شرکت Infinix در تاریخ 28 می 2021 (7 خرداد 1400) از لپ تاپ INBook X1 رونمایی کرده است. این دستگاه اولین لپ تاپ تولیده شده توسط این شرکت است و در دسته لپ تاپ های اقتصادی و میان رده جای دارد. مدل پایه ای این لپ تاپ به پردازنده Intel Core i3-1005G1 مجهز است و با قیمت ابتدایی 530 دلار راهی بازار شده است. شرکت Infinix اعلام کرده که این لپ تاپ فقط در کشورهای مصر، اندونزی و نیجریه قابل خرید است و در آینده به بازار سایر کشورها نیز عرضه خواهد شد.

شرکت Infinix با تولید لپ تاپ INBook X1 وارد بازار لپ تاپ شده است

لپ تاپ INBook X1 در نسخه های مجهز به پردازنده های Intel Core i3-1005G1، Core i5-1035G1 و Core i7-1065G7 تولید شده است که نسخه آخر دارای پردازنده گرافیکی Intel Iris Plus نیز هست.

بدنه لپ تاپ INBook X1 از آلومینیوم ساخته شده و دارای طرحی به شکل دانه های ریز شن است. این لپ تاپ با وزن فقط 1.48 کیلوگرم و ضخامت 16.3 میلی متر عرضه شده و حمل و جابجایی آن به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. در رابطه با صفحه نمایش این لپ تاپ باید به این نکته اشاره کنیم که این نمایشگر از وضوح Full HD بهره می برد و دارای سایز 14 اینچ است. شما می توانید صفحه نمایش لپ تاپ INBook X1 را به میزان 180 درجه بچرخانید و از این لپ تاپ به صورت کاملاً تخت (خوابیده) استفاده کنید. شرکت Infinix اعلام کرده که قاب های اطراف صفحه نمایش این لپ تاپ فقط 4.19 میلی متر ضخامت دارد و بر روی این موضوع مانور تبلیغاتی زیادی داده است!

باتری به کار رفته در لپ تاپ INBook X1 دارای توان 55 وات است و شرکت Infinix ادعا کرده که شارژ کامل آن برای روشن نگه داشتن لپ تاپ در تمام طول روز (با 11 ساعت استفاده با صفحه نمایش روشن) کفایت می کند. این لپ تاپ از فناوری فست شارژ PD 3.0 با توان 65 وات پشتیبانی می کند و شما می توانید آن را از طریق شارژر ارائه شده همراه با لپ تاپ در عرض یک ساعت به میزان 70 درصد شارژ کنید. توجه داشته باشید که شارژر ارائه شده همراه با لپ تاپ INBook X1 با تمامی گوشی های هوشمند برند Infinix سازگار است و می توان از آن برای شارژ این گوشی ها استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های لپ تاپ INBook X1 باید به سازگاری آن با تکنولوژی In-Sync اشاره کرد. این تکنولوژی به شما اجازه می دهد تا فایل های مورد نظر خود را بین لپ تاپ، تلویزیون و گوشی هوشمندتان همگام سازی کنید. این لپ تاپ به وای فای 6 و بلوتوث 5.1 نیز مجهز است و اتصال وایرلس سریع و قدرتمندی را برای کاربر به ارمغان می آورد. با توجه به این مشخصات می توان لپ تاپ INBook X1 را برای انجام کارهای روزمره دانشجویی و اداری مناسب دانست.

چنانچه قصد خرید انواع لپ تاپ موجود در بازار با بهترین قیمت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند.

منبع: windowscentral