طبق اخبار منتشر شده، لنوو در حال کار کردن بر روی گوشی هوشمند Legion Y90 و تبلت Legion Y700 است. به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا از یک محصول جدید دیگر نیز در کشور چین رونمایی کند. این محصول در زمره محصولات برند Legion عرضه می شود و یک مانیتور گیمینگ حرفه ای خواهد بود!

لنوو به زودی مانیتور گیمینگ Legion Y25 را با رفرش ریت 240 هرتز در چین عرضه می کند

مانیتور گیمینگ Legion Y25 به زودی در کشور چین رونمایی می شود. این مانیتور جزء اولین محصولاتی بود که برند لنوو در مراسم CES 2022 از آن رونمایی کرد. سایز این مانیتور برابر با 24.5 اینچ خواهد بود. همچنین در آن از پنل IPS LCD استفاده شده که زاویه دید وسیعی را به ارمغان می آورد. رزولوشن این مانیتور Full HD است و نکته قابل توجه در رابطه با آن رفرش ریت عالی آن است! به طور دقیق تر باید گفت که مانیتور گیمینگ Legion Y25 دارای نرخ تازه سازی 240 هرتز است و بالاترین سرعت در نمایش تصاویر اکشن و متحرک را به ارمغان می آورد. از این جهت می توان آن را برای گیمرهای حرفه ای یکی از بهترین انتخاب ها دانست. همچنین این مانیتور دارای زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه ای است و کمترین تأخیر را در نمایش ارائه می دهد. به این ترتیب می توان آن را به سادگی به انواع کنسول بازی اتصال داد.

لنوو به زودی مانیتور گیمینگ Legion Y25 را با رفرش ریت 240 هرتز در چین عرضه می کند

از دیگر ویژگی های مانیتور لنوو Legion Y25 می توان به نسبت کنتراست 1000:1 اشاره کرد. همچنین این مانیتور محدوده رنگ 99% sRGB را پوشش می دهد و از عمق رنگ 8 بیت پشتیبانی می کند. پورت های این مانیتور شامل دو پورت HDMI 2.0 و یک پورت DisplayPort 1.4 می شود که اتصال آن به انواع کنسول ها و کامپیوترهای گیمینگ را آسان کرده است. مانیتور لنوو Legion Y25 به دو اسپیکر 3 واتی مجهز است و با فناوری AMD FreeSync Premium سازگاری دارد.

لنوو به زودی مانیتور گیمینگ Legion Y25 را با رفرش ریت 240 هرتز در چین عرضه می کند

مطابق با تیزری که شرکت لنوو در رابطه با این مانیتور جدید منتشر کرده، تاریخ عرضه آن به بازارهای کشور چین، 28 فوریه 2022 (9 اسفند 1400) خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت این مانیتور اعلام نشده است. همچنین اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه گوشی گیمینگ Y90 منتشر نشده است.

لنوو به زودی مانیتور گیمینگ Legion Y25 را با رفرش ریت 240 هرتز در چین عرضه می کند

در این دوران که به دلیل همه گیری ویروس کرونا و اعمال قرنطینه، صنعت سرگرمی رونق دوباره ای پیدا کرده، شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی نیز اقدام به عرضه محصولات جدید کرده اند. به خصوص صنعت گیم در ماه های اخیر با پیشرفت های قابل توجهی مواجه شده است. شرکت چینی لنوو به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ساخت انواع قطعات کامپیوتر در این میان سهم بالایی داشته است. این شرکت در مراسم CES 2022نیز حضوری فعال داشته و انواع محصولات جدید خود را رونمایی کرده است. به نظر می رسد که مانیتور Legion Y25 یکی از جذاب ترین محصولات رونمایی شده در این مراسم برای گیمرها خواهد بود. حال باید منتظر ماند و دید که آیا از این محصول استقبال خواهد شد یا خیر.

اطلاعات بیشتر

منبع: gizmochina