شرکت شیائومی طبق برنامه قبلی، ردیاب ورزشی Xiaomi Band 7 را در کنار گوشی های سری Redmi Note 11T در تاریخ 24 ماه May معرفی کرده است. در این میان تصاویری از جعبه نسخه NFC این ردیاب ورزشی در فروشگاه های خرده فروشی منتشر شده که مشخصات فنی آن را آشکار می کند. لازم به ذکر است که این فیتنس ترکر به عنوان جانشین ردیاب های سری Xiaomi Band 6 که سال گذشته به بازار آمده بودند، معرفی شده است.

مشخصات فنی ردیاب ورزشی جدید Xiaomi Band 7 NFC را از روی عکس جعبه آن مشاهده کنید!

شیائومی دو نسخه از این ردیاب ورزشی را به بازار عرضه کرده است: یک نسخه معمولی و یک نسخه مجهز به NFC. تصاویر لو رفته به مدل Band 7 NFC با مدل نامبر M23130B1 مربوط می شود. این ردیاب ورزشی با دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید 6.0 به بالا و iOS 10.0 به بالا سازگاری دارد.

این طور که مشخص است، ردیاب ورزشی Band 7 NFC به صورت ضد آب طراحی شده و از کلاس 5ATM در این زمینه بهره می برد. همچنین این ردیاب ورزشی به صفحه نمایش AMOLED با سایز 1.62 اینچ مجهز است. در مقایسه با نسل قبلی این ردیاب ورزشی، باید گفت که مدل Band 6 دارای صفحه نمایش کوچکتر با ابعاد 1.56 اینچ بود. البته نمایشگر این ردیاب نیز از نوع AMOLED بوده است.

مشخصات فنی ردیاب ورزشی جدید Xiaomi Band 7 NFC را از روی عکس جعبه آن مشاهده کنید!

از دیگر مشخصات کلیدی فیتنس ترکر Band 7 NFC باید به باتری 180 میلی آمپر ساعتی آن اشاره کنیم که نسبت به نسل قبلی با ارتقا مواجه شده است. مدل Band 6 از باتری 125 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و به نظر می رسد که شارژدهی مدل جدید این ردیاب ورزشی بسیار بیشتر از نسل قبلی آن خواهد بود.

شیائومی Band 7 NFC از دستیار Xiao AI و واچ فیس های مختلف پشتیبانی می کند و عملکردی کاملاً هوشمند را ارائه می دهد. زمانی که صحبت از سلامتی و فیتنس به میان می آید، تازه ویژگی های اصلی این ردیاب ورزشی مشخص می شود! چرا که Band 7 NFC از ویژگی هایی مانند مانیتور ضربان قلب، ردیابی مستمر سطح اکسیژن خون (SpO2)، پایش وضعیت خواب و بیش از 100 حالت ورزشی برخوردار است. شیائومی تأیید کرده است که این ردیاب ورزشی به آلارم هشدار با قابلیت ویبره مجهز است که اگر سطح اکسیژن خون کاربر به زیر 90 درصد افت پیدا کند، فعال می شود. با وجود اینکه بر روی عکس جعبه این محصول ذکر نشده، ما به احتمال فراوان این دستگاه به GPS مجهز خواهد بود.

مشخصات فنی ردیاب ورزشی جدید Xiaomi Band 7 NFC را از روی عکس جعبه آن مشاهده کنید!

اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که Xiaomi Band 7 NFC با قیمت 40 دلار در بازارهای چین به فروش می رسد. تیزرهای رسمی ارائه شده از جانب شیائومی مشخص می کند که برای این ردیاب ورزشی، بندهای سیلیکونی در رنگ های متفاوتی مانند آبی، قهوه ای روشن، سبز، نارنجی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. در بسته بندی این محصول، علاوه بر ردیاب ورزشی Band 7، مچ بند، کابل شارژ و دفترچه راهنمای کاربران نیز قرار گرفته است.

منبع: gizmochina