یکی از قطعاتی که بر روی قیمت نهایی لپ تاپ (به خصوص لپ تاپ های گیمینگ) تأثیر زیادی دارد، کارت گرافیک است. اگر به دنبال یک لپ تاپ جدید هستید اما بودجه زیادی برای خرید آن کنار نگذاشته اید، می توانید مدل ارتقا یافته لپ تاپ Evoo EG-LP7-BK را مد نظر قرار دهید! این لپ تاپ به تازگی با کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 راهی بازار شده و قیمت مناسبی نیز در بازارهای جهانی دارد. قیمت این لپ تاپ در وب سایت والمارت حدود 638.4 دلار است و برخی کارت گرافیک ها به تنهایی از آن قیمت بالاتری دارند! 

مدل جدید لپ تاپ گیمینگ Evoo EG-LP7-BK با کارت گرافیک RTX 2060 معرفی شد

در رابطه با لپ تاپ Evoo EG-LP7-BK باید به این نکات اشاره کنیم که در آن از پردازنده AMD Ryzen 7 4800H با فرکانس پایه 2.9 گیگاهرتز (قابل ارتقا به 4.2 گیگاهرتز) استفاده شده است. همچنین همان طور که اشاره کردیم کارت گرافیک این لپ تاپ از مدل NVIDIA GeForce RTX 2060 با 6 گیگابایت حافظه اختصاصی است. این لپ تاپ به 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD نیز مجهز است. 

باید به این نکته هم اشاره کنیم که صفحه نمایش لپ تاپ Evoo EG-LP7-BK دارای سایز 15.6 اینچ بوده و از رزولوشن فول اچ دی (1920x1080 پیکسل) و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد. ضمن اینکه این لپ تاپ از صدای THX Spatial پشتیبانی می کند و صدایی طبیعی و باورپذیر را ارائه می دهد. این ویژگی ها سبب شده تا این مدل برای اجرای بازی کارایی بالایی داشته باشد.

دیگر مشخصات لپ تاپ Evoo EG-LP7-BK را مجهز بودن به دوربین جلوی HD تشکیل می دهد. این ویژگی باعث می شود تا تماس های تصویری شما با کیفیتی ایده آل برقرار شود. این لپ تاپ به کیبورد با نور پس زمینه RGB نیز مجهز است و از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند.

مدل جدید لپ تاپ گیمینگ Evoo EG-LP7-BK با کارت گرافیک RTX 2060 معرفی شد

پورت های لپ تاپ Evoo EG-LP7-BK را دو پورت Mini DisplayPort، یک پورت HDMI، یک پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.1، یک پورت USB-C و پورت اترنت تشکیل می دهند. همان طور که مشاهده می کنید، پورت های این لپ تاپ کامل است و هیچ گونه محدودیتی برای اتصال آن به انواع لوازم جانبی و تجهیزات گیمینگ نخواهید داشت. ضمن اینکه با اتصال این لپ تاپ به شبکه از طریق پورت اترنت، می توانید لذت انجام بازی های گروهی را تجربه کنید. این لپ تاپ به درگاه کارت حافظه جانبی هم متصل است و از کارت حافظه های MicroSD پشتیبانی می کند. در رابطه با باتری لپ تاپ Evoo EG-LP7-BK نیز باید بگوییم که در این لپ تاپ از باتری لیتیوم یون پلیمر 3.8 ولتی استفاده شده که شارژدهی بسیار مطلوبی دارد. به طوری که با خیال راحت می توانید از این لپ تاپ برای انجام بدون وقفه بازی استفاده کنید! 

بر روی لپ تاپ Evoo EG-LP7-BK ویندوز 10 نسخه Home نصب است؛ اما به محض ارائه نسخه ویندوز 11، سیستم عامل آن به نسخه جدید آپدیت خواهد شد.

منبع: windowscentral