شاید برایتان پیش آمده باشد که پس از چند دقیقه کار با ماوس، در دست هایتان احساس درد و ناراحتی حس کنید! این موضوع به این دلیل اتفاق می افتد که ماوس دارای طراحی ارگونومیک نیست و با دست های شما سازگاری ندارد! یک ماوس ارگونومیک این اطمینان را برای شما ایجاد می کند که حتی پس از چند ساعت کار با آن نیز دستانتان درد نمی گیرد! در واقع این ماوس ها سلامت دستان شما در دراز مدت را به خوبی تضمین می کنند. در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، چند مدل از بهترین و پرطرفدار ترین ماوس های ارگونومیک در سال 2021 را به شما معرفی می کنیم. سایر مدل های این ماوس ها در مقاله «به دنبال یک ماوس راحت با طراحی ارگونومیک هستید؟ این لیست برای شما است! (بخش دوم)» بر روی سایت ما معرفی شده اند که در بخش اخبار تکنولوژی می توانید آن را مطالعه کنید.

ماوس لاجیتک MX Master 3 – بهترین انتخاب در مجموع

ماوس لاجیتک MX Master 3 – بهترین انتخاب در مجموع

با شارژدهی بیش از 70 ساعت، ماوس MX Master 3 برند لاجیتک به راحتی برای یک هفته یا حتی بیشتر بدون نیاز به شارژ کردن قابل استفاده خواهد بود! در ساخت این ماوس اصول ارگونومی به بهترین شکل رعایت شده و هیچ گونه مشکلی برای دستان شما در هنگام استفاده طولانی مدت از آن ایجاد نخواهد شد. کیفیت ساخت عالی، طراحی ظاهری جذاب و مجهز بودن به دانگل جهت اتصال هم زمان به چند دستگاه مختلف لاجیتک سایر مشخصات ماوس MX Master 3 را تشکیل می دهند. این ماوس از قابلیت اتصال هم زمان به چند دستگاه را دارد و یک انتخاب مناسب برای استفاده در منزل یا محل کار شما خواهد بود.

ماوس ریزر DeathAdder V2 – بهترین انتخاب برای گیمینگ

ماوس ریزر DeathAdder V2 – بهترین انتخاب برای گیمینگ

ماوس DeathAdder پرطرفدارترین ماوس گیمینگ برند ریزر است و این موضوع فقط به خاطر عملکرد سریع و بی نقص آن نیست! بلکه طراحی منحصر به فرد این ماوس آن را به یکی از بهترین ماوس های ارگونومیک موجود در بازار تبدیل کرده است. بدنه این ماوس به طور کامل حفره درون دست را در برمی گیرد و وزن آن را تحمل می کند. ماوس DeathAdder V2 به سوئیچ های اپتیکال، سنسورهای جدید و پیشرفته ریزر، نورپردازی RGB و کابل با کیفیت مجهز است و دکمه های آن از قابلیت برنامه ریزی بهره می برند. ضمن اینکه این ماوس در نسخه وایرلس هم موجود است.

ماوس مایکروسافت Bluetooth Ergonomic – بهترین ماوس بلوتوثی

ماوس مایکروسافت Bluetooth Ergonomic – بهترین ماوس بلوتوثی

ماوس مایکروسافت Bluetooth Ergonomic قیمت مناسب تری نسبت به ماوس رده بالاتر Surface Precision دارد اما از همان کیفیت ساخت و زبان طراحی در آن استفاده شده است. البته نمی توان گفت که این ماوس برای استفاده های طولانی مدت در عرض روزهای متوالی کاملاً مناسب است، اما به هر حال با توجه به قیمتی که دارد می توان طراحی ارگونومیک آن را مناسب دانست. لازم به ذکر است که این ماوس در چهار رنگ مختلف عرضه شده و شما می توانید آن را با دیگر تجهیزات کامپیوتر خود ست کنید!

ماوس لاجیتک MX Vertical – با دوام و خاص

ماوس لاجیتک MX Vertical – با دوام و خاص

ماوس های عمودی یا Vertical را می توان جایگزین ماوس های ارگونومیک یا گوی دار دانست. این ماوس ها به خصوص برای افرادی که از تونل کارپال (درد مچ دست) رنج می برند، انتخاب بسیار مناسبی هستند. ماوس MX Vertical یکی از همین ماوس ها است که در واقع می توان آن را تلفیقی از فناوری های بهترین ماوس های برند لاجیتک همراه با یک طراحی خاص و منحصر به فرد دانست. این ماوس با هر دو دست راست و چپ قابل استفاده است و از ویژگی هایی مانند قابلیت تنظیم DPI، دکمه های قابل برنامه ریزی و طول عمر بالای باتری بهره می برد. در ادامه با بخش دوم این مقاله با ما همراه باشید.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع ماوس های موجود در بازار با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: windowscentral