اگر می خواهید لذت بیشتری از انجام بازی ببرید، باید از یک مانیتور گیمینگ حرفه ای استفاده کنید! مانیتور گیگابایت M27Q یکی از همین مانیتورها است که با سایز 27 اینچ عرضه شده و طراحی ظاهری زیبا و جذابی دارد. این مانیتور دارای پایه ای V شکل است و ضخامت قاب های اطراف آن بسیار کم است. این نوع طراحی سبب می شود تا تمام تمرکز شما بر روی تصاویر در حال نمایش جلب شود و بتوانید حرفه ای تر بازی کنید.

با مانیتور 27 اینچی گیمینگ Gigabyte M27Q بیشتر آشنا شوید

مانیتور گیگابایت M27Q حقیقتاً یک مدل پیشرفته با مجموعه ای از امکانات شگفت انگیز است! در واقع می توان این مانیتور را یکی از بهترین انتخاب ها برای علاقه مندان به ویدئو گیم دانست. چرا که این مانیتور با جدیدترین کارت گرافیک های گیمینگ سازگاری دارد و از فناوری Adaptive-Sync پشتیبانی می کند. مشخصات کلی این مانیتور شامل سایز 27 اینچ، رزولوشن 2560x1440 پیکسل، رفرش ریت عالی 170 هرتز و زمان پاسخ دهی بی نظیر 0.5 میلی ثانیه می شود. در کنار این موارد باید به مجهز بودن مانیتور گیگابایت M27Q به پنل IPS اشاره کرد که دقت رنگ بالایی دارد و زاویه دید وسیع 178 درجه ای را در هر دو حالت عمودی و افقی به ارمغان می آورد. به این ترتیب در هر زاویه ای که نسبت به این مانیتور قرار داشته باشید، تصاویر بازی ها برایتان کاملاً واضح خواهد بود.

با مانیتور 27 اینچی گیمینگ Gigabyte M27Q بیشتر آشنا شوید

اجازه دهید تا کمی در رابطه با نرخ تازه سازی 170 هرتزی این مانیتور توضیح دهیم. اگر این مانیتور را از طریق پورت HDMI به کامپیوتر یا کنسول متصل کنید، نرخ تازه سازی آن 144 هرتز خواهد بود. اگر می خواهید تا به رفرش ریت 170 هرتزی مانیتور گیگابایت M27Q دست پیدا کنید، باید آن را از طریق DisplayPort به دستگاه مورد نظرتان اتصال دهید.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که مانیتور گیگابایت M27Q با فناوری AMD FreeSync Premium سازگاری کامل دارد و بهترین عملکرد را در هنگام اتصال به کارت گرافیک های برند AMD از خود نشان می دهد. ضمن اینکه این مانیتور از فناوری G-Sync هم پشتیبانی می کند و در اتصال به کارت گرافیک های برند NVIDIA هم بهترین کارایی را دارد. البته باید کارت گرافیک شما از سری 2000 انویدیا باشد یا فقط از طریق DisplayPort به مانیتور متصل شده باشد. خوشبختانه مانیتور گیگابایت M27Q علاوه بر پورت HDMI، به پورت DisplayPort نیز مجهز است و تمامی این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد.

با مانیتور 27 اینچی گیمینگ Gigabyte M27Q بیشتر آشنا شوید

از دیگر ویژگی های مانیتور گیگابایت M27Q باید به پشتیبانی از تکنولوژی VESA Display HDR400 اشاره کرد که باعث ارتقای میزان کیفیت تصاویر و روشنایی آنها می شود. همچنین طراحی ارگونومیک این مانیتور امکان دستیابی به بهترین زاویه دید نسبت به نمایشگر آن را به شما می دهد. قابلیت نصب بر روی دیوار، مجهز بودن به تکنولوژی های Blue light و Flicker Free (جهت جلوگیری از آسیب دیدن چشم) و مجهز بودن به دو پورت USB 3.0 و یک پورت USB Type-C از دیگر مشخصات مهم و کاربردی مانیتور گیگابایت M27Q به شمار می آیند.

منبع: windowscentral