گوشی وان پلاس نورد N300 در مقایسه با دیگر مدل های جذاب و رده بالای این برند کمی ساده و خسته کننده به نظر می رسد! به هر حال گوشی وان پلاس نورد یک مدل میان رده و اقتصادی است و وان پلاس اهمیتی به کیفیت بدنه و طراحی آن نداده است! از این حرف ها تنها یک برداشت می توان داشت: برای گوشی وان پلاس Nord N300 باید حتماً قاب بخرید! یک قاب با کیفیت نه تنها به ظاهر گوشی شما حال و هوای تازه ای می دهد، بلکه بدنه آن را از گزند آسیب های محیطی در امان نگه می دارد. اما کدام قاب ها برای وان پلاس نورد N300 مناسب ترند؟! در ادامه می توانید به پاسخ این سؤال دست پیدا کنید!

قاب گوشی GoTo Flex – مشکی و آبی

قاب گوشی GoTo Flex – مشکی و آبی

این قاب آبی رنگ شفاف از برند GoTo به گوشی وان پلاس نورد N300 شما ظاهر جذابی می دهد. اگر چه این قاب ضخامت کم و انعطاف بالایی دارد، اما بر روی آن از طرح برجسته استفاده شده تا گوشی محکم تر در دست قرار گیرد و نلغزد. ضمن اینکه این قاب در برابر سقوط از ارتفاع (مانند رها شدن از دست) نیز مقاومت قابل قبولی دارد. اگر شما رنگ آبی قاب GoTo را نپسندیدید، می توانید به سراغ خرید رنگ مشکی آن بروید!

قاب گوشی OtterBox Commuter Series Lite – صورتی و مشکی

قاب گوشی OtterBox Commuter Series Lite – صورتی و مشکی

برند OtterBox قاب های Commuter Series Lite را در رنگ های صورتی و مشکی برای گوشی وان پلاس نورد N300 عرضه کرده است. این قاب ها فوق العاده مستحکم و ضد ضربه هستند و موفق به دریافت استاندارد ارتشی در زمینه دوام و استحکام شده اند. این قاب ها علاوه بر محافظت از بدنه گوشی، دارای لبه های برآمده ای نیز هستند که از آسیب دیدن صفحه نمایش در هنگام وارد آمدن ضربه جلوگیری می کند.

کاور گوشی شفاف Cresee – بی رنگ (شفاف)

کاور گوشی شفاف Cresee – بی رنگ (شفاف)

کاور شفاف Cresee دارای یک بریدگی در قسمت بالایی است و در ساخت آن از TPU نرم و ترنسپرنت استفاده شده است. نکته قابل توجه در رابطه با این کاور، گوشه های برآمده آن هستند که باعث می شود تا شوک ها و ضربات وارد آمده به گوشی وان پلاس نورد N300 شما بهتر دفع شوند. بدنه شفاف (بی رنگ) این قاب نیز سبب می شود تا طراحی ظاهری گوشی شما از نگاه دوستانتان مخفی نماند!

قاب گوشی چرمی FTRONGRT PU – قرمز، سبز، مشکی، قهوه ای

قاب گوشی چرمی FTRONGRT PU – قرمز، سبز، مشکی، قهوه ای

قاب چرمی مدل PU از برند FTRONGRT در واقع یک کیف پول شیک است که به صورت آهنربایی بسته می شود و تمام سطح پنل های جلو و پشت گوشی وان پلاس نورد N300 شما را پوشش می دهد. این قاب دارای چند جایگاه برای قرار دادن کارت های اعتباری، پول نقد و دیگر لوازم است و می تواند به عنوان جایگزینی برای کیف پول مورد استفاده قرار گیرد. قاب PU در رنگ های قرمز، سبز، مشکی و قهوه ای راهی بازار شده اند و طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش می دهد. این قاب یکی از بهترین لوازم جانبی ها برای گوشی های وان پلاس محسوب میشود.

قاب گوشی سیلیکونی Foluu – بنفش، سبز، خاکستری، آبی، مشکی

قاب گوشی سیلیکونی Foluu – بنفش، سبز، خاکستری، آبی، مشکی

علاقه مندان به پاستل احتمالاً از این قاب برند Foluu حسابی خوششان می آید! این قاب علی رغم ظاهر ظریف خود، فوق العاده سخت و محکم است و به بهترین شکل از گوشی وان پلاس نورد N300 شما محافظت می کند. رنگ بندی ملایم و زیبای این قاب به گوشی شما ظاهر با طراوتی می دهد و باعث می شود تا از کار کردن با آن حس بهتری داشته باشید. این قاب سیلیکونی دوام و طول عمر بالایی دارد و در بخش داخلی آن از میکروفیبر استفاده شده تا بر روی پنل پشتی گوشی شما هیچ خط و خشی ایجاد نشود.

منبع: androidcentral