شاید برایتان پیش آمده باشد که پس از چند دقیقه کار با ماوس، در دست هایتان احساس درد و ناراحتی حس کنید! این موضوع به این دلیل اتفاق می افتد که ماوس دارای طراحی ارگونومیک نیست و با دست های شما سازگاری ندارد! یک ماوس ارگونومیک این اطمینان را برای شما ایجاد می کند که حتی پس از چند ساعت کار با آن نیز دستانتان درد نمی گیرد! در واقع این ماوس ها سلامت دستان شما در دراز مدت را به خوبی تضمین می کنند. در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، چند مدل از بهترین و پرطرفدار ترین ماوس های ارگونومیک در سال 2021 را به شما معرفی می کنیم. سایر مدل های این ماوس ها در مقاله «به دنبال یک ماوس راحت با طراحی ارگونومیک هستید؟ این لیست برای شما است! (بخش اول)» بر روی سایت ما معرفی شده اند که در بخش اخبار تکنولوژی می توانید آن را مطالعه کنید.

ماوس لاجیتک MX ERGO – یک ماوس گوی دار خاص!

ماوس لاجیتک MX ERGO – یک ماوس گوی دار خاص!

لاجیتک برخی از فان ترین و جذاب ترین ماوس های ارگونومیک موجود در بازار را تولید کرده است که از میان آنها می توان به MX ERGO اشاره کرد. این ماوس در قسمت بالایی بدنه خود دارای یک گوی است که انگشتان سمت راست دست بر روی آن قرار می گیرد. در واقع این ماوس دو دنیای مختلف را با هم تلفیق کرده است: ماوس های سنتی و گوی دار با ماوس های وایرلس! ارتباط این ماوس با دستگاه مورد نظر شما به صورت وایرلس برقرار می شود و از این جهت آزادی عمل بالایی را در اختیار شما قرار می دهد. طول عمر بالای باتری، مجهز بودن به دکمه های قابل تنظیم و امکان تغییر زاویه از جمله ویژگی های ماوس به شمار می آید. شما می توانید ماوس MX ERGO را به چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان متصل کنید.

ماوس AmazonBasics – یک انتخاب اقتصادی

ماوس AmazonBasics – یک انتخاب اقتصادی

اگر به دنبال یک ماوس ارگونومیک مستحکم و با دوام هستید اما نمی خواهید تا هزینه زیادی برای آن بپردازید، ماوس AmazonBasics انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این ماوس تمام فضای حفره داخلی دست را پوشش می دهد و از نوع وایرلس است. دقت سنسور این ماوس محدودیت 1600 DPI را دارد؛ به همین دلیل بهتر است تا از آن برای گیمینگ استفاده نشود. اما اسکرول سریع این ماوس به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در عرض چند ثانیه صفحات وب را جستجو کنید! همچنین این ماوس کاملاً راحت است و به دستان شما هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند.

ماوس Elecom M-XT4DRBK – مخصوص چپ دست ها

ماوس Elecom M-XT4DRBK – مخصوص چپ دست ها

بسیاری از ماوس های ارگونومیک صرفاً برای افراد راست دست قابل استفاده هستند. اگر چب دست هستید، ماوس Elecom M-XT4DRBK یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. البته شاید این ماوس دیگر فراموش شده باشد، اما اصول ارگونومیک در طراحی آن به خوبی رعایت شده است. این ماوس از نوع وایرلس بوده و از ویژگی هایی مانند مجهز بودن به شش دکمه قابل برنامه ریزی، امکان تغییر DPI و مقاومت بالا در برابر آلودگی های محیطی و گرد و غبار بهره می برد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع ماوس های موجود در بازار با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: windowscentral