اپل واچ محبوب ترین ساعت هوشمند در دنیا است و هر روز به امکانات ساعت هوشمند اپل اضافه می شود! همه ما از کیفیت عالی صفحه نمایش و سنسورهای سلامتی فوق پیشرفته اپل واچ خبر داریم و قصد ما در این مقاله، صحبت درباره این موارد نیست! این روزها یک خبر جذاب و داغ برای کاربران اپل واچ منتشر شده و ما قصد داریم تا شما را از آن مطلع کنیم! اکنون کاربران Apple Watch می توانند از آن برای برقراری «تماس تصویری» استفاده کنند!

اپل واچ به قابلیت تماس تصویری مجهز شد!

تصور اینکه بتوانیم تصویر اعضای خانواده یا دوستان خود را بر روی مچ دستمان ببینیم و با آنها به صورت زنده صحبت کنیم، فوق العاده هیجان انگیز به نظر می رسد! با استفاده از این ویژگی در هر جایی که هستید و در هر لحظه ای از طول شبانه روز، می توانید با عزیزانتان تماس تصویری برقرار کنید و به ساده ترین شکل ممکن با آنها گفتگو کنید!

اپل به تازگی بند Wristcam را معرفی کرده که قابلیت ویدئو کال را به اپل واچ اضافه می کند. متأسفانه این بند از فیس تایم پشتیبانی نمی کند و باید از اپلیکیشن اختصاصی Wristcam برای تماس های تصویری خود استفاده نمایید. توجه داشته باشید که هم شما و هم شخصی که با آن تماس می گیرید باید این اپلیکیشن را بر روی اپل واچ خود نصب داشته باشند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای برخورداری از قابلیت تماس تصویری بر روی اپل واچ، باید به وبسایت WristCam مراجعه کنید و درخواست خود را با وارد کردن نام و آدرس ایمیلتان در فرم مربوطه، ثبت نمایید.

اپل واچ به قابلیت تماس تصویری مجهز شد!

بند Wristcam سال گذشته به طور اختصاصی برای اپل واچ عرضه شد و امکاناتی مانند ثبت عکس و ویدئو را به این ساعت هوشمند قدرتمند اضافه کرد. این بند که توسط یکی از مهندسان سابق اپل طراحی شده، خیلی زود با استقبال کاربران اپل واچ مواجه شد. شرکت سازنده Wristcam هدف خود از ساخت این بند را «تمرکز بیشتر بر روی امکانات نرم افزاری قدرت گرفته از دوربین در گجت های پوشیدنی» اعلام کرده است.

دوربین به کار رفته در بند Wristcam قادر به ثبت عکس با رزولوشن 8 مگاپیکسل است و می توان از آن برای ثبت ویدئو با کیفیت 1080p از محیط اطراف استفاده کرد. همچنین دوربین این بند برای ثبت سلفی با رزولوشن 2 مگاپیکسل کاربرد دارد. شما می توانید دوربین این بند را از طریق اپلیکیشن یا فشار دادن دکمه فیزیکی دستگاه فعال کرده و با آن کار کنید. یک بار فشار دادن دکمه باعث گرفتن عکس و نگه داشتن طولانی مدت آن باعث ضبط ویدئو می شود.

اپل واچ به قابلیت تماس تصویری مجهز شد!

نکته قابل توجه در رابطه با بند Wristcam، مجهز بودن آن به 8 گیگابایت حافظه داخلی است. این میزان حافظه برای ذخیره سازی حدود یک ساعت ویدئو (با بالاترین کیفیت) و هزاران عکس کفایت می کند. پس بدون اشغال شدن فضای داخلی اپل واچ، می توانید از محیط اطراف خود عکس و فیلم بگیرید و آنها را بر روی بند ساعت هوشمند ذخیره کنید! لازم به ذکر است که این بند اپل واچ دارای باتری داخلی است و از طریق کابل مغناطیسی شارژ می شود. با یک بار شارژ کردن این بند، می توانید از آن در تمام طول روز استفاده نمایید.

بند Wristcam در سه رنگ و شش سایز مختلف (از 38 میلی متر تا 45 میلی متر) عرضه می شود. در حال حاضر کاربران اپل واچ می توانند با مراجعه به وب سایت اپل، این بند را با قیمت 299 دلار تهیه کنند. اضافه شدن قابلیت تماس تصویری به اپل واچ می تواند باعث استقبال بیشتر از این ساعت هوشمند محبوب شود و به زودی شاهد رشد فروش آن در بازارهای جهانی باشیم. به هر حال دیگر برقراری تماس تصویری با ساعت هوشمند یک رؤیا نیست و کاربران اپل واچ می توانند با خرید بند Wristcam این رؤیای سابق را در واقعیت تجربه کنند!

منبع: xda-developers

پیشنهاد مطالعه : پر فروش ترین گجت های پوشیدنی در سال 2021