از نمونه شرکت های تولید کننده انواع مختلف لوازم گیمینگ می توان به شرکت نام آشنای Razer اشاره کرد که محصولات آن همواره از فروش بالایی در بازار برخوردار بوده است. شرکت معتبر ریزر به دلیل تولید محصولات با کیفیت همراه با استانداردهای روز دنیا توانسته طرفداران و کاربران بی شماری را نیز به دست آورد. به همین دلیل تبدیل به یکی از پرفروش ترین برند در بازارهای جهانی شده است. از پرکاربردترین و پر استفاده ترین لوازم جانبی گیمینگ نیز می توان به ماوس اشاره کرد. کاربر با استفاده از ماوس می تواند راحتی استفاده از کامپیوتر را برای خود فراهم کند. ماوس گیمینگ بی سیم Basilisk X HyperSpeed از نمونه محصولات رده بالا و حرفه ای شرکت ریزر بوده و با توجه به عملکرد بالایی که در اختیار دارد قادر است در هنگام بازی و یا انجام کارهای گوناگون نیاز شما را کاملا بی نیاز کند! گیمرهای حرفه ای که به دنبال یک ماوس بی سیم و قدرتمند هستند تا در هنگام انجام بازی های حساس از عملکرد و دقت بالا به همراه سرعت عمل فوق العاده ای برخوردار باشند، ماوس گیمینگ بی سیم Basilisk X HyperSpeed ریزر می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! از ویژگی ها و قابلیت های مهم این مدل ماوس شرکت ریزر می توان به سنسور نوری قدرتمند، باتری قدرتمند همراه با مصرف انرژی پایین، طراحی ارگونومیک و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از هدست شرکت Razer خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

تجربه گیمینگ حرفه ای با ماوس بی سیم Basilisk X HyperSpeed ریزر!

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ ریزر Basilisk X HyperSpeed!

شرکت ریزر در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم Basilisk X HyperSpeed از طراحی کاملا ارگونومیک و 6 عدد کلید استفاده کرده تا تبدیل به یکی از مهم ترین ویژگی هایش شود! طراحی ارگونومیک این مدل از ماوس باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از راحتی و تسلط بیشتری برخوردار باشد! ابعاد مناسب 130x60x42 میلی متری و وزن سبک 83 گرمی از ویژگی های طراحی این مدل از ماوس محسوب شده و می توان آن را جزو یکی از سبک ترین ماوس های بازار حساب کرد. در ضمن با اضافه شدن باتری، ماوس گیمینگ بی سیم Basilisk X HyperSpeed به وزنی برابر با 100 گرم خواهد رسید! شرکت ریزر به منظور راحتی بیشتر کاربر در کناره ماوس (سمت چپ) از جایگاهی برای انگشت استفاده کرده است. بزرگ بودن کلیک های تعبیه شده نیز یکی دیگر از ویژگی های طراحی این مدل ماوس محسوب می شود که به منظور تسلط بیشتر کاربر هنگام انجام بازی اضافه شده است. لازم به ذکر است که کلیدهای تعبیه شده در این ماوس از قابلیت برنامه ریزی برخوردار بوده تا کاربر بر حسب سلیقه و راحتی استفاده نوع عملکرد آن ها را تنظیم کند.

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ ریزر Basilisk X HyperSpeed!

عملکردی روان و بدون نویز موس گیمینگ Razer Basilisk X HyperSpeed!

فناوری وایرلس استفاده شده در ماوس گیمینگ بی سیم Basilisk X HyperSpeed ریزر را می توان یکی از پرسرعت ترین و بهترین فناوری هایی محسوب کرد که در ساخت ماوس استفاده شده است. فناوری بی سیم اضافه شده در این مدل ماوس می تواند نسبت به دیگر ماوس های موجود از سرعت بیشتری (تا 25 درصد) برخوردار است. سرعت موجود در این ماوس گیمینگ بی سیم دارای فناوری وایرلس ریزر نیز باعث می شود تا هنگام استفاده، از عملکردی روان، بدون نویز همراه با کاهش تاخیر در اجرای دستورات بهره مند شوید! این ویژگی باعث می شود تا شما هنگام استفاده از این ماوس عملکردی مشابه یک ماوس باسیم را تجربه کنید. لازم به ذکر است که شرکت ریزر در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم Basilisk X HyperSpeed علاوه بر فناوری وایرلس از بلوتوث نیز به منظور متصل شدن ماوس به انواع سیستم هایی که از این ویژگی بهره مند هستند استفاده کرده است. متصل شدن با بلوتوث نیز می تواند کمک زیادی به کاهش مصرف انرژی کرده و در نتیجه می توانید مدت زمان زیادی از ماوس بدون نیاز به تعویض باتری استفاده کنید. متصل شدن ماوس با حالت بلوتوث می تواند مدت زمان شارژدهی باتری را تا 450 ساعت کرده و در حالت وایرلس نیز به دلیل عملکرد و دقت بالای ماوس مدت زمان شارژدهی به 285 ساعت کاهش خواهد یافت!

عملکردی روان و بدون نویز موس گیمینگ Razer Basilisk X HyperSpeed!

دکمه های قابل برنامه ریزی و کلیدهای مکانیکی ماوس گیمینگ بی سیم Basilisk X HyperSpeed ریزر!

امکانات و قابلیت های ماوس گیمینگ بی سیم Basilisk X HyperSpeed ریزر به ویژگی های فوق ختم نشده و با توجه به برخورداری از نرم افزار اختصاصی شرکت ریزر که با عنوان Razer Synapse 3 شناخته می شود این امکان را خواهید داشت تا بتوانید از طریق آن اقدام به تغییر عملکرد کلیدهای موجود بر روی ماوس کنید. این قابلیت کاربر را قادر می سازد تا با توجه به راحتی استفاده از کلیدها، نوع کارکرد آن ها را تغییر دهد! از دیگر ویژگی های این قابلیت نیز می توان به امکان دسترسی به حالت ماکرو و توابع ثانیه اشاره کرد. دسترسی به این دو حالت نیز این امکان را به شما خواهد داد تا برای انجام حرکت ها طولانی با هیچ چالشی روبرو نشوید!

از دیگر ویژگی هایی که شرکت Razer در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم Basilisk X HyperSpeed استفاده کرده نیز می توان به کلیدهای مکانیکی آن اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس این امکان را به شما خواهند داد تا از ماندگاری بالا و ضربه پذیری تا 50 میلیونم ضربه برخوردار شوید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل ماوس دارای یک سنسور نوری از نوع 5G بوده و قادر است سرعت پاسخ گویی ماوس را به 450 IPS با شتاب 50G و مقدار DPI آن را نیز به 16000 برساند.

منبع: razer