اگر به تازگی یک ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک خریده اید، احتمالاً به دنبال لوازم جانبی سازگار با آن هستید تا بتوانید از ساعت خود به بهترین شکل در برابر آسیب های احتمالی محافظت کنید. یکی از لوازمی که برای این منظور به آن نیاز پیدا خواهید کرد، محافظ صفحه نمایش است. نمایشگر ظریف گلکسی واچ 4 به محافظت نیاز دارد و باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید. برای اینکه کار شما راحت تر شود، در این مقاله چند مدل از بهترین محافظ های صفحه نمایش برای هر دو نسخه 42 و 46 میلی متری ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 4 Classic را به شما معرفی می کنیم.

محافظ صفحه نمایش Orzero Tempered Glass Screen Protector – انتخاب کاربران

بهترین محافظ های صفحه نمایش برای ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 Classic

اگر به دنبال نازک ترین گزینه موجود هستید، این محافظ از برند Orzero از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. در بسته این محصول 4 محافظ صفحه نمایش قرار داده شده است. گلس آبدیده به کار رفته در ساخت این محافظ درست است که ضخامت بسیار کمی دارد، اما از درجه سختی 9H بهره می برد و به خوبی از صفحه نمایش ساعت هوشمند سامسونگ شما در برابر خراشیدگی و خط و خش محافظت می کند. ضمن اینکه محافظ نمایشگر Orzero از شفافیت 99 درصدی برخوردار است و به سادگی هر چه تمام تر بر روی ساعت نصب می شود.

محافظ صفحه نمایش Tensea Tempered Glass Protective Film + TPU Watch Cover – پوشش دهی دو برابری

بهترین محافظ های صفحه نمایش برای ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 Classic

اگر به دنبال محصولی هستید که چیزهای بیشتری از صفحه نمایش ساعت هوشمند شما را محافظت کند، این محصول از برند Tensea برایتان مناسب خواهد بود. با خرید این محصول علاوه بر دو گلس محافظ صفحه نمایش، دو کاور ساعت از جنس TPU نیز خواهید داتشت که از بدنه کناری ساعت در برابر شوک ها و ضربه ها محافظت می کند. البته استفاده از این کاورها هیچ گونه تأثیری بر روی تجربه کار با نمایشگر لمسی یا عملکرد دکمه ها و سنسورها نمی گذارد.

محافظ صفحه نمایش SPGUARD Tempered Glass Screen Protector – نهایت شفافیت

محافظ صفحه نمایش SPGUARD Tempered Glass Screen Protector – نهایت شفافیت

شفافیت بسیار مهم است؛ به خصوص زمانی که قصد دارید تا برای ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک محافظ صفحه نمایش بخرید! مسلماً در طول روز بارها و بارها به صفحه نمایش ساعت خود نگاه خواهید کرد و دوست ندارید تا کیفیت تصویر آن افت داشته باشد. با این محافظ برند SPGUARD، به نهایت شفافیت و کمترین میزان بازتابندگی دست پیدا می کنید. در بسته این محصول سه محافظ نمایشگر قرار دارد که در برابر خط و خش و سایر آسیب ها مقاوم اند.

محافظ صفحه نمایش Cuteey Tempered Glass Screen Protector + Plated TPU Bumper Cover – انتخاب با شما است!

محافظ صفحه نمایش Cuteey Tempered Glass Screen Protector + Plated TPU Bumper Cover – انتخاب با شما است!

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به تنوع علاقه دارید، می توانید گلکسی واچ خود را هر روز با یک ظاهر متفاوت به دست خود ببندید! برای این منظور می توانید بسته 5 عدد محافظ Cuteey را خریداری کنید. در ابتدا شما صاحب 5 محافظ صفحه نمایش با درجه سختی 9H می شوید که شفافیت فوق العاده بالایی دارند. و بعد به پنج کاور ساعت از جنس TPU با سازگاری کامل با دکمه های ساعت خود دست پیدا می کنید! این کاورها رنگ های مختلفی دارند و هر یک از آنها جلوه ای متفاوت به گلکسی واچ شما می بخشند.

محافظ صفحه نمایش Supershieldz Tempered Glass Screen Protector – خداحافظی با لکه ها

بهترین محافظ های صفحه نمایش برای ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 4 Classic

از به جا ماندن لکه ها و اثر انگشت بر روی صفحه نمایش ساعت هوشمند خود خسته شده اید؟ می توانید از بسته سه عددی محافظ صفحه نمایش Supershieldz استفاده کنید. این محافظ ها تا 99.9 درصد شفاف باقی می مانند و در آنها از روکش اختصاصی به منظور از بین بردن لکه، اثر انگشت و تعریق استفاده شده است.

منبع: androidcentral