این روزها دانشجوها و حتی دانش آموزها بیشتر از قبل با تکنولوژی آشنایی دارند و کلاً تکنولوژی و آموزش پیوند نزدیکتری با یکدیگر پیدا کرده اند. به همین دلیل اغلب دانشجویان امروزی یک لپ تاپ دارند و متعاقب آن به لوازم جانبی لپ تاپ نیاز پیدا می کنند. لوازم جانبی امکانات بیشتری را به لپ تاپ اضافه می کنند و از انتقال فایل تا تماشای ویدئو، به شما کمک می کنند. در این مقاله برخی از لوازم جانبی های ضروری برای لپ تاپ های مناسب دانشجویان و دانش آموزان را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

هاب Anker 341 USB-C – اضافه شدن پورت های بیشتر به لپ تاپ

هاب Anker 341 USB-C – اضافه شدن پورت های بیشتر به لپ تاپ

لپ تاپ ها به سمت باریک تر و سبک تر شدن پیش می روند و این به معنای کم تر شدن تعداد پورت های آنها است. برای جبران این موضوع می توانید از هاب USB-C انکر 341 استفاده کنید. این هاب دو پورت USB-A، یک پورت USB-C، خروجی HDMI، اسلات کارت خوان برای حافظه های SD و microSD و یک پورت USB-C PD را به لپ تاپ شما اضافه می کند. ضمن اینکه این هاب وزن و ابعاد مناسبی دارد و به سادگی در کنار لپ تاپ قابل حمل کردن است. از طریق این هاب می توانید دستگاه های باسیم USB را مانند ماوس و کیبورد به لپ تاپ خود متصل کنید.

هدفون Bose QC35II – در آرامش درس بخوانید!

هدفون Bose QC35II – در آرامش درس بخوانید!

این هدفون از قابلیت حذف نویز برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا به دور از سروصداهای محیط، در آرامش درس بخوانید. همچنین Bose QC35II برای گوش دادن به موسیقی و حتی گیمینگ هم مناسب است و وزن سبک و راحتی خاصی دارد! از دیگر ویژگی های این هدفون می توان به طول عمر باتری مطلوب، پشتیبانی از اتصال بلوتوثی و عملکرد پایدار و بدون قطع و وصل شدن اشاره کرد. پس با کابل های درهم و برهم خداحافظی کنید و بدون صداهای مزاحم به درستان برسید.

فلش مموری 256 گیگابایت سن دیسک Ultra Dual Drive – فضای ذخیره سازی منعطف

فلش مموری 256 گیگابایت سن دیسک Ultra Dual Drive – فضای ذخیره سازی منعطف

فلش مموری Dual Drive سن دیسک به هر دو کانکتور USB-C و USB-A مجهز است و برای اتصال به لپ تاپ های قدیمی و جدید کاربرد دارد. این فلش مموری 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد و به شما اجازه می دهد تا از پروژه های درسی مهم خود بک آپ بگیرد. همچنین این فلش مموری به شما این امکان را می دهد تا PDF ها و فایل های پر استفاده خود را همیشه با خود به همراه داشته باشید. این فلش مموری با فضای ذخیره سازی ابری سن دیسک هم سازگاری دارد.

پاوربانک Zendure Super Tank Pro – همه روز شارژ داشته باشید

پاوربانک Zendure Super Tank Pro – همه روز شارژ داشته باشید

پاوربانک Zendure Super Tank Pro شاید گران ترین آیتم موجود در لیست ما باشد. اما قطعاً پرداخت هزینه زیاد برای خرید آن ارزشش را دارد! این پاوربانک 26500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و به چهار پورت USB-C مجهز است. با استفاده از پاوربانک می توانید علاوه بر لپ تاپ، گوشی هوشمند، تبلت و دیگر لوازم جانبی همراه خود را شارژ کنید. پاوربانک Super Tank Pro از فلز سخت ساخته شده و برای سال ها قابل استفاده است. همچنین این پاوربانک دارای یک نمایشگر LED است که درصد شارژ باقی مانده آن را نمایش می دهد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport – ذخیره سازی انواع فایل

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport – ذخیره سازی انواع فایل

این هارد اکسترنال با ظرفیت های مختلف (حداکثر 5 ترابایت) عرضه شده و شما می توانید انواع فایل را بر روی آن ذخیره یا آرشیو کنید. درست است که این هارددیسک به اندازه یک حافظه SSD سریع نیست، اما با استفاده از آن می توانید به سرعت خواندن و نوشتن حدود 130 مگابایت در ثانیه دست پیدا کنید. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال یک راه حل ایده آل برای بک آپ گیری از اطلاعات شماست و می توان از آن برای آرشیو فیلم و عکس هم استفاده کرد.

شایان ذکر است که ادامه این لیست در مقاله لوازم جانبی ضروری برای لپ تاپ های دانشجویی بخش دوم آورده شده و شما میتوانید برای مشاهده آن از بخش وبلاگ ما اقدام کنید.

منبع: windowscentral