اگر به تازگی گوشی سامسونگ گلکسی S22 خریده اید، به شما تبریک می گوییم! شما صاحب یکی از بهترین گوشی های اندرویدی دنیا شده اید! اما باید به شما بگوییم که این گوشی طراحی ظریفی دارد و باید در هنگام استفاده از آن مواظب باشید! البته مجهز بودن به درجه حفاظتی IP68 یک مزیت بزرگ برای گوشی گلکسی S22 است، اما فراموش نکنید که دور تا دور تراشه داخلی اسنپ دراگون 8 نسل 1 این گوشی را صفحه نمایش شیشه ای و بدنه آلومینیومی فرا گرفته که ممکن است آسیب بینند! پس باید از آنها محافظت کنید! همچنین برخی لوازم جانبی های دیگری نیز هستند که گوشی شما را کامل کرده و کار با آن را برایتان لذت بخش تر می کنند. در بخش اول این مقاله با نام  مناسب ترین لوازم جانبی برای گوشی سامسونگ گلکسی S22 شما را با انواعی از لوازم جانبی های این گوشی آشنا کردیم. در این مقاله نیز برخی دیگر از لوازم جانبی های گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S22 را به شما معرفی می کنیم.

کنترلر Razer Kishi – بازی را شروع کنید!

کنترلر Razer Kishi – بازی را شروع کنید!

کسانی که از کنترلر گیمینگ Razer Kishi استفاده کرده اند به عملکرد عالی و شگفت انگیز آن اذعان دارند! این کنترلر در کنار گوشی های اندرویدی عملکرد ایده آلی را ارائه می دهد و تجربه گیمینگ شما را چند سطح بهبود می بخشد. از این جهت می توان این کنترلر را یکی از بهترین لوازم جانبی برای کسانی دانست که بازی کردن با گوشی از علائق آنها به شمار می آید.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 – سلامتی خود را زیر نظر بگیرید

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 – سلامتی خود را زیر نظر بگیرید

هیچ کس دوست ندارد تا تماس یا نوتیفیکیشنی را در حین آشپزی، کار با کامپیوتر یا در هنگام بازی کردن با فرزندانش از دست بدهد! پس بهتر است تا از یک ساعت هوشمند در کنار گوشی گلکسی S22 خود استفاده کنید، و چه ساعتی بهتر از ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 سامسونگ با چیپست Exynos4؟ این ساعت هوشمند درخشان به سادگی به گوشی شما متصل می شود و از امکانات متعددی برای بررسی وضعیت سلامتی شما برخوردار است: هر چه نیاز داشته باشید، بر روی مچ دستتان آن را دارید!

شارژر وایرلس Samsung 15W Wireless Charger Duo- برای گوشی و ساعت هوشمند شما

شارژر وایرلس Samsung 15W Wireless Charger Duo- برای گوشی و ساعت هوشمند شما

پس از سال ها که تنها شارژر وایرلس 15 واتی برای گوشی های گلکسی، شارژر 15W Wireless Charging Stand بود، اکنون دو حق انتخاب در این زمینه داریم! شارژر وایرلس Duo به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر گوشی گلکسی S22، بتوانید ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 خود را هم در کنار آن شارژ کنید. ضمن اینکه این پد شارژر برای شارژ ایربادز گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز پرو هم کاربرد دارد.

بند گوشی CASETiFY Phone Strap with Card

بند گوشی CASETiFY Phone Strap with Card

با بند CASETiFY گوشی خود را هر چه محکم تر در دست بگیرد و با اطمینان کامل با آن به مکالمه بپردازید. این بند باعث می شود تا بتوانید گوشی خود را مانند یک کیف به دست بگیرید یا حتی آن را بر روی شانه خود بیندازید. به این ترتیب حمل گوشی S22 برایتان به آسان ترین شکل ممکن انجام خواهید شد. استفاده از این بند همچنین از لغزش گوشی و رها شدن آن از دست کمک زیادی می کند.

ایربادز سامسونگ گلکسی بادز پرو – گوش دادن به صداها با استایل امروزی!

ایربادز سامسونگ گلکسی بادز پرو – گوش دادن به صداها با استایل امروزی!

با وجود اینکه بسیاری از کاربران گوشی S22 به سمت استفاده از ایربادز گلکسی بادز 2 کشیده می شوند، اما به شما ایربادز گلکسی بادز پرو را پیشنهاد می کنیم. این ایربادز با وجود اینکه قیمت تقریباً یکسانی با گلکسی بادز 2 دارد، اما امکانات متنوع تری را در اختیار شما قرار می دهد و در واقع یکی از بهترین ایربادهای وایرلس سال 2022 از لحاظ کیفیت صدا است. از جمله این امکانات می توان به صدای با کیفیت تر، قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و مقاومت کامل در برابر آب اشاره کرد.

منبع: androidcentral