در این مقاله قصد آشنایی با یکی دیگر از محصولات حرفه ای و محبوب ایسوس را داریم که با عنوان مانیتور خمیده TUF Gaming VG328H1B تولید و با هدف رفع یکی از نیازهای اساسی گیمرهای حرفه ای طراحی شده است. این مانیتور با توجه به قابلیت های متعددی که در اختیار دارد می تواند هر گیمری را راضی نگه دارد! ایسوس این مدل از مانیتور خود را با ویژگی هایی همچون نمایشگر 31.5 اینچی، پنل VA، نور پس زمینه از نوع LED، روشنایی برابر با 250 cd/m2، رزولوشن FHD، قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ و ... می شود. در ضمن ایسوس به لطف استفاده از پنل VA توانسته میزان کنتراست استاتیک مانیتور را به 3000:1 برساند! از دیگر ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبت مانیتور خمیده TUF Gaming VG328H1B ایسوس می توان به نرخ پاسخ گویی 1 میلی ثانیه ای و نرخ به روز رسانی 165 هرتزی اشاره کرد. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

تصاویر محصور کننده با مانیتور خمیده TUF Gaming VG328H1B ایسوس!

مخصوص گیمرهای حرفه ای مانیتور خمیده ایسوس مدل TUF Gaming VG328H1B!

یکی از مهم ترین و مثبت ترین ویژگی ها و قابلیت هایی که شرکت ایسوس در ساخت مانیتور خمیده TUF Gaming VG328H1B استفاده کرده می توان به نرخ تازه سازی 165 هرتزی و نرخ پاسخ گویی 1 میلی ثانیه ای اشاره کرد. این مانیتور با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 165 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. در واقع این مانیتور گیمینگ ایسوس دارای نرخ تازه سازی 165 هرتز قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای که مانیتور خمیده TUF Gaming VG328H1B ایسوس در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. از دیگر ویژگی هایی که توانسته تصاویر به نمایش درآمده را به بالاترین کیفیت برساند می توان به رزولوشن 1920x1080 پیکسل اشاره کرد. این ویژگی نیز می تواند تصاویر را با کیفیت Full HD برای کاربران به نمایش دربیاورد!

مخصوص گیمرهای حرفه ای مانیتور خمیده ایسوس مدل TUF Gaming VG328H1B!

راه های ارتباطی و فناوری های کاربردی مانیتور خمیده ASUS TUF Gaming VG328H1B!

شرکت ایسوس به منظور برقراری ارتباط این مانیتور گیمینگ منحنی دارای زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت ایسوس استفاده شده شامل ورودی پورت HDMI 2.0، پورت VGA، پورت D-Sub، جک هدفون و ورودی صوتی کامپیوتر می شود. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با توجه به بهره مندی از جک هدفون این امکان را خواهید داشت تا صدای ایجاد شده در سیستم را مستقیم از مانیتور به دست آورید!

شرکت ایسوس به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر از فناوری مدرن استفاده کرده تا کاربر بدون نگرانی از بابت پایین آمدن کیفیت تصاویر دریافتی و آسیب دیدن چشم قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. فناوری های استفاده شده در مانیتور خمیده TUF Gaming VG328H1B شامل Color Temp، Flicker-Free، Game Plus، GameFast Input، Game Visual، HDCP، Low Blue Light، Shadow Boost، Trace Free Technology، VRR و FreeSync Premium می شود.

  • FreeSync: فناوری FreeSync وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.
  • Flicker-Free: از دیگر فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.
  • Game Visual: فناوری Game Visual برای نمایش انواع مختلف محتوا از چند نوع تنظیم پیش فرض برخوردار بوده که شامل حالت های مخصوص بازی های مسابقه ای، حالت بازی های MOBA، حالت تصویر سینمایی، حالت RTS/RPG، حالت شوتر اول شخص، حالت sRGB و حالت Scenery می شود.
  • Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!
  • Shadow Boost: این فناوری با روشن تر کردن نواحی تاریک بازی بدون تغییر دادن نواحی روشن تر می تواند دید کلی کاربر را بهبود بخشیده و با نمایان کردن دشمنان پنهان شده اقدام به نابود کردن آنان بکنید!
  • GameFast: ایسوس برای به حداقل رساندن میزان تاخیر فرمان های ورودی از این فناوری استفاده کرده تا فرمان های کاربر با کم ترین تاخیر اجرا شوند!

راه های ارتباطی و فناوری های کاربردی مانیتور خمیده ASUS TUF Gaming VG328H1B!

مانیتور ایسوس TUF Gaming VG328H1B روشنایی برابر 250 cd/m2 و پنل 31.5 اینچی از نوع VA

این مدل از مانیتور شرکت Acer دارای روشنایی 250 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مانیتور خمیده TUF Gaming VG328H1B از پنل VA در سایز 31.5 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. در ضمن ایسوس به لطف استفاده از پنل VA توانسته میزان کنتراست استاتیک مانیتور را به 3000:1 رسانده تا قادر باشد نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش دهد! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور خمیده TUF Gaming VG328H1 ایسوس از ابعادی برابر با 710x507x214 میلی متر (با پایه)، وزن 7 کیلوگرمی (با پایه)، زاویه دید 178 درجه ای و 2 عدد اسپیکر 2 واتی بهره مند است!

منبع: asus