استفاده از پیام های کوتاه و SMS یکی از متداول ترین روش ها برای برقراری ارتباط میان افراد است. به طوری که این روزها بیش از میلیون ها پیام کوتاه در اپراتورهای مختلف جابجا می شود. بسیاری از کاربران برای ارسال یا دریافت پیامک از اپلیکیشن های پیش فرض نصب شده بر روی گوشی موبایل هوشمند خود استفاده می کنند. این اپلیکیشن ها با وجود اینکه نیازهای روزانه کاربر در ارسال و دریافت SMS را برطرف می کنند، اما به صورت پایه ای و ساده طراحی شده اند و امکانات جانبی چندانی ندارند. از این جهت برخی شرکت ها اقدام به تولید اپلیکیشن های مدیریت پیام کوتاه کرده اند که از میان آنها می توان به اپلیکیشن SMS Organizer اشاره کرد. این اپلیکیشن توسط مایکروسافت عرضه شده و قابلیت های بیشتری را نسبت به اپلیکیشن پیش فرض گوشی در اختیار شما قرار می دهد.

قابلیت اتچ کردن همزمان چند فایل به برنامه SMS Organizer اضافه شده است

با استفاده از اپلیکیشن SMS Organizer می توانید پیام های خود را به هر ترتیبی که مایل بودید دسته بندی کنید و سریع تر و آسان تر به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید از سیستم یادآور (Reminder) آن استفاده کرده و قرارهای ملاقات یا موعد پرداخت های خود را در آن ست کنید. از دیگر امکانات این اپلیکیشن می توان به پشتیبان گیری هوشمند از پیام های ارسالی و دریافتی، شخصی سازی محیط و صدای ارسال و دریافت پیامک و مدیریت هوشمند پیام های چند رسانه ای اشاره کرد.

اخیراً نسخه اندرویدی SMS Organizer آپدیتی دریافت کرده که در آن علاوه بر رفع چند باگ، ویژگی جدیدی نیز به اپ اضافه شده است. مطابق با این آپدیت، اکنون می توان چند فایل را به صورت هم زمان به پیام در هنگام ارسال اتچ کرد. همچنین اکنون می توانید نام گروه های مکالمه خود در این اپلیکیشن را تغییر دهید. قابلیت اتچ کردن چند فایل به پیام یک ویژگی کاربردی است که پیش از این در سرویس های ایمیل به کار رفته بود. اکنون شما می توانید از طریق یک پیامک فایل های مورد نظرتان را به صورت گروهی برای دیگران ارسال کنید. 

در توضیحات آپدیت جدید SMS Organizer موارد زیر ذکر شده است:

•    پشتیبانی از اتچ کردن چند فایل به یک پیام در هنگام ارسال
•    امکان تغییر نام گروه های مکالمه
•    مدیریت مخاطب Share در قالب رویداد vCard

همچنین در این آپدیت باگ های زیر فیکس شده است:

•    نمایش مخاطب دریافت کننده پیام MMS در قالب vCard در چت
•    ارتقای کیفیت تصویر اتچ شده از اپلیکیشن دوربین گوشی
•    قابلیت زوم بر روی تصویر موجود در پیام MMS در حالت فول اسکرین
•    برطرف شدن مشکل کرش کردن اپلیکیشن در هنگام جستجوی SMS

لازم به ذکر است که شما می توانید از طریق اپلیکیشن SMS Organizer از پیام های خود در گوگل درایو بک آپ بگیرید. بنابراین اگر مشکلی برای گوشی تان پیش آمد، به سادگی به پیام هایتان دسترسی خواهید داشت. همچنین می توانید به پیام هایتان براساس فیلترهای مختلف دسترسی داشته باشید و حتی فیلترهای دلخواهتان را در آن ایجاد نمایید.

منبع: windowscentral