درست است که زمان نسبتاً زیادی از عرضه گوشی سامسونگ گلکسی S10 می گذرد، و مشخصات این گوشی در مقایسه با جدیدترین گوشی های گلکسی S سامسونگ کمتر است اما این گوشی هنوز هم روی بورس است. به طوری که می توان گفت پرچم دار 2019 سامسونگ، تا یک یا دو سال آینده هم فروش خوبی در بازار خواهد داشت. پس بازار لوازم جانبی این گوشی نیز داغ خواهد بود! اگر شما هم جزء کاربران گوشی گلکسی S10 هستید، پیشنهاد می کنیم تا با استفاده از یک قاب، از بدنه شیشه ای/ آلومینیومی با کیفیت آن در برابر آسیب ها محافظت کنید. ما برخی از بهترین قاب های سازگار با گوشی گلکسی S10 را طی دو مقاله بر روی سایت ایده برتر پارسیان به شما معرفی می کنیم. در ادامه بخش دوم این لیست را مشاهده می کنید.

قاب محافظ ArmadilloTek Vanguard Series Case – دارای پایه نگهدارنده

قاب محافظ ArmadilloTek Vanguard Series Case – دارای پایه نگهدارنده

قاب Vanguard Series از برند ArmadilloTek با بهره بردن از ساختار چند لایه و گوشه های تقویت شده با متریال ضخیم تر، بالاترین میزان محافظت از گوشی گلکسی S10 را به ارمغان می آورد. به طوری که گوشی شما در صورت سقوط از ارتفاع حداکثر 6 متری نیز آسیب نمی بیند. این قاب دارای پایه نگهدارنده نیز هست که به شما برای تماشای محتوای ویدئویی کمک زیادی می کند.

قاب محافظ Crave Dual Guard Case – کیفیت ساخت عالی

قاب محافظ Crave Dual Guard Case – کیفیت ساخت عالی

اگر به دنبال یک قاب شیک برای گوشی گلکسی S10 خود هستید که ضد ضربه هم باشد، قاب Crave Dual Guard از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. لایه داخلی این قاب از متریال انعطاف پذیر TPU ساخته شده که توسط یک لایه خارجی سخت از جنس پلی کربنات احاطه شده است. این قاب رنگ بندی زیبایی نیز دارد و در رنگ های سبز، نعنایی و خاکستری عرضه شده است. در مجموع می توان گفت این قاب از بهترین لوازم جانبی برای گوشی های گلکسی S سامسونگ است.

قاب محافظ Snakehive Vintage Wallet Case – ساخته شده با دست

قاب محافظ Snakehive Vintage Wallet Case – ساخته شده با دست

قاب Vintage Wallet از برند Snakehive یکی از مدل های ساخت دست اروپایی است که علاوه بر محافظ از گوشی، دارای سه جایگاه برای قرار دادن کارت اعتباری نیز هست. همچنین یک جیب در فضای داخلی این قاب تعبیه شده که برای قرار دادن پول نقد کاربرد دارد. این قاب دارای پایه نگهدارنده نیز هست و درب آن به صورت آهنربایی بسته می شود. نکته جالب اینجا است که حتی اگر این قاب بسته باشد، می توانید به تماس های دریافتی تان پاسخ داده و با گوشی به مکالمه بپردازید.

قاب محافظ X-Level Slim Fit Case – ساختار و کاربرد چشمگیر!

قاب محافظ X-Level Slim Fit Case – ساختار و کاربرد چشمگیر!

قاب X-Level Slim Fit به طور غیر قابل باوری نازک و سبک است و در عین حال به بهترین شکل از گوشی گلکسی S10 شما محافظت می کند. به این ترتیب استفاده از این قاب به هیچ عنوان باعث زمخت یا سنگین شدن گوشی شما نمی شود. این قاب هم از متريال انعطاف پذیر TPU ساخته شده و سطح نرم و مات آن آلودگی های محیطی را به خود جذب نمی کند. شما گزینه های متعددی برای انتخاب رنگ این قاب پیش رو دارید!

قاب محافظ Dockem Luxe N1 Case – شیک و خاص پسند!

قاب محافظ Dockem Luxe N1 Case – شیک و خاص پسند!

این قاب یکی از شیک ترین قاب های موجود برای گوشی سامسونگ گلکسی S10 است. قاب Dockem Luxe N1 از چرم فوق العاده مرغوب ساخته شده که ظاهری از جنس پارچه بافته شده به آن بخشیده است. همچنین این قاب به صورت دو رنگ (مشکی/ خاکستری) طراحی شده و امکان قرار دادن کارت اعتباری یا کارت شناسایی در جایگاه تعبیه شده در پشت آن وجود دارد.

لازم به ذکر است که شما می توانید برای مشاهده سایر قاب های سازگار با گوشی سامسونگ گلکسی S10 به بخش اول این مقاله در وب سایت ایده برتر مراجعه کنید.