ساعت هوشمند فیت بیت سنس 2 به تازگی برای خرید در دسترس قرار گرفته است. این نسخه نسبت به مدل اورجینال سنس از بسیاری جهات ارتقا پیدا کرده و به خصوص صفحه نمایش لمسی و تمام رنگی آن نگاه ها را به سمت خود خیره می کند! لازم به ذکر است که واچ فیس های متنوعی برای این ساعت هوشمند وجود دارد که شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و ساعت هوشمندتان را شخصی سازی نمایید. علاوه بر اینها فیت بیت سنس 2 همچنین از قابلیت هایی مانند برقراری تماس بلوتوثی، دریافت پیام های متنی و نمایش نوتیفیکیشن اپلیکیشن ها بهره می برد و اطلاعاتی مانند وضعیت سلامتی بدن و تمرین های ورزشی را بر روی نمایشگر خود نشان می دهد. پس بهتر است تا از یک محافظ صفحه نمایش استفاده کنید تا بتوانید به بهترین عملکرد نمایشگر ساعت هوشمند خود دست یابید! اگر چنین قصدی دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین محافظ های صفحه نمایش سازگار با ساعت هوشمند Fitbit Sense 2 آشنا شوید.

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که ما در سایر مقالات وب سایت ایده برتر برخی از بهترین محافظ های صفحه نمایش مناسب دستبندهای هوشمند فیت بیت را نیز معرفی کرده ایم. شما می توانید برای مشاهده این مقالات از بخش وبلاگ ما اقدام کنید.

محافظ کیس و صفحه نمایش NANW 4-Pack – بهترین انتخاب

محافظ کیس و صفحه نمایش NANW 4-Pack – بهترین انتخاب

این محافظ هم صفحه نمایش و هم اطراف بدنه ساعت هوشمند Fibit Sense 2 را پوشش می دهد و کیفیت ساخت فوق العاده ای دارد. محافظ صفحه نمایش NANW کاملاً منعطف است و از ساعت شما در مقابل خط و خش، گرد و غبار و آلودگی ها محافظت می کند. در بسته بندی این محصول 4 محافظ وجود دارد، اما با توجه به کیفیت ساخت و دوام بالای آنها، احتمالاً به استفاده از تمامی آنها نیاز پیدا نخواهید کرد!

محافظ کیس و صفحه نمایش Kimilar 3-Pack – طراوت رنگ ها!

محافظ کیس و صفحه نمایش Kimilar 3-Pack – طراوت رنگ ها!

محافظ صفحه نمایش سه تایی Kimilar یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محافظ های صفحه نمایش ساعت هوشمند عرضه شده به بازار است که به طور کامل ساعت هوشمند فیت بیت سنس 2 را پوشش می دهد. این محافظ ضخامت فوق العاده باریکی دارد و از متریال منعطف ساخته شده است. نکته جالب این است که این محافظ صفحه نمایش در پک سه تایی با رنگ های رز گلد، مشکی و سیلور عرضه شده است! همچنین نسخه بدون رنگ و کاملاً شفاف آن در بازار موجود است.

محافظ صفحه نمایش EWUONU 6-Pack- فوق العاده ساده

محافظ صفحه نمایش EWUONU 6-Pack- فوق العاده ساده

اگر به دنبال یک محافظ ساده هستید که فقط یک لایه محافظ به صفحه نمایش ساعت اضافه کرده و کاری به کناره های بدنه آن نداشته باشد، پک EWUONU یک از بهترین گزینه ها برای شماست. این محصول از فیلم انعطاف پذیر ساخته شده و بدون اینکه در زیر آن حباب یا برآمدگی ایجاد شود، به سادگی بر روی نمایشگر فیت بیت سنس 2 نصب می شود. با وجود اینکه این محافظ از جنس گلس نیست، اما همچنان در مقابل خط و خش مقاوم است و با خیال راحت می توانید آن را در حال قدم زدن در خیابان یا انجام ورزش در باشگاه به مچ دستتان ببندید.

محافظ صفحه نمایش KPYJA 6-Pack – هر روز یک ظاهر جدید!

محافظ صفحه نمایش KPYJA 6-Pack – هر روز یک ظاهر جدید!

با خرید پک 6 تایی محافظ صفحه نمایش KPYJA هر روز به ساعت هوشمند خود یک ظاهر جدید بدهید! در این پک 6 محافظ با رنگ های مختلف (شامل صورتی، بی رنگ، رز گلد، مشکی، طلایی و نقره ای) وجود دارد که از متریال نرم ساخته شده اند. این محافظ ها به صورت خمیده طراحی شده اند و تمامی سطح پنل جلویی و کناره بدنه فیت بیت سنس 2 را پوشش می دهند. همینطور باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است پشت هر پوشش محافظ، عرق یا رطوبت جمع شود؛ پس بهتر است تا پس از تعویض محافظ، زیر آن را تمیز کنید.

محافظ صفحه نمایش RinoGear 4-Pack – رده بالا و با کیفیت

محافظ صفحه نمایش RinoGear 4-Pack – رده بالا و با کیفیت

اگر به دنبال یک مدل مدل رده بالا با ظاهری شیک و جذاب هستید، محافظ صفحه نمایش RinoGear را انتخاب کنید. این محافظ صفحه نمایش تمام پنل جلویی ساعت هوشمند شما را پوشش می دهد و از جنس فیلم ترنسپرنت ساخته شده است. این محافظ از به جا ماندن لکه و اثر انگشت جلوگیری می کند و یک روکش براق و زیبا به ساعت شما اضافه می کند. مقاومت در برابر آلودگی های محیطی از دیگر ویژگی های این مدل رده بالا به حساب می آید.

منبع: androidcentral