مانیتور گیمینگ ROG SWIFT 360Hz PG259QN ایسوس را می توان یکی از با کیفیت ترین، جدیدترین و رده بالاترین مانیتور های دنیا محسوب کرد. این مدل مانیتور با توجه به بهره مندی از قابلیت ها و ویژگی های متنوع و متعدد تبدیل به مناسب ترین مانیتور برای گیمرهای حرفه ای شده است. این مانیتور با نرخ بروزرسانی 360 هرتزی که در اختیار دارد می تواند سریع ترین واکنش ها و حرکت ها را هنگام انجام بازی های ویدئویی را برای شما به ارمغان بیاورد! شرکت ایسوس همچنین به منظور ایجاد گیم پلی روان و جلوه های بصری خیره کننده از پردازنده Nvidia G-Sync بهره برده است. پنل IPS، رزولوشن Full HD، فناوری های متعدد و طراحی ارگونومیک از دیگر ویژگی های این مدل از مانیتور محسوب می شود. در ادامه مطلب قصد بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور گیمینگ ROG SWIFT 360Hz PG259QN ایسوس را داریم، پس لطفا تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

ROG SWIFT 360Hz PG259QN رده بالاترین مانیتور ایسوس!

مجهز به نرخ بروزرسانی 360 هرتز و پردازنده انویدیا!

شرکت ایسوس در ساخت مانیتور گیمینگ مدل ROG SWIFT 360Hz PG259QN از نرخ بروزرسانی فوق العاده 360 هرتز استفاده کرده است. این ویژگی باعث می شود تا مانیتور قادر باشد سریع ترین حرکت ها را با بالاترین وضوح برای کاربر به نمایش درآورده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. به همین دلیل این مدل مانیتور می تواند بهترین گزینه برای به نمایش درآرودن محتوای بازی های رقابتی همچون Rainbow 6، CS، Fortnite، Overwatch و ... باشد! لازم به ذکر است که این مانیتور با توجه به برخورداری از نرخ بروزرسانی 360 هرتزی تبدیل به نخستین مانیتوری شده است که از این ویژگی بهره می برد! پردازنده انویدیا G-Sync از امکانات و قابلیت های مهم و مثبت این مدل از مانیتور شرکت ایسوس محسوب شده و می تواند تجربه لذت بخش تری را برای کاربر به وجود بیاورد. ایسوس این پردازنده را به منظور جلوگیری از پارگی، تار شدن و روان تر کردن تصویر در این مدل مانیتور استفاده کرده است. در ضمن این مدل مانیتور از پنل IPS سریع نیز برخوردار بوده و با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد باعث می شود تا کریستال مایه به کار رفته در پنل سرعتی تا 4 برابر بیشتر از پنل های IPS معمولی داشته باشد. از قابلیت های این نوع پنل می توان به نرخ پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای Gray to Gray اشاره کرد! این ویژگی باعث می شود که تصاویر به نمایش درآمده بدون کاهش سرعت پاسخگویی باشند!

مجهز به نرخ بروزرسانی 360 هرتز و پردازنده انویدیا!

دارای سیستم خنک کنندگی هوشمند و فناوری های کاربردی!

از دیگر امکانات هوشمند بکار رفته در مانیتور گیمینگ ROG SWIFT 360Hz PG259QN ایسوس می توان به سیستم خنک کنندگی هوشمند اشاره کرد. سیستم خنک کنندگی بکار رفته در این مدل مانیتور شامل هیت سینک سفارشی شده نسبت به سایر هیت سینک ها از سطح تماس بیشتری برخوردار بوده تا برای تبادل حرارت با هیچ چالشی روبرو نشده و قادر باشد مانیتور را در هنگام استفاده طولانی نیز خنک نگه دارد. از دیگر ویژگی های سیستم خنک کنندگی استفاده شده در این مدل از مانیتور می توان به جریان همرفتی برای تولید جریان هوا، خروج گرما از دریچه بالا و ورود هوای خنک از دریچه پایین اشاره کرد. لازم به ذکر است که سیستم خنک کنندگی استفاده شده در مانیتور گیمینگ ROG SWIFT 360Hz PG259QN ایسوس بدون فن بوده و در نتیجه هیچ صدایی تولید نخواهد کرد. شرکت ایسوس جهت بالا بردن کیفیت و وضوح تصاویر به نمایش درآمده از فناوری های متنوعی در مانیتور گیمینگ ROG SWIFT 360Hz PG259QN استفاده کرده است. فناوری های استفاده شده در این مدل مانتیور شامل Ultra Low Motion Blur، Ultra Blue Light، HDR، Game Visual و Anti-Flicker می شود.

HDR: این فناوری با بهبود شدت روشنایی و کنتراست می تواند تصاویری با بیشترین جزئیات و بالاترین کیفیت را به ارمغان بیاورد.

Ultra Low Motion Blur: این فناوری نیز به منظور جلوگیری از تاری حرکت اضافه شده و می تواند تصاویری متحرک و فوق العاده ای را به نمایش دربیاورد.

Game Visual: فناوری Game Visual برای نمایش انواع مختلف محتوا از چند نوع تنظیم پیش فرض برخوردار بوده که شامل حالت های مخصوص بازی های مسابقه ای، حالت بازی های MOBA، حالت تصویر سینمایی، حالت RTS/RPG، حالت شوتر اول شخص، حالت sRGB و حالت Scenery می شود.

ROG SWIFT 360Hz PG259QN رده بالاترین مانیتور ایسوس!

دارای رزولوشن Full HD و روشنایی مناسب!

این مدل از مانیتور شرکت ایسوس دارای روشنایی 400 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور گیمینگ با کیفیت ایسوس دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مانیتور ایسوس مدل ROG STRIX XG43UQ از پنل IPS در سایز 24.5 اینچی بهره برده تا جذابیت دو چندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل و رزولوشن Full HD لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که ایسوس در ساخت این مدل مانیتور از سیستم نورپردازی Aura Sync و پورت های کاربردی زیادی استفاده کرده تا کاربر برای برقراری ارتباط با دیگر دستگاه های دیجیتال با هیچ چالشی روبرو نشود. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل پورت DisplayPort 1.4، HDMI، 1 عدد پورت USB 3.0، 1 عدد خروجی صدا 3.5 میلی متری می شود. کاربر قادر خواهد بود با فرکانس افقی در حالت DisplayPort به فرکانس 225 کیلو هرتز و در حالت HDMI به فرکانس 30 هرتز تا 291 کیلوهرتز برسد. در ضمن با فرکانس عمودی نیز در حالت DisplayPort به فرکانس 1 تا 360 هرتز و در حالت HDMI به فرکانس 24 تا 240 هرتز برسد.

منبع: rog.asus