مانیتور صنعتی یکی از پرکاربردترین ابزارها در مبحث تبلیغات محیطی است و این روزها به طور گسترده در مراکز عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. به طوری که می توان گفت دیگر دوره استفاده از تابلو و بنرهای تبلیغاتی کاغذی به سرآمده و بسیاری از صاحبان کسب و کارها ترجیح می دهند تا از این دستگاه دیجیتال استفاده کنند. اگر شما هم قصد خرید مانیتور صنعتی تبلیغاتی برای استفاده در محیط هایی مانند فروشگاه ها، رستوران ها، مراکز خرید، ادارات و مکان های عمومی داخلی دارید، مانیتور صنعتی جی پلاس GDS-49KU45 از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. اما این دستگاه مانیتور صنعتی چه ویژگی هایی دارد که باعث شده تا به یکی از پر فروش ترین مدل ها تبدیل شود؟ برای دریافت پاسخ این سؤال با ما تا انتهای متن همراه باشید!

مانیتور صنعتی جی پلاس GDS-49KU45 انتخابی مناسب برای استفاده در فروشگاه ها و رستوران ها است

سایز 49 اینچ، زاویه دید عالی

مانیتور صنعتی GDS-49KU45 با سایز 49 اینچ راهی بازار شده است و برای استفاده های روزمره کارایی بالایی دارد. ابعاد مناسب این نمایشگر صنعتی باعث شده تا نصب آن راحت تر انجام شود. نکته قابل توجه در رابطه با این نمایشگر صنعتی جی پلاس این است که در آن از پنل IPS با زاویه دید عالی 178 درجه (افقی و عمودی) استفاده شده است. این زاویه دید وسیع باعث می شود تا مشتریان شما در هر مکانی که در روبروی دستگاه قرار داشته باشند، بتوانند محتوای در حال نمایش را با بالاترین وضوح مشاهده کنند. این ویژگی دست شما را در انتخاب محل نصب باز می گذارد و باعث می شود تا تمام مشتریان شما بتوانند تصاویر را ببینند!

رزولوشن 4K و شدت روشنایی بسیار مطلوب

کیفیت تصویر مانیتور صنعتی 49 اینچ جی پلاس به طور کامل انتظارات شما را برآورده می کند. این دستگاه با رزولوشن 3840 x 2160 پیکسل عرضه شده و وضوح تصویر ایده آل 4K را به ارمغان می آورد. همچنین شدت روشنایی این دستگاه 350 نیتس است که یک میزان استاندارد به شمار می آید. این میزان شدت روشنایی به نمایش تصاویری شفاف و درخشان در محیط هایی با میزان نور معمولی می شود. لازم به ذکر است که مانیتور صنعتی جی پلاس مدل GDS-49KU45 در نمایش رنگ ها نیز دقت بالایی دارد و تصاویری واقعی و باورپذیر را ارائه می دهد. به طوری که توجه مشتریان شما به طور کامل به آنها جلب خواهد شد!

مانیتور صنعتی جی پلاس GDS-49KU45 انتخابی مناسب برای استفاده در فروشگاه ها و رستوران ها است

اسپیکرهای داخلی 15 واتی

علاوه بر نمایش تصاویر با کیفیت، این مانیتور صنعتی 49 اینچ توانایی پخش صدا را دارد و برای این منظور به دو بلندگوی داخلی 15 واتی مجهز شده است. به این ترتیب نیازی به صرف هزینه برای خرید اسپیکر نخواهید داشت و می توانید با پخش فایل های صوتی جذاب، توجه مخاطبان خود را بیش از پیش به محتوای تبلیغاتی خود جلب نمایید. البته این مانیتور صنعتی تبلیغاتی به خروجی صدا برای اتصال به اسپیکرهای خارجی نیز مجهز شده است و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

پورت های ورودی و خروجی کامل

یکی دیگر از مزیت های استفاده از نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال جی پلاس مجهز بودن آن به پورت های ورودی و خروجی کامل است. از جمله این درگاه های ارتباطی می توان به پورت HDMI اشاره کرد که برای اتصال دستگاه های دیجیتال و انتقال هم زمان سیگنال های صدا و تصویر کاربرد دارد. همچنین مانیتور صنعتی جی پلاس GDS-49KU45 به درگاه کارت حافظه و پورت های USB مجهز است و از حافظه های خارجی پشتیبانی می کند. به طوری که می توانید کارت حافظه یا فلش مموری خود را به آن متصل کرده و محتوای مورد نظرتان را بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر نمایش دهید. البته برای اتصال این مانیتور صنعتی به انواع کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون و دیگر دستگاه های پخش محدودیتی نخواهید داشت.

مانیتور صنعتی جی پلاس GDS-49KU45 انتخابی مناسب برای استفاده در فروشگاه ها و رستوران ها است

شما می توانید نسبت به خرید مانیتور صنعتی جی پلاس و دیگر محصولات بهترین برندهای مانیتور صنعتی از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در رابطه با قیمت مانیتور صنعتی 49 اینچ جی پلاس را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید از انواع مانیتور صنعتی موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن کرده و نسبت به خرید اینترنتی مانیتور صنعتی مورد نظر خود با بهترین قیمت اقدام نمایید.