شرکت پوکو قصد دارد تا به زودی گوشی POCO X4 GT را روانه بازار کند که در واقع نسخه تغییر نام یافته گوشی Redmi Note 11T Pro است. طبق برنامه زمان بندی اعلام شده توسط این شرکت، این گوشی جدید از تاریخ 23 ژوئن (2 تیر) راهی بازارهای جهانی شده است. پس بیایید به مشخصات ظاهری، فنی و دوربین آن نگاهی بیندازیم! با ما همراه باشید.

طراحی ظاهری و صفحه نمایش گوشی پوکو X4 GT

طراحی ظاهری و صفحه نمایش گوشی پوکو X4 GT

پیش از این رندرهایی از گوشی X4 GT منتشر شده بود که از طریق آنها می توان به لبه های بدنه منحنی این گوشی پی برد. پنل جلویی گوشی پوکو X4 GT نیز دارای قاب های باریکی در سه سمت بالا، چپ و راست است و ضخامت قاب پایین آن نسبتاً زیاد است. دکمه های پاور و کنترل صدای این گوشی نیز در کناره سمت راست بدنه آن قرار دارد. بر روی پنل پشتی این گوشی پوکو نیز ماژول دوربین مستطیلی شکل آن را مشاهده می کنیم که شامل سه سنسور دوربین و دو فلش LED می شود.

طراحی ظاهری و صفحه نمایش گوشی پوکو X4 GT

این طور که اعلام شده این گوشی به صفحه نمایش LCD با سایز 6.6 اینچ و رزولوشن Full HD+ (معادل با 1080x2400 پیکسل) مجهز است. همچنین نرخ نوسازی تصویر صفحه نمایش این گوشی 144 هرتز و روشنایی آن 650 nits اعلام شده است. لازم به ذکر است که بر روی این صفحه نمایش از پوشش محافظ Corning Gorilla Glass 5 استفاده شده است.

مشخصات فنی گوشی POCO X4 GT

شرکت پوکو در ساخت این گوشی از تراشه مدیاتک Dimensity 8100 استفاده کرده که به پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 مجهز است. در کنار این تراشه، از حافظه رم با ظرفیت 8 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی با ظرفیت 256 گیگابایت استفاده شده است. از دیگر مشخصات این گوشی موبایل جدید poco باید به مجهز بودن آن به باتری حجیم 5080 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری فست شارژ 67 واتی اشاره کرد. لازم به ذکر است که این گوشی دارای باتری حجیم به سیستم عامل اختصاصی MIUI 13 پوکو که بر مبنای اندروید 12 توسعه یافته، مجهز است.

مشخصات فنی گوشی POCO X4 GT

نکته: عکس بالا متعلق به گوشی Redmi Note 11T Pro Plus است. گفته می شود که POCO X4 GT نسخه تغییر نام یافته این گوشی است.

دوربین گوشی POCO X4 GT

گوشی پوکو X4 GT از همان مشخصات دوربین گوشی Redmi Note 11T Pro برخوردار است. بنابراین این گوشی به سه دوربین مجهز خواهد بود که دوربین اصلی آن از رزولوشن 64 مگاپیکسل و لنز Samsung ISOCELL GW1 بهره می برد. دو دوربین دیگر آن شامل یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک شوتر ماکروی 2 مگاپیکسلی می شود. دوربین جلوی این گوشی نیز از رزولوشن 20 مگاپیکسل برخوردار است و عملکردی مناسب در هنگام ثبت عکس و ویدئوی سلفی از خود نشان می دهد. همچنین بر روی این دوربین سلفی برای برقراری تماس تصویری حساب ویژه ای باز کرد.
همان طور که اشاره شد گوشی POCO X4 GT از تاریخ 23 ژوئن (2 تیر) در بازارهای جهانی قابل تهیه است.

منبع: gizmochina