شرکت OPPO در حال کار کردن بر روی گوشی های هوشمند سری K10 برای عرضه به بازار کشور چین است. این سری حداقل دارای دو مدل است که OPPO K10 و OPPO K10 Pro نام دارند. به تازگی مشخصات فنی کامل مدل OPPO K10 Pro فاش شده است که در این بخش نگاهی به آنها می اندازیم. باید به این نکته هم اشاره کنیم که خبرهایی مبنی بر اینکه این گوشی موبایل هوشمند در واقع نسخه تغییر برند یافتۀ یکی از محصولات OnePlus است نیز به گوش می رسد!

مشخصات فنی کامل گوشی OPPO K10 Pro فاش شد!

مطابق با اطلاعاتی که به تازگی در رابطه با گوشی OPPO K10 Pro منتشر شده، صفحه نمایش این گوشی از نوع AMOLED است و 6.62 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش از رزولوشن Full HD+ بهره می برد و نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز را ارائه می دهد. همچنین در قسمت میانی بالای این صفحه نمایش، یک punch-hole تعبیه شده که محل قرار گرفتن دوربین سلفی است. لازم به ذکر است که دوربین سلفی این گوشی از رزولوشن 16 مگاپیکسل برخوردار است. همچنین گوشی OPPO K10 Pro به سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش نیز مجهز است.

بر روی پنل پشتی گوشی OPPO K10 Pro ماژول دوربین آن را مشاهده می کنیم. دوربین اصلی این گوشی به لنز Sony IMX766 مجهز است و دارای قابلیت OIS است. در کنار این دوربین 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی نیز به کار رفته است. سیستم عامل این گوشی نیز ColorOS است که بر مبنای سیستم عامل اندروید 12 طراحی و توسعه یافته است.

مشخصات فنی کامل گوشی OPPO K10 Pro فاش شد!

به احتمال بسیار زیاد در گوشی OPPO K10 Pro از تراشه اسنپ دراگون 888 استفاده می شود. این گوشی در دو نسخه مجهز به حافظه رم 8 گیگابایت و 12 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت به بازار عرضه می شود. همچنین این طور که مشخص است، باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است و امکان شارژ کردن آن با فناوری فست شارژ با توان 80 وات وجود دارد.

مشخصات فنی کامل گوشی OPPO K10 Pro فاش شد!

با وجود اینکه نسخه Pro این سری از گوشی های OPPO از تراشه اسنپ دراگون 888 قدرت می گیرد، اما این شرکت در نسخه معمولی این سری (گوشی OPPO K10) از تراشه مدیاتک Dimensity 8000 بهره برده است. همچنین این نسخه دارای صفحه نمایش LCD خواهد بود. مطابق با برآوردهای کارشناسان، هر دوی این گوشی ها تا انتهای ماه آوریل راهی بازارهای کشور چین خواهند شد و کاربران خانگی و سایر مصرف کنندگان می توانند آنها را در فروشگاه های خرده فروشی تهیه کنند. از دیگر اخبار مرتبط با برند OPPO، باید به این خبر اشاره کنیم که این شرکت قصد دارد تا ظرف روزهای آتی از گوشی های OPPO F21 Pro 4G و OPPO F21 Pro 5G در کشور هند رونمایی کند. این طور که اعلام شده این گوشی ها نسخه تغییر نام یافته گوشی های OPPO Reno7 Lite و Reno7 Z است که پیش از این در سایر کشورها عرضه شده بوند.

منبع: gizmochina