آیفون 14 پرو مکس رده بالاترین آیفونی است که در حال حاضر می توانید بخرید. این گوشی، پرچم دار جدید اپل است و از ویژگی هایی مانند تراشه سریع A16 Bionic، داینامیک آیلند، صفحه نمایش همیشه روشن و یک دوربین قدرتمند 48 مگاپیکسل بهره می برد. منطقی این است که وقتی پول زیادی برای خرید آیفون 14 پرو مکس صرف کرده اید، یک مقدار دیگر هم بپردازید و یک قاب با کیفیت برای آن بخرید! در این متن و مقاله بهترین قاب های مستحکم و ضد ضربه برای آیفون 14 پرو مکس بخش اول چند مدل از قاب های ضد ضربه این گوشی را معرفی کرده ایم. این قاب ها برای افرادی که از آیفون خود در طول روز زیاد استفاده می کنند مناسب تر هستند.

لازم به ذکر است اگر شما قاب آیفون 13 دارید، می توانید در بخش مقالات ما با تفاوت قاب های آیفون 13 و آیفون 14 آشنا شوید و سپس برای خرید یک قاب جدید اقدام کنید.

قاب BLOX از برند Case-Mate – یک مدل رده بالا

قاب BLOX از برند Case-Mate – یک مدل رده بالا

این قاب شیک و با دوام با طراحی ساده اما چشمگیر خود حسابی توجه ها را به آیفون 14 پرو مکس شما جلب می کند! از ویژگی های ظاهری که بگذریم، باید بگوییم که این قاب از گوشی شما در برابر سقوط از ارتفاع 3 متری محافظت می کند و در گوشه های آن از یک لایه اضافی استفاده شده است. این ویژگی به دفع بهتر ضربات احتمالی کمک می کند. ضمن اینکه قاب Case-Mate BLOX با مگ سیف هم کاملاً سازگار است.

قاب Monarch Pro از برند UAG – آیفون خود را تغییر شکل دهید!

قاب Monarch Pro از برند UAG – آیفون خود را تغییر شکل دهید!

اگر می خواهید آیفون 14 پرو مکس خود را به یک ربات تغییر شکل دهید از قاب UAG Monarch Pro استفاده کنید! این قاب علیرغم استحکام بالایی که به گوشی شما می بخشد، وزن سبکی دارد و حمل گوشی را برایتان سخت نمی کند. ضمن اینکه این مدل از مگ سیف هم به خوبی پشتیبانی می کند. درست است که قیمت قاب UAG کمی بالاست، اما با خرید آن خیالتان راحت است که گوشی تان در اثر سقوط از ارتفاع 7.5 متری آسیب نخواهد دید!

قاب Neon Series از برند Poetic – نهایت حفاظت!

قاب Neon Series از برند Poetic – نهایت حفاظت!

این قاب یکی از مدل های دو لایه است. لایه داخلی آن از متریال TPE انعطاف پذیر ساخته شده و در لایه خارجی آن از پلی کربنات سخت استفاده شده است. این نوع طراحی باعث می شود که علیرغم محافظت حداکثری از گوشی، هیچ گونه فشاری به بدنه آن وارد نشود. لازم به ذکر است که قاب های سری نئون برند Poetic در رنگ بندی متنوعی عرضه شده اند و طیف وسیعی از سلایق را پوشش می دهند.

قاب Wollony – مدل های ساده را فراموش نکنیم!

قاب Wollony – مدل های ساده را فراموش نکنیم!

این قاب یک مدل ساده و شفاف است که قیمت بسیار مناسبی دارد و اکثر افراد می توانند آن را تهیه کنند! البته قیمت پایین به معنای کیفیت عملکرد نامطلوب قاب Wollony نیست! چرا که این مدل به صورت سه لایه طراحی شده و به خوبی از آیفون 14 پرو مکس شما محافظت می کند. لایه های این قاب به این صورتند: یک لایه نازک که بر روی بدنه گوشی قرار می گیرد، یک لایه میانی از جنس TPU انعطاف پذیر و لایه خارجی از جنس پلی کربنات سخت. البته این قاب کمی آیفون شما را زمخت و سنگین می کند، اما با توجه به بدنه شفافی که دارد، زیبایی های ظاهری آن را از نگاه شما و اطرافیانتان مخفی نمی کند!

منبع: imore