در این مطلب قصد آشنایی با یکی از محبوب ترین و برترین ماوس های بی سیم گیمینگ شرکت ریزر را داریم که با عنوان DeathAdder V2 Pro عرضه شده است. این مدل ماوس با توجه به فروش بالایی که در سراسر جهان داشت توانست لقب موفق ترین ماوس گیمینگ را به دست آورد! DeathAdder V2 Pro به دلیل طراحی ارگونومیکی که در اختیار دارد علاوه بر تسلط بیشتر، قابلیت فراهم سازی راحتی بیشتر را نیز برای کاربر به ارمغان خواهد آورد! در ساخت این مدل ماوس از ویژگی ها و امکانات متعددی نیز استفاده شده است. از نمونه ویژگی ها و قابلیت های استفاده شده می توان به سنسور اپتیکال ریزر Focus+، سوئیچ اپتیکال ریزر، باتری قدرتمند با شارژدهی برابر با 120 ساعت، اسکرول ویژه، حافظه داخلی جهت ذخیره تنظیمات و عملکرد کلیدها و ... اشاره کرد. ویژگی های یاد شده تنها بخشی از امکانات موجود در ماوس گیمینگ DeathAdder V2 Pro بود که در اختیار شما قرار گرفت. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ DeathAdder V2 Pro خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ماوس گیمینگ DeathAdder V2 Pro، یکی از محبوب ترین های ریزر!

تجربه سرعتی باورنکردنی با فناوری HyperSpeed ماوس گیمینگ بی سیم DeathAdder V2 Pro

از قابلیت ها و ویژگی های مثبت و منحصر به فرد ماوس گیمینگ DeathAdder V2 Pro ریزر می توان به فناوری HyperSpeed اشاره کرد. HyperSpeed پیشرفته ترین فناوری بی سیم در دنیا بوده که به شما این امکان را می دهد تا از سریع ترین اتصال همراه با پایین ترین نرخ تاخیر بهره مند شوید. این ویژگی مخصوص گیمرهای حرفه ای بوده تا با توجه به سرعت پاسخ گویی بالا از عملکرد سریع در هنگام بازی برخوردار شوند. در واقع فناوری HyperSpeed این قابلیت را مدیون فرکانس های رادیویی بسیار سریع، بهینه بودن پروتکل داده، ترافیک داده بالا و تغییر فرکانس با نویز شدید است. طبق آزمایشاتی که انجام شده مشخص شد که این فناوری می تواند تا 25 درصد سرعت بیشتری نسبت به سایر اتصالات بی سیم داشته باشد! از دیگر ویژگی های این فناوری نیز می توان به مصرف پایین انرژی اشاره کرد. با متصل کردن دانگل USB به کامپیوتر خود می توانید ارتباط بین ماوس را برقرار کرده و نسبت به استفاده از آن اقدام کنید! در ضمن این ماوس گیمینگ حرفه ای مجهز به فناوری HyperSpeed علاوه بر برقراری ارتباط به صورت بی سیم از ارتباط به صورت سیمی نیز بهره مند بوده و از طریق پورت USB می توانید به سیستم مورد نظر خود متصل شوید. لازم به ذکر است که پورت USB موجود از نوع Speedflex بوده و با توجه به طول مناسب کابل می تواند آزادی عمل بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد! این نوع کابل امکان رسیدن به بالاترین سرعت و کنترل را با کم ترین میزان کشیده شدن را برای کاربر فراهم خواهد ساخت! از دیگر روش هایی که می توانید ماوس گیمینگ DeathAdder V2 Pro را به سیستم مد نظر خود متصل کنید می توان به بلوتوث اشاره کرد.

ماوس گیمینگ DeathAdder V2 Pro، یکی از محبوب ترین های ریزر!

سنسور اپتیکال Razer Focus+ و 8 کلید باکیفیت ماوس مخصوص بازی DeathAdder V2 Pro!

Razer به منظور بالا بردن دقت و بهره مندی از عملکردی دقیق و بی نقص در ساخت ماوس گیمینگ DeathAdder V2 Pro از سنسور اپتیکال Focus+ بهره برده است. در ضمن این سنسور از دقت وضوحی برابر با 99.6 درصد برخوردار است. سنسور استفاده شده موجب می شود تا این مدل از ماوس ایسوس دقتی برابر با 20000 DPI را داشته باشد. از دیگر ویژگی های این نوع سنسور نیز می توان به افزایش سرعت عمل کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی و ارائه عملکردی بی نقص و دقیق اشاره کرد. این ویژگی به بازیکن این امکان را می دهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! همچنین شایان ذکر است که این سنسور در ماوس هایی مانند ماوس Viper Ultimate نیز مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین Razer جهت دست یابی به زمان پاسخ دهی بی نظیر 0.2 میلی ثانیه از دومین نسل از سوئیچ های اپتیکال استفاده کرده است. این سوئیچ به دلیل حذف کردن تماس فیزیکی توانسته به این قابلیت فوق العاده دست یابد! از دیگر ویژگی هایی که این نوع سوئیچ در اختیار کاربران ماوس قرار می دهد می توان به جلوگیری از کلیک های اضافی و ناخواسته اشاره کرد که موجب عملکردی بی نقص در بازی شده و همچنین باعث می شود تا طول عمر کلیک های ماوس نیز به 50 میلیون کلیک برسد!

ماوس گیمینگ DeathAdder V2 Pro، یکی از محبوب ترین های ریزر!

باتری قدرتمند و دیگر ویژگی های ماوس گیمینگ DeathAdder V2 Pro!

از امکانات و قابلیت های مهم دیگری که ریزر در ساخت این مدل ماوس بهره برده نیز می توان به برخورداری از حافظه داخلی اشاره کرد. ماوس گیمینگ DeathAdder V2 Pro ریزر با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات در 5 پروفایل مختلف کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود. طراحان خوش ذوق شرکت Razer جهت روان تر کردن حرکات ماوس و فراهم سازی سریع ترین عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از کفی ها تفلونی (پوشش PFTE) استفاده کرده اند. از ویژگی های کفی تعبیه شده می توان به قابلیت رسیدن به کم ترین اصطکاک ممکن اشاره کرد. ریزر به فکر زیباسازی سیستم گیمینگ کاربر بوده و با اضافه کرده نورپردازی به این مدل ماوس می تواند زیبایی دوچندانی به سیستم گیمینگ بدهد! نورپردازی استفاده شده در ماوس گیمینگ DeathAdder V2 Pro دارای قابلیت به نمایش درآوردن 16.8 میلیون رنگ، الگوهای متعدد و از قابلیت شخصی سازی پشتیبانی می کند. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این شرکت Razer در ساخت این مدل ماوس به منظور تسلط بیشتر کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی از لایه های پلاستیکی در کناره های ماوس استفاده کرده است!

منبع: razer