قیمت اولیه گوشی وان پلاس 10T در بازارهای جهانی 649 دلار است و با توجه به مشخصات سخت افزاری آن، می توان از عملکرد قدرتمند آن اطمینان داشت! این گوشی که آخرین پرچم دار وان پلاس در سال 2022 است از تراشه پرچم دار اسنپ دراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت می گیرد و به 16 گیگابایت حافظه رم مجهز است. همچنین این گوشی از سوپر فست شارژ 150 واتی پشتیبانی می کند!
اما یکی از نقاط قوت گوشی وان پلاس 10T، صفحه نمایش 6.7 اینچی و 120 هرتزی آن است که رنگ هایی جذاب همراه با جزئیات کامل را به نمایش می گذارد! با وجود اینکه بر روی صفحه نمایش این گوشی از روکش شیشه با کیفیت گوریلا گلس 5 استفاده شده، اما باز هم باید از آن مراقبت کنید! به همین دلیل ما لیستی از بهترین محافظ های صفحه نمایش و گلس ها برای گوشی وان پلاس 10T را برای شما آماده کرده ایم که می توانید آن را در ادامه مشاهده کنید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که در وب سایت ایده برتر بهترین لوازم جانبی های مناسب گوشی های جدید سامسونگ مانند بهترین محافظ صفحه نمایش و گلس برای گوشی گلکسی زد فولد 4 نیز موجود است و شما می توانید برای مشاهده آنها از بخش مقالات ما اقدام کنید.

محافظ صفحه نمایش Suttkue به همراه محافظ لنز دوربین – مراقبت از همه چیز!

محافظ صفحه نمایش Suttkue به همراه محافظ لنز دوربین – مراقبت از همه چیز!

اگر می خواهید هم از صفحه نمایش هم از لنز دوربین گوشی وان پلاس 10T مراقبت کنید، می توانید به سراغ محصول برند Suttkue بروید. بسته بندی این محصول حاوی دو گلس تمپرد برای صفحه نمایش و دو محافظ لنز دوربین است. تمام محافظ های موجود در این پکیج دارای درجه سختی 9H هستند و به راحتی گوشی شما را از خط و خش و ضربه های احتمالی در امان نگه می دارند.

فیلم محافظ Draxlgon Hydrogel – اوج انعطاف پذیری!

فیلم محافظ Draxlgon Hydrogel – اوج انعطاف پذیری!

این محصول از برند Draxlgon برای کسانی مناسب است که به دنبال چیزی شبیه به محافظ از پیش نصب شده بر روی گوشی خود هستند و قصد دارند تا محافظ صفحه نمایش فعلی خود را با یک محافظ دیگر جایگزین کنند. این محصول ضخامت فوق العاده کمی دارد و به گونه ای طراحی شده که هیچ گونه مشکلی برای استفاده از قاب های مختلف نخواهید داشت. در ساخت این محافظ از متریال نرم TPU استفاده شده که انعطاف پذیری بالایی به آن بخشیده است.

گلس Supershieldz – یک نام شناخته شده!

گلس Supershieldz – یک نام شناخته شده!

این محافظ صفحه نمایش از برند Supershieldz یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که به دنبال یک مدل با کیفیت با قیمت مناسب هستند. در بسته بندی این محصول دو گلس قرار دارد که هر دوی آنها در برابر آّب و چربی مقاومند و لکه ها و اثر انگشت را به خوبی از بین می برند. علاوه بر این، گلس سوپرشیلدز دارای درجه سختی 9H است و به خوبی از صفحه نمایش گوشی شما در برابر خط و خش های ریز و درشت محافظت می کند.

محافظ صفحه نمایش Orzero – ارزش خرید بالا

محافظ صفحه نمایش Orzero – ارزش خرید بالا

اگر آدم خوش شانسی نیستید و گلس گوشی شما زود به زود می شکند یا آسیب می بیند، می توانید به سراغ محافظ صفحه نمایش Orzero بروید! در بسته بندی این محصول سه محافظ قرار دارد و تا مدتی طولانی دیگر نیازی به صرف هزینه برای خرید گلس جدید نخواهید داشت! این محافظ صفحه نمایش به روکش های ضد میکروب و ضد رطوبت مجهز شده و به خوبی از به جا ماندن اثر انگشت، لکه چربی و خط و خش جلوگیری می کند. با توجه به اینکه کناره های این محافظ به طور دقیقی برش خورده، برای نصب آن بر روی صفحه نمایش گوشی وان پلاس 10T کار آسانی در پیش خواهید داشت.

محافظ صفحه نمایش AISELAN – محافظت لبه به لبه!

محافظ صفحه نمایش AISELAN – محافظت لبه به لبه!

این محافظ صفحه نمایش از برند AISELAN اگر به دنبال مدلی با حاشیه مشکی رنگ هستید تا با قاب اطراف نمایشگر گوشی 10T مچ شود، از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. کناره های این محافظ دارای خمیدگی 2.5D است و به خوبی تمام سطح صفحه نمایش و اطراف آن را پوشش می دهد. ضمن اینکه این گلس به گونه ای طراحی شده که در هنگام نصب، زیر آن حباب و برآمدگی ایجاد نمی شود. مقاومت در برابر چربی یکی دیگر از ویژگی های گلس AISELAN است که باعث می شود تا نمایشگر گوشی شما همیشه براق و جذاب به نظر برسد!

منبع: androidcentral