اچ پی در جریان نمایشگاه CES 2023 مانیتورهای سری E و M خود را به روز رسانی کرده و چند مدل جدید با سایز، رزولوشن و ویژگی های مختلف را به آنها اضافه کرده است. در میان این مدل ها، مانیتور خمیده HP E45c G5 بیش از همه جلب توجه می کند! این مانیتور که در قالب سری E معرفی شده، یک مانیتور خمیده فوق عریض با سایز 44.5 اینچ است که برای فعالیت های مالتی تسکینگ طراحی شده است. سایز این مانیتور به اندازه ای بزرگ است که انگار دو مانیتور 24 اینچ QHD را در کنار هم گذاشته اید و با آنها مشغول به کار شده اید!

اچ پی درباره این مانتیور غول پیکر گفته است: «مانیتور E45c G5 اولین مانیتور 45 اینچ سوپر اولترا واید دنیا است که حس کار کردن با دو مانیتور QHD در کنار هم را به کاربر می دهد. شما می توانید سیستم دو مانیتوره خود را با استفاده از قابلیت جدید Virtual Dual Display بر روی این مانیتور خمیده شبیه سازی کنید. لازم به ذکر است که 90 درصد متریال به کار رفته در تمامی مانیتورهای موجود در این سری از مواد بازیافتی تشکیل شده اند».

مانیتور خمیده 45 اینچ جدید HP حس کار کردن با دو مانیتور QHD در کنار هم را به شما می دهد!

مانیتورهای سری E برند اچ پی در سایزهای مختلف (از 21.5 تا 44.5 اینچ) و با رزولوشن های FHD، QHD و 4K عرضه شده اند. همچنین مانیتور اچ پی E45c G5 دارای رزولوشن 2 برابر QHD (معادل با 5120x1440 پیکسل) است. به این ترتیب این مانیتور حتی در مقایسه با مانیتورهای UWQHD با رزولوشن 3440x1440 پیکسل نیز کیفیت تصویر بهتری را به ارمغان می آورد.

مانیتور اچ پی E45c G5 از پنل نمایش VA قدرت می گیرد و توان دستیابی به روشنایی 400nits و کنتراست 3000:1 را دارد. همچنین این مانیتور از زمان پاسخ دهی 3 میلی ثانیه (GtG) برخوردار است و از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که پورت های ارتباطی این مانیتور شامل USB-C، HDMI و دیسپلی پورت می شود.

مانیتور خمیده 45 اینچ جدید HP حس کار کردن با دو مانیتور QHD در کنار هم را به شما می دهد!

اچ پی مانیتورهای سری E را برای دورکاری طراحی کرده است. در طرف مقابل، مانیتورهای سری M این شرکت برای استفاده های شخصی در منازل طراحی شده اند و برای مصارف آموزشی و سرگرمی کارایی دارند. اچ پی در CES 2023 دو مدل جدید M24h و M27h را در قالب سری M معرفی کرده است. این مانیتورها از رزولوشن فول اچ دی پشتیبانی می کنند و از لحاظ ویژگی های ارگونومیک نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده اند. اچ پی از این مانیتورها به عنوان «اولین مانیتورهای دنیا با مراحل نصب و راه اندازی آسان و نرم نمایش ادغام شده» یاد کرده است.

مانیتور خمیده 45 اینچ جدید HP حس کار کردن با دو مانیتور QHD در کنار هم را به شما می دهد!

هر دو مانیتور جدید سری M از پنل IPS قدرت می گیرند و ضخامت قاب های اطراف صفحه نمایش آنها به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا کرده است. این مانیتورها از روشنایی 300nits، کنتراست 1000:1 و رفرش ریت 75 هرتز بهره می برند و از تکنولوژی AMD FreeSync نیز پشتیبانی می کنند. این مانیتورها برای گیمینگ معمولی کاملاً مناسب اند.

منبع: windowscentral