قصد راه اندازی یک سیستم گیمینگ کارآمد را دارید و در جستجوی مانیتوری قدرتمند برای استفاده در کنار آن هستید؟ مانیتور Dell S2721DGF یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود! این مانیتور 27 اینچی از وضوح 1440p پشتیبانی می کند و دارای نرخ تازه سازی 165 هرتز است. همچنین این مانیتور از زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه بهره می برد و به پنل IPS مجهز است. بهره بردن از پنل IPS باعث شده تا این مانیتور هم از زاویه دید وسیعی برخوردار باشد و هم دقت بالایی در نمایش رنگ ها داشته باشد. همان طور که مشاهده می کنید مانیتور Dell S2721DGF تمام ویژگی های یک مانیتور گیمینگ کارآمد را دارد!

مانیتور Dell S2721DGF، یک انتخاب جذاب برای گیمرها!

مانیتور Dell S2721DGF از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است و به خصوص در ایام تخفیف در بازارهای جهانی به فروش فوق العاده ای دست پیدا می کند. اما چه ویژگی هایی باعث محبوبیت این مانیتور در میان کاربران و به خصوص گیمرها شده است؟ مانیتور Dell S2721DGF از رزولوشن 2560 x 1440 پیکسل بهره می برد و همان طور که اشاره شد دارای سایز 27 اینچ است. به این ترتیب تصاویر به نمایش درآمده با آن کاملاً شارپ و دارای تراکم و غلظت رنگ قابل توجهی خواهند بود. همچنین این مانیتور از زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 165 هرتز بهره می برد! شاید گیمرهای حرفه ای بهتر معنای این مشخصات را بدانند! این ویژگی ها باعث می شوند تا تصاویر بازی به سریع ترین شکل و بدون کوچکترین تأخیری به نمایش درآید و بتوانید سریع ترین واکنش را نسبت به اتفاقات در حال وقوع در بازی از خود نشان دهید. پس با استفاده از این مانیتور می توانید لذت هد شات های سریع و دقیق را تجربه کنید و مسابقات ماشین سواری را با بالاترین سرعت انجام دهید!

پنل به کار رفته در مانیتور Dell S2721DGF از نوع IPS است. نسل قبلی پنل های قابل استفاده در مانیتورها TN بود که قیمت کمتری داشت اما زاویه دید بسیار محدودتری نسبت به پنل های IPS را ارائه می داد. اکنون با استفاده از این مانیتور دل به سادگی به تمام نقاط صفحه نمایش احاطه خواهید داشت و تمام محتوای در حال نمایش بر روی آن برایتان کاملاً واضح و قابل مشاهده خواهد بود.

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با مانیتور Dell S2721DGF سازگاری کامل آن با فناوری AMD FreeSync است. این فناوری باعث می شود تا سیگنال های تصویری با کمترین زمان تأخیر از کارت گرافیک های AMD به این مانیتور منتقل شوند. ضمن اینکه این مانیتور از فناوری NVIDIA G-Sync هم پشتیبانی می کند و در هنگام اتصال به کارت گرافیک های انویدیا نیز بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد. توجه داشته باشید که برای بهره بردن از تکنولوژی G-Sync، شما باید مانیتور Dell S2721DGF را از طریق پورت DisplayPort به کامپیوتر متصل کنید. رعایت کردن این نکته برای دستیابی به رفرش ریت 165 هرتز امری ضروری است.

مانیتور Dell S2721DGF با استاندارد VESA DisplayHDR 400 سازگار است و از میزان روشنایی 400 nits بهره می برد. تلفیق این دو مورد با یکدیگر باعث می شود تا تصاویر این مانیتور از میزان شفافیت و درخشندگی بالایی برخوردار باشند و بهترین کیفیت در هنگام بهره بردن از قابلیت HDR را تجربه کنید.

لازم به ذکر است که مانیتور Dell S2721DGF علاوه بر پورت DisplayPort، به دو پورت HDMI با پشتیبانی از رفرش ریت 144 هرتز نیز مجهز است. همچنین این مانیتور دارای دو پورت USB-A 3.0 می باشد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع مانیتور گیمینگ موجود در بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید از مدل های موجود بر روی سایت ما دیدن کرده و مدل مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

منبع: windowscentral