realme شامل رنگ های سرمه ای، آبی آسمانی و طلایی می شود. نسخه طلایی رنگ این گوشی دارای روکش مات همراه با طرح برجسته (مانند دانه های شن) است و ظاهر زیبایی دارد. همچنین شایان ذکر است مشخصات فنی، عکس ها و قیمت گوشی Realme 9i 5G نیز در بخش مقالات موجود است و شما می توانید برای مشاهده آن اقدام کنید.

منبع: gizmochina