ردیاب ورزشی آمازون Halo یکی از محصولات پرطرفدار موجود در بازار است که امکانات متعددی برای بررسی میزان سلامتی کاربر را فراهم می آورد. اخیراً آپدیتی برای این ردیاب ورزشی ارائه شده که به شما کمک می کند تا تحرکات بدنی خود را جهت دستیابی به سلامت بیشتر تغییر دهید! این ویژگی که از آن تحت عنوان Movement Health یاد می شود، از طریق اپلیکیشن Halo در اختیار کاربران قرار می گیرد و ظرف چند هفته پیش رو قابل استفاده خواهد بود.

آپدیت جدید اپلیکیشن Amazon Halo قابلیت آنالیز تحرک بدنی و ارائه پیشنهاد برای بهبود سلامت شما را دارد

ویژگی جدید Movement Health به شما این امکان را می دهد تا به سادگی تمرینات و تحرکات ورزشی خود را ارزیابی کنید. در واقع این ویژگی میزان آمادگی بدنی شما را جهت انجام کارهای روزانه مانند بلند کردن یا هل دادن اشیاء و همچنین پیاده روی های طولانی مدت به شما اعلام می کند. پس بهتر است تا قبل از انجام دادن کارهایی مانند جابجایی وسایل بین طبقات ساختمان، بغل کردن فرزندان کوچک یا دویدن میزان آمادگی بدنی خود را با ویژگی Movement Health اپلیکیشن Halo بررسی کنید.

آپدیت جدید اپلیکیشن Amazon Halo قابلیت آنالیز تحرک بدنی و ارائه پیشنهاد برای بهبود سلامت شما را دارد

پس از اینکه این ویژگی در دسترس قرار گرفت، شما می توانید از طریق اپلیکیشن Halo یک ارزیابی کوتاه از وضعیت جسمانی خود انجام دهید. برای این منظور باید از دوربین گوشی موبایل خود استفاده کنید. این اپلیکیشن طی چند حرکت ساده وضعیت جسمانی شما را مورد بررسی قرار می دهد. برخی از این حرکات عبارتند از: حفظ تعادل در هنگام ایستادن بر روی یک پا، پرش رو به جلو، اسکات بالای سر و خم شدن به پهلو. سپس Halo موقعیت و شکل بدن شما را با بهره بردن از تکنولوژی های ماشین لرنینگ و دید کامپیوتری مورد ارزیابی قرار می دهد تا محدودیت های بدنی شما برای تحرک و استقامت را تشخیص دهد.

پس از اینکه بررسی اولیه انجام شد، به شما یک نمره کلی از 100 تعلق می گیرد و جزئیات کامل از وضعیت بدنی شما برای انجام تحرکات روزانه ارائه می شود. آمازون ادعا می کند که تحلیل ارائه شده توسط Halo با تشخیص های یک مربی ورزشی حرفه ای که از نزدیک بدن شما را مشاهده می کند، مشابه خواهد بود.

برای اینکه سلامت تحرک های خود را بهبود دهید، Halo به شما برنامه های تمرینی شخصی ارائه می دهد. این برنامه ها همراه با ویدئوهای آموزشی و دستورالعمل های کامل ارائه می شوند و حتی کاربران مبتدی و تازه کار هم به سادگی می توانند از آنها استفاده کنند. باید به این نکته اشاره کنیم که این برنامه ها توسط مربی ورزشی و تراپیست، دکتر Kelly Starrett طراحی شده اند.

دکتر Starrett در رابطه با ویژگی Movement Health چنین اظهار نظر کرده است:

«این ویژگی بازی را عوض خواهد کرد! دیگر کاربران نیازی به مراجعه حضوری به مربی های حرفه ای نخواهند داشت و می توانند برنامه ای به همان دقت و کارایی را از اپلیکیشن Halo دریافت کنند! این اپلیکیشن نقش پررنگی در سلامت روزمره افراد خواهد داشت و زندگی عادی را برای شما سالم تر از قبل می کند. به طوری که با استفاده از آن می توانید تحرکات روزانه خود را هدفمند کرده و طول عمر خود را افزایش دهید.»

لازم به ذکر است که ویژگی Movement Health از تاریخ 30 ژوئن 2021 (9 تیر 1400) در دسترس کاربران اپلیکیشن Halo قرار گرفته است.

منبع: androidcentral