همان طور که می دانید عصر، عصر تبلیغات است و اگر می خواهید تا از غافله عقب نمانید، باید محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید! یکی از کاربردی ترین روش ها برای این منظور، استفاده از مانیتور صنعتی 55 اینچ است. این دستگاه با توجه به ابعاد مناسبی که دارد، در مکان های مختلف قابل نصب است و این امکان را به شما می دهد تا محتوای مورد نظرتان را به صورت 24/7 (تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته) در معرض دید مشتریانتان قرار دهید. اما چه نوع محتوایی بر روی یک مانیتور صنعتی 55 اینچ قابل نمایش است؟ در واقع این دستگاه چه کاربردی در محیط های کاری مختلف دارد؟! با ما همراه باشید.

چه نوع محتوایی بر روی یک مانیتور صنعتی 55 اینچ قابل نمایش است؟

تبلیغات

مهم ترین کاربرد مانیتور صنعتی 55 اینچ، تبلیغات است! این دستگاه فضایی ایده آل برای تبلیغ محصولات، سرویس ها و خدمات شما را در اختیارتان می گذارد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید علاوه بر طرح های گرافیکی، از ویدئو یا انیمیشن نیز برای این منظور استفاده کنید. پس دست شما در این زمینه باز است و همه چیز به خلاقیت شما در زمینه تولید محتوای جذاب بستگی دارد! اغلب شاهد کاربرد تبلیغاتی مانیتور صنعتی 55 اینچ در فروشگاه ها، پاساژها و مراکز خرید هستیم.

چه نوع محتوایی بر روی یک مانیتور صنعتی 55 اینچ قابل نمایش است؟

نمایش لیست خدمات و سرویس ها

با اینکه هنوز استفاده از منوهای کاغذی یا تابلوهای ثابت رواج زیادی دارد، اما شما می توانید با استفاده از یک مانیتور صنعتی 55 اینچ به کسب و کار خود حال و هوای جذاب تری بدهید! به عنوان مثال می توانید منوی رستوران، کافه یا فست فودی خود را به صورت دیجیتال و همراه با تصاویری خلاقانه به مراجعین نمایش دهید. یا می توانید از این دستگاه در باشگاه های فیتنس برای نمایش طرح ها و بسته های خود استفاده کنید.

چه نوع محتوایی بر روی یک مانیتور صنعتی 55 اینچ قابل نمایش است؟

متن ها و جملات الهام بخش

مانیتور صنعتی فقط یک دستگاه تبلیغاتی نیست! شما می توانید از این دستگاه برای روحیه دادن به مشتریان و حتی کارکنان خود استفاده کنید! به عنوان مثال می توانید مانیتور صنعتی 55 اینچ خود را بر روی دیوار راهروها یا لابی اداره یا سازمان خود نصب کنید و بر روی آن جملات انگیزشی نمایش دهید! همچنین می توانید با نمایش این جملات به مشتریان، تجربه ای دلنشین از حضور در فروشگاه خود را برایشان رقم بزنید!

چه نوع محتوایی بر روی یک مانیتور صنعتی 55 اینچ قابل نمایش است؟

اخبار و موضوعات روز

خودتان را در شرایط فردی قرار دهید که به بانک مراجعه کرده و به یک صف طولانی برای دریافت خدمات برخورده است! در این شرایط اگر یک مانیتور صنعتی 55 اینچ در فضای بانک وجود داشته باشد و بر روی آن اخبار و موضوعات روز نمایش داده شود، می توانید زمان انتظار خود را راحت تر سپری کنید. همچنین می توان از این دستگاه برای نمایش نرخ ارز، اطلاعات بازار بورس و سایر اطلاعات مالی تخصصی در بانک ها، صرافی ها و مؤسسات مالی استفاده کرد.

چه نوع محتوایی بر روی یک مانیتور صنعتی 55 اینچ قابل نمایش است؟

تقویم، وضعیت آب و هوا، نقشه و...

خرید مانیتور صنعتی 55 اینچ می تواند از بسیاری جهات برای شما سودمند باشد! به عنوان مثال می توانید از این دستگاه برای نمایش تقویم و وضعیت آب و هوا به صورت لحظه ای در هتل ها و مراکز خرید استفاده کنید. همچنین می توانید نقشه محیط اطراف را بر روی آن به نمایش بگذارید تا مهمانان و مشتریان شما از موقعیت مکانی خود اطلاعات بهتری دریافت کنند. مانیتور صنعتی در هتل می تواند به منظور نمایش جاذبه های گردشگری منطقه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

چه نوع محتوایی بر روی یک مانیتور صنعتی 55 اینچ قابل نمایش است؟

همان طور که مشاهده می کنید، مانیتور صنعتی کاربردهای متنوع و متعددی دارد و امکانات زیادی را در اختیار شما می گذارد. به خصوص مانیتور صنعتی 55 اینچ به دلیل ابعاد مناسب و سهولت در نصب، طرفداران زیادی دارد و جزء پرفروش ترین مدل های این دستگاه ها به شمار می آید. علاوه بر موارد ذکر شده، شما می توانید از مانیتور صنعتی برای نمایش پیام های اضطراری یا نقشه داخلی سازمان یا فروشگاه خود (جهت مسیریابی سریع تر مراجعین) نیز استفاده کنید.

منبع: dgicommunications