محافظت از صفحه نمایش انحنادار گوشی سامسونگ گلکسی S9 چندان آسان نیست! اگر از گلس های معمولی استفاده کنید که کناره های خمیده صفحه نمایش را پوشش نمی دهند، هر لحظه ممکن است تا نمایشگر گوشی هوشمند سامسونگ آسیب ببیند! درست است که گلس تمپرد مقاومت و استحکام بالایی دارد، اما یک فیلم PET با توجه به انعطاف پذیری بالا، می تواند کناره های بدنه صفحه نمایش را نیز به خوبی پوشش دهد. پس بهتر است تا به این نکته در هنگام خرید محافظ صفحه نمایش برای گوشی گلکسی S9 خود توجه داشته باشید. در این مقاله چند مدل از این محافظ ها را به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید برای مشاهده سایر مدل های محافظ های صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی S9 به بخش دوم این مقاله بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

محافظ صفحه نمایش Whitestone Dome Glass – بهترین انتخاب در مجموع

محافظ صفحه نمایش Whitestone Dome Glass – بهترین انتخاب در مجموع

محافظ صفحه نمایش ضد ماوراء بنفش Dome Glass از برند Whitestone را می توان بهترین گزینه برای گوشی گلکسی S9 دانست. این گلس تمامی سطح صفحه نمایش گوشی را پوشش می دهد و از شفافیتی بسیار بالایی برخوردار است؛ به طوری که اصلاً بر روی گوشی قابل مشاهده و تشخیص نیست! استحکام این محافظ نیز به اندازه ای است که از تمامی نقاط سطح و کناره های خمیده صفحه نمایش گوشی گلکسی S9 به خوبی در برابر صدمات احتمالی محافظت می کند.

محافظ صفحه نمایش amFilm 3D Curved Glass – نصب آسان

محافظ صفحه نمایش amFilm 3D Curved Glass – نصب آسان

شرکت AmFilm نصب گلس بر روی گوشی را بسیار آسان کرده است! گلس 3D Curved این برند از ساختار کشویی مانند برخوردار است و به سادگی تمامی سطح صفحه نمایش گوشی را دربر می گیرد. پکیج این محصول شامل یک گلس محافظ صفحه نمایش، یک صفحه کشویی، یک دستمال خشک، یک پارچه تمیز کننده میکرو فیبر و یک استیکر پاک کردن گرد و غبار می شود.

محافظ صفحه نمایش Spigen NeoFlex – سازگار با انواع قاب های محافظ

محافظ صفحه نمایش Spigen NeoFlex – سازگار با انواع قاب های محافظ

برند Spigen در زمینه تولید محافظ های صفحه نمایش سازگار با قاب گوشی عملکرد درخشانی داشته است. محافظ NeoFlex درست است که از جنس گلس تمپرد نیست، اما قیمت مناسبی دارد و به سادگی بر روی گوشی نصب می شود. به علاوه اینکه این فیلم به گونه ای طراحی شده تا به خوبی کناره های خمیده صفحه نمایش گوشی گلکسی S9 را پوشش دهد. پس اگر به طور اتفاقی گوشی از دستتان رها شود و به زمین برخورد کند، خیالتان راحت خواهد بود که تمامی سطح صفحه نمایش و کناره های آن ایمن هستند و آسیبی نخواهند دید. این محافظ را میتوان یکی از بهترین محافظ های صفحه نمایش دانست.

محافظ صفحه نمایش Supershieldz Tempered Glass – سطح صاف و بدون هیچ گونه حباب و برآمدگی

محافظ صفحه نمایش Supershieldz Tempered Glass – سطح صاف و بدون هیچ گونه حباب و برآمدگی

به دنبال بالاترین میزان محافظت از صفحه نمایش گوشی هستید و نمی خواهید تا بر روی سطح آن حباب یا برآمدگی ایجاد شود؟ این گلس تمپرد رده بالای برند Supersheildz بهترین انتخاب برای شما است! این گلس از قابلیت نصب فوق العاده آسانی نیز بر روی گوشی برخوردار است و به خوبی با صفحه نمایش گوشی S9 فیت می شود. از این جهت استفاده از آن برای تمامی کاربران معمولی بسیار آسان خواهد بود.

منبع: androidcentral