مانیتور صنعتی ایسوس SD433 یکی از بهترین انتخاب ها برای مصارف تبلیغاتی است و جزء محبوب ترین مدل های موجود در بازار ایران به شمار می آید. این مانیتور صنعتی به پلیر مالتی مدیای داخلی مجهز است که به طور اتوماتیک فرمت های مختلف محتوا را شناسایی کرده و پخش می کند. همچنین این دستگاه مانیتور صنعتی از محتوای فول اچ دی (رزولوشن 1920x1080 پیکسل) پشتیبانی می کند و زاویه دید گسترده 178 درجه را به ارمغان می آورد. این ویژگی ها در کنار هم باعث می شوند تا تصاویر تبلیغاتی بر روی مانیتور صنعتی SD433 با بالاترین وضوح به نمایش درآیند.

حداکثر شدت روشنایی مانیتور صنعتی ایسوس مدل SD433 برابر با 300 کاندلا بر متر مربع است و از این جهت می توان آن را برای استفاده در فضاهای داخلی و نصب کردن بر روی دیوار کاملاً مناسب دانست. همچنین می توان این دستگاه را بر روی پایه یا قفسه قرار داد. مجهز بودن به اسپیکرهای داخلی به شما این امکان را می دهند تا در کنار تصاویر تبلیغاتی، بتوانید از صدا نیز برای جلب توجه مشتریان خود استفاده کنید. مانیتور صنعتی ایسوس SD433 از طراحی چند منظوره بهره می برد و هر آنچه را که برای مصارف تبلیغاتی نیاز دارید، در یک واحد کامل در اختیارتان قرار می دهد. به طور کلی این مانیتور صنعتی ایسوس برای استفاد در کسب و کارهای کوچک از بهترین گزینه ها است.

مانیتور صنعتی 43 اینچ ایسوس SD433 یکی از بهترین انتخاب ها برای مصارف تبلیغاتی است

کنترل از راه دور از طریق شبکه

پورت RS-232 به شما این اجازه را می دهد تا چند عدد از مانیتور صنعتی 43 اینچ ایسوس را به شبکه متصل کرده و آنها را به صورت هم زمان کنترل کنید. در این حالت می توانید تمام دستگاه های خود را از طریق یک سیستم مرکزی بررسی کرده و وضعیت آنها را زیر نظر داشته باشید. 

باید به این نکته هم اشاره کنیم که شما می توانید با تهیه کارت توسعه CA001، این نمایشگر صنعتی را به یک ساینیج هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید تبدیل کنید. این دستگاه از امکان زمان بندی هوشمند و RTC بهره می برد و به شما این اجازه را می دهد تا محتوای تبلیغاتی را به شکل هدفمندتری به مخاطبان نمایش دهید. عملکرد Watchdog هم سبب می شود تا در صورت بروز هرگونه اختلال، سیستم به صورت خودکار ری استارت شود. این مانیتور صنعتی 43 اینچ به پورت RJ45 و وای فای نیز مجهز است و از اتصال به شبکه های کابلی و وایرلس پشتیبانی می کند.

مانیتور صنعتی 43 اینچ ایسوس SD433 یکی از بهترین انتخاب ها برای مصارف تبلیغاتی است

امکان استفاده سریع و آسان به صورت Plug & Play

مانیتور صنعتی ایسوس SD433 قادر به تشخیص اتوماتیک فایل ها و پخش آنها از روی حافظه های خارجی USB است. پس نیازی به اتصال آن به کامپیوتر وجود ندارد و شما می توانید تنها با متصل کردن آن به برق و استفاده از یک فلش مموری، محتوای دلخواهتان را نمایش دهید. این مانیتور صنعتی تبلیغاتی از فرمت های متنوع ویدئویی، صوتی و عکس ها پشتیبانی می کند و گزینه های متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به طور دقیق تر باید گفت که این نمایشگر صنعتی ایسوس از فایل های ویدئویی با فرمت های AVI، MP4، MKV، MPEG و VOB، فایل های صوتی با فرمت MP3 و عکس با فرمت های JPEG، BMP و PNG پشتیبانی می کند.

مانیتور صنعتی 43 اینچ ایسوس SD433 یکی از بهترین انتخاب ها برای مصارف تبلیغاتی است

بهترین وضوح تصویر حتی از تندترین زوایا

همان طور که اشاره شد، زاویه دید مانیتور صنعتی SD433 برابر با 178 درجه است و حتی اگر از تندترین زوایای افقی و عمودی به صفحه نمایش آن نگاه کنید، تصاویر و رنگ ها با افت وضوح مواجه نمی شوند. پس مشتریان شما در هر زاویه ای که نسبت به صفحه نمایش این دستگاه قرار داشته باشند، تبلیغات خود را به خوبی مشاهده می کنند. لازم به ذکر است که امکان استفاده از این نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ایسوس در حالت های افقی یا عمومی وجود دارد.

مانیتور صنعتی 43 اینچ ایسوس SD433 یکی از بهترین انتخاب ها برای مصارف تبلیغاتی است

اسپیکرهای داخلی قدرتمند

اسپیکرهای داخلی 10 واتی این مانیتور صنعتی ال ای دی بهترین کیفیت صدا را به ارمغان می آورند. این اسپیکرها در پنل پشتی دستگاه قرار دارند و به جلب توجه مشتریان به تصاویر تبلیغاتی مورد نظر شما کمک زیادی می کنند. پس بدون نیاز به صرف هزینه بابت خرید اسپیکر، می توانید به پخش صدا با این دستگاه بپردازید. این ویژگی بر روی قیمت مانیتور صنعتی 43 اینچ ایسوس نیز مؤثر بوده است.

مانیتور صنعتی 43 اینچ ایسوس SD433 یکی از بهترین انتخاب ها برای مصارف تبلیغاتی است

شما می توانید نسبت به خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی مانیتور صنعتی از وب سایت ما برای شما فراهم است.

منبع: asus