شرکت LG به تازگی یک مانیتور چند منظوره را با نام Libero 27BQ70QC معرفی کرده که امکان نصب آن به روش های مختلفی امکان پذیر است. همچنین این مانیتور به یک وب کم مجهز است که امکان جدا کردن آن از دستگاه وجود دارد. این مانیتور جدید LG توانایی نمایش تصاویر با وضوح 2.5K را دارد و یک دستگاه کاربردی و انعطاف پذیر به نظر می رسد. در ادامه بیشتر با مشخصات مانیتور LG Libero 27BQ70QC آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

از مانیتور چند منظوره 27 اینچی LG Libero 27BQ70QC چه می دانید؟

در همین چند وقت اخیر شرکت LG تأیید کرده که قصد دارد چند مدل جدید از مانیتورهای گیمینگ سری UltraGear خود را راهی بازارهای کشورهای اروپایی کند که در میان آنها مدل های 32GQ850، 32GQ950 و 48GQ900 دیده می شود. متعاقب این مانیتورها، شاهد معرفی مدل Libero 27BQ70QC هم بوده ایم که یک مانیتور 27 اینچی است و مخاطبان کاملاً متفاوتی را نسبت به سه مانیتور گیمینگ ذکر شده هدف قرار می دهد.

مانیتور ال جی Libero 27BQ70QC برای استفاده در دفاتر اداری، منازل و هر جای دیگری مناسب است! با وجود اینکه مشخصات فنی پنل به کار رفته در این مانیتور چندان نکته خاصی ندارد، اما LG آن را به چند ویژگی خاص و منحصر به فرد در زمینه نحوه نصب مجهز کرده است. در یک حالت، این مانیتور می تواند بدون پشتیبانی از قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب، به عنوان یک تلویزیون هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. در حالت دیگر، مانیتور Libero 27BQ70QC می تواند به دو گیره آویزان شود (مشابه چیزی که در عکس بالا می بینید). همچنین ال جی یک وب کم جدا شدنی را نیز همراه با این مانیتور عرضه کرده که آن را برای استفاده در اتاق های کنفرانس مناسب کرده است.

از مانیتور چند منظوره 27 اینچی LG Libero 27BQ70QC چه می دانید؟

مطابق با اعلام LG، نرم افزار داخلی مانیتور Libero 27BQ70QC به سرعت با هر نوع تغییرات در نحوه قرارگیری پنل (عمودی یا افقی) سازگار می شود. بنابراین برای تعیین جهت نمایش این مانیتور نیازی به تغییر تنظیمات در OSD و سیستم خود نخواهید داشت. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این مانیتور گیمینگ 27 اینچ از رزولوشن 2560x1440 پیکسل پشتیبانی می کند و محدوده رنگ 99% sRGB را پوشش می دهد. همچنین این مانیتور از فناوری HDR10 پشتیبانی می کند و نسبت کنتراست و میزان روشنایی آن به ترتیب برابر با 1000:1 و 350cd/m2 است. پنل به کار رفته در مانیتور ال جی Libero 27BQ70QC نیز از نوع IPS است و کیفیت ایده آلی را برای نمایش رنگ ها به ارمغان می آورد. ضمن اینکه این پنل زاویه دید عالی را ارائه می دهد و دوام و طول عمر بالایی دارد.

از مانیتور چند منظوره 27 اینچی LG Libero 27BQ70QC چه می دانید؟

پورت های مانیتور ال جی Libero 27BQ70QC شامل HDMI و USB Type-C می شود. پورت USB-C این مانیتور توانایی شارژدهی به دستگاه متصل را با فناوری PD و توان حداکثر 65 وات را دارد. متأسفانه ال جی هنوز اطلاعاتی را در رابطه با قیمت این مانیتور اعلام نکرده است. اما مشخصات کامل این دستگاه بر روی وب سایت رسمی ال جی قرار گرفته است.

منبع: notebookcheck.net