حتی اگر کاملاً از خودتان مطمئن باشید، باز هم حوادث و اتفاقات در کمین شما خواهند بود! اگر از کاربران آیفون 13 مینی هستید، یک لحظه صحنه برخورد آن با آسفالت خیابان را تصور کنید! درست است که دوست ندارید چنین اتفاقی بیفتد، ولی به هر حال باید خود را برای آن آماده کنید. یکی از کارهای که در این زمینه باید انجام دهید استفاده از محافظ صفحه نمایش است. با استفاده از یک محافظ حداقل خیالتان از آسیب ندیدن صفحه نمایش گوشی خود راحت خواهد بود! اما کدام محافظ های صفحه نمایش برای آیفون 13 مینی مناسب ترند؟ در این مطلب و مقاله بهترین محافظ صفحه نمایش برای آیفون 13 مینی بخش دوم همراه ما باشید تا چند مدل از آنها را به شما معرفی می کنیم.

محافظ صفحه نمایش InvisibleShield Glass Elite VisionGuard – مجهز به فیلتر نور آبی

محافظ صفحه نمایش InvisibleShield Glass Elite VisionGuard – مجهز به فیلتر نور آبی

این محافظ صفحه نمایش از نوع گلس تمپرد مات است و نسبت به مدل های معمولی موجود در بازار تا چهار برابر استحکام بیشتری دارد. با استفاده از این محافظ، صفحه نمایش آیفون 13 مینی شما در برابر خراشیدگی و ضربه مقاوم خواهد شد. همچنین محافظ InvisibleShield به فیلتر کاهش نور مضر آبی هم مجهز است و از خسته شدن چشم کاربر در اثر نگاه کردن متوالی به نمایشگر گوشی جلوگیری می کند. این محافظ صفحه نمایش بر روی کیفیت نمایش رنگ ها تأثیر منفی ندارد و در آن از تکنولوژی ClearPrint به منظور جلوگیری از به جا ماندن اثر انگشت و لکه استفاده شده است.

محافظ صفحه نمایش ESR Tempered Glass – مقاوم در برابر فشار

محافظ صفحه نمایش ESR Tempered Glass – مقاوم در برابر فشار

محافظ صفحه نمایش ESR در برابر فشار 5 کیلوگرمی مقاوم است و از نمایشگر آیفون 13 مینی شما در برابر خراشیدگی ها و آسیب های احتمالی محافظت می کند. این محافظ که از بهترین لوازم جانبی ها برای گوشی های آیفون 13 است یک روکش اختصاصی دارد که علاوه بر اثر انگشت، از به جا ماندن آلودگی ها نیز جلوگیری می کند. ضمن اینکه این محافظ به طور کامل با بریدگی های اطراف نمایشگر آیفون 13 مینی سازگار است و وضوح HD را به ارمغان می آورد. سطح فوق العاده شفاف تمپرد گلس ESR به گونه ای است که از ایجاد اختلال در عملکرد دوربین جلوی گوشی و قابلیت فیس آی دی جلوگیری می کند.

محافظ صفحه نمایش Spigen Tempered Glass – سازگار با انواع قاب ها

محافظ صفحه نمایش Spigen Tempered Glass – سازگار با انواع قاب ها

برند Spigen سابقه ای طولانی در تولید انواع محافظ صفحه نمایش دارد و محافظ مخصوص آیفون 13 مینی آن یکی از مقاوم ترین مدل های موجود در بازار است. این محافظ دارای درجه سختی 9H است و از تمامی قاب های این گوشی به خوبی پشتیبانی می کند. ویژگی دیگر این محافظ مجهز بودن به روکش اولئوفوبیک است که مقاومت بالایی به آن در برابر به جا ماندن اثر انگشت داده است. در بسته بندی این محصول دو محافظ به همراه یک کیت تنظیم محافظ بر روی صفحه نمایش هنگام نصب قرار دارد.

محافظ صفحه نمایش Supershieldz Anti-Glare – محافظت پنج لایه

محافظ صفحه نمایش Supershieldz Anti-Glare – محافظت پنج لایه

این محصول از شرکت Supershieldz در واقع یک فیلم مات است که از بازتاب تصاویر محیط و به جا ماندن اثر انگشت بر روی صفحه نمایش آیفون 13 مینی شما جلوگیری می کند. این محافظ به آسانی بر روی نمایشگر گوشی نصب می شود و اگر آن را از نمایشگر جدا کنید، هیچ اثر مخربی بر روی آن باقی نمی گذارد. ضمن اینکه با استفاده از این گلس و محافظ صفحه نمایش آیفون می توانید از بالاترین دقت عملکرد لمسی نمایشگر گوشی خود بهره مند شوید. نکته قابل توجه در رابطه با محافظ صفحه نمایش سوپر شیلدز، طراحی آن به صورت 5 لایه که شامل یک لایه پلیمری مقاوم در برابر خراشیدگی، یک لایه فوق العاده سخت برای مقاومت در برابر بریدگی های عمیق، یک ژل سیلیکونی با حالت وکیوم برای ایجاد چسبندگی بیشتر با نمایشگر می شوند.

منبع: digitaltrends