درست است که چند سالی از عرضه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 به بازار می گذرد، اما اگر هنوز از یکی از این گوشی ها استفاده می کنید بهتر است تا از آنها توسط یک قاب محافظت کنید. به هر حال این گوشی دارای بدنه صیقلی و با کیفیتی است و اگر حواستان به آن نباشد ممکن است در اثر آسیب های محیطی صدمه ببیند. در ادامه برخی از مناسب ترین قاب ها برای گوشی سامسونگ گلکسی Note 9 را به شما معرفی می کنیم. در میان این قاب ها هم مدل های ساده موجود است هم مدل های کمی فان تر و جذاب تر! پس با ما همراه باشید. ضمن اینکه می توانید ادامه مدل های این قاب ها را در مقاله «مناسب ترین قاب ها برای گوشی سامسونگ مدل Galaxy Note9 (بخش اول)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

قاب Speck Presidio Grip – محکم قرار گرفتنِ گوشی در دست!

قاب Speck Presidio Grip – محکم قرار گرفتنِ گوشی در دست!

اولین اقدام برای جلوگیری از آسیب دیدن گوشی این است که در هنگام کار با آن مواظب باشید تا گوشی از دستتان رها نشود و به زمین برخورد نکند. اما این کار همیشه امکان پذیر نیست و خواه ناخواه این اتفاق رخ خواهد داد! با این وجود می توانید با استفاده از قاب Speck Presidio Grip احتمال رخ دادن این اتفاق را کمتر کنید. بدنه این قاب در پشت و کناره های دارای خطوط برجسته ای است که باعث می شود تا گوشی موبایل محکم تر در دست قرار گرفته و لیز نخورد. این نوع طراحی ظاهری زیبا و جذاب نیز به این قاب بخشیده است.

قاب OtterBox Defender Series – یک محصول با کیفیت از یک برند قابل اعتماد

قاب OtterBox Defender Series – یک محصول با کیفیت از یک برند قابل اعتماد

محصولات برند OtterBox معمولاً هم از قیمت مناسبی برخوردارند و هم کیفیت ساخت بالایی دارند. این برند در زمینه طراحی قاب نیز برندی شناخته شده است و قاب های موبایل آن با استقبال مناسبی از جانب کاربران مواجه می شوند. قاب های سری Defender برند OtterBox نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به طور کامل از گوشی گلکسی نوت 9 شما در برابر آسیب های محیطی و سقوط از ارتفاع محافظت می کنند. سطح بیرونی بدنه این قاب ها دارای خاصیت ضد میکروبی است و از لحاظ موارد بهداشتی دغدغه ای برای شما ایجاد نخواهد کرد.

قاب Encased Rebel Armor – با دوام و مستحکم

قاب Encased Rebel Armor – با دوام و مستحکم

اگر قصد خرید یک قاب با دوام و مستحکم را دارید اما نمی خواهید تا هزینه خیلی زیادی برای این موضوع بپردازید، قاب Encased Rebel Armor را مد نظر داشته باشید. این قاب دارای بدنه ای دو لایه است و به طور کامل از گوشی گلکسی نوت 9 شما محافظت می کند. در قسمت داخلی این قاب از لایه ضد شوک و محفظه های هوا استفاده شده که باعث محافظت بیشتر از گوشی در هنگام سقوط از ارتفاع یا وارد آمدن ضربه به آن می شود.

قاب Zizo Bolt Series – محافظت چند لایه

قاب Zizo Bolt Series – محافظت چند لایه

طراحی خاص و شاید عجیب قاب سری Zizo Bolt یا توجه شما را به خود جلب می کند یا باعث می شود تا از آن متنفر شوید! سطح بیرونی این قاب دارای خطوط برآمده و سوراخ های ریزی است که هم ظاهر زیبایی به قاب بخشیده و هم باعث می شود تا گوشی در هنگام استفاده از دستتان لیز نخورد. همچنین این قاب به صورت دو رنگ طراحی شده و ظاهر جذابی دارد! در صورت تمایل می توانید از پایه نگهدارنده، گیره و محافظ صفحه نمایش نیز در کنار قاب های سری Zizo Bolt استفاده کرده و به بالاترین پتانسیل و کارایی آن دست پیدا کنید.

چنانچه قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 و لوازم جانبی آن را دارید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral