BenQ یکی از معروف ترین و برترین تولید کنندگان انواع مختلف مانیتور، ویدئو پروژکتور و ... محسوب می شود. این شرکت با توجه به تولید محصولاتی با جدیدترین تکنولوژی ها و استانداردها توانسته کاربران و طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند. مانیتور مدل EL2870U از نمونه محصولات باکیفیت و رده بالای شرکت بنکیو بوده و با توجه به کیفیت پخش تصاویر و دیگر قابلیت های موجود می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که به دنبال ماینتور مناسب گیمینگ هستند. قابلیت ها و ویژگی های فراوانی در ساخت این مدل از مانیتور استفاده شده تا این مدل مانیتور تبدیل به یکی از محبوب ترین مانیتور بین گیمرهای سراسر دنیا شود. از نمونه قابلیت های این مانیتور می توان به پشتیبانی از قابلیت HDR، رزولوشنی برابر با 4K، Smart Focus، مجهز به انواع فناوری و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب قصد بررسی کامل و تخصصی مانیتور گیمینگ EL2870U بنکیو را داریم، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامل و تخصصی مانیتور گیمینگ EL2870U بنکیو!

مجهز به پورت های متنوع و فناوری های مدرن!

شرکت بنکیو جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور گیمینگ مدل EL2870U را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 2 عدد پورت HDMI 2.0، 1 عدد پورت DisplayPort 1.4 و 1 عدد جک خروجی هدفون می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. شرکت بنکیو در ساخت این مدل مانیتور خود از فناوری های مدرن نیز بهره برده تا کاربر بدون نگرانی از بابت خستگی و یا آسیب های چشمی قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های موجود در این مدل از مانیتور گیمینگ شامل FreeSync، Brightness Intelligence ، Flicker-Free، HDR، Low Blue Light و Eco می شود.

بررسی کامل و تخصصی مانیتور گیمینگ EL2870U بنکیو!

FreeSync: این فناوری وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.

Brightness Intelligence: این فناوری با بهینه سازی تصاویر هنگام تماشا کردن فیلم و یا اجرای بازی های کامپیوتری از آسیب به چشم های کاربر جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که این فناوری به صورت کاملا هوشمند و با توجه به میزان نور و روشنایی محیط، رنگ تصویر نمایش را تنظیم می کند. با تشخیص دادن محتوای در حال پخش و تنظیم خودکار آن می تواند صحنه های بیش از حد تاریک و صحنه های بیش از روشن را به صورت واضح و باکیفیت برای نمایش دربیاورد.

HDR: این فناوری نیز با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد.

Flicker-Free: از دیگر فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

مجهز به پورت های متنوع و فناوری های مدرن!

دارای رزولوشن 4K و روشنایی مناسب!

این مدل از مانیتور شرکت بنکیو دارای روشنایی 300 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مانیتور بنکیو مدل EL2870U از پنل TN در سایز 28 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (3840x2160) پیکسل و رزولوشن 4K لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور گیمینگ با رزولوشن 4k برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای که مانیتور بنکیو مدل EL2870U در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. در ضمن شما با متصل کردن کنسول پلی استیشن 5 و کنسول ایکس باکس سری X و S می توانید به نرخ به روز رسانی 60 هرتز دست پیدا کنید. از دیگر ویژگی هایی که در طراحی این مدل مانیتور استفاده شده می توان به قابلیت Smart Focus اشاره کرد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بدون مزاحمت هایی که بک گراند می تواند برای شما به وجود بیاورد به تماشای استریم و یا ویدئوهای یوتیوب بپردازید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مانیتور دارای 1.07 میلیارد رنگ قابل نمایش و اسپیکر داخلی 2x2W است.

منبع: benq