گیمرهای حرفه ای در هنگام راه اندازی یک سیستم گیمینگ، در خرید مانیتور وسواس زیادی دارند. دلیل این امر آن است که کیفیت عملکرد مانیتور تأثیر مستقیمی بر روی کیفیت بازی یک گیمر دارد. تصور کنید که در یک لحظه حساس اکشن از بازی، ناگهان تصویر مات شود و رقیب شما از همان چند لحظه استفاده کرده و شما را شکست دهد! پس اگر می خواهید تا این مشکلات بر روی نحوه بازی کردن شما اثر نگذارد، حتماً باید یک مانیتور گیمینگ با مشخصاتی پیشرفته تر از مانیتورهای معمولی تهیه کنید. مانیتور ایسوس TUF VG259QM یکی از همین مانیتورها است که به خوبی انتظارات گیمرهای حرفه ای را برآورده می کند.

با مانیتور گیمینگ ایسوس مدل TUF VG259QM بیشتر آشنا شوید

مانیتور ایسوس TUF VG259QM با سایز 24.5 اینچ طراحی شده است. نکته قابل توجه در رابطه با این مانیتور این است که رفرش ریت آن در حالت طبیعی 240 هرتز است که امکان ارتقای آن به 280 هرتز نیز وجود دارد! به این ترتیب به هیچ عنوان با مشکلاتی مانند مات شدن تصاویر اکشن و پرسرعت مواجه نخواهید شد! همچنین این مانیتور مخصوص بازی ایسوس از فناوری G-Sync پشتیبانی می کند و بهترین عملکرد را در ارتباط با کارت گرافیک های انویدیا ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های مانیتور ایسوس TUF VG259QM می توان به سازگاری کامل با DisplayHDR400 و فناوری Extra-Low Motion Blur (ELMB) اشاره کرد که علاوه بر ارائه رنگ های طبیعی، از آسیب دیدن چشمان شما در اثر نگاه کردن طولانی مدت به صفحه نمایش جلوگیری می کند. این مانیتور با فناوری Adaptive-Sync با رفرش ریت 280 هرتز نیز سازگار است و بهترین کیفیت تصویر را به ارمغان می آورد.
شاید بتوان اصلی ترین نقاط قوت مانیتور ایسوس TUF VG259QM را پشتیبانی از فناوری های ELMB و Adaptive-Sync دانست. چرا که این فناوری ها باعث می شوند تا زمان تأخیر نمایش تصاویر به حداقل میزان خود برسند و گیمرها بتوانند تا در لحظات حساس بازی، بهترین و سریع ترین تصمیم را اتخاذ کنند! همچنین این فناوری ها بهترین میزان رزولوشن در فریم ریت بالا را به ارمغان می آورند. توجه داشته باشید که مانیتور ایسوس TUF VG259QM از رزولوشن 1080p بهره می برد. 

با مانیتور گیمینگ ایسوس مدل TUF VG259QM بیشتر آشنا شوید

نمایش تصاویر پس زمینه با بهترین کیفیت و ارائه رنگ هایی زنده و طبیعی از ویژگی های دیگر مانیتور ایسوس TUF VG259QM است. به طوری که شما به راحتی قادر به تشخیص دشمنانتان که در قسمت های تاریک مخفی شده اند، خواهید بود. نسبت تصویر 16:9، میزان روشنایی 400 cd/m2 و زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه سایر مشخصاتی هستند که کیفیت تصویر بسیار مطلوب این مانیتور را تضمین می کنند. پورت های این مانیتور گیمینگ نیز شامل دو پورت HDMI (نسخه 2.0)، یک پورت DisplayPort (نسخه 1.2) و جک هدفون می شود.

مانیتور ایسوس TUF VG259QM در هنگام نصب نیز انعطاف بالایی دارد و امکاناتی مانند تنظیم شیب صفحه نمایش (از 5- تا 33+ درجه)، چرخش به میزان 90 درجه و استفاده به صورت عمودی، تنظیم ارتفاع پایه تا 130 میلی متر و امکان نصب بر روی دیوار را در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید بهترین مانیتورهای گیمینگ موجود در بازار را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: windowscentral