در بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک های درمانی از مانیتور صنعتی استفاده می شود تا بیماران و مراجعین تجربه بهتری از مراجعه به آنجا داشته باشند. به هر حال در عصر دیجیتال، برقراری ارتباط با مراجعین و نمایش اطلاعات به صورت لحظه ای به آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. اما چالشی که مدیران بیمارستان ها و کلینیک ها با آن مواجه اند، این است که چگونه می توان به بهترین شکل به بیماران خوش آمد گفته و اتمسفری را برای آنها ایجاد کنند که از حضور در بیمارستان احساس بهتری داشته باشند؟ استفاده از دستگاه مانیتور صنعتی یک راه حل مناسب برای این موضوع است! شما می توانید از نمایشگر صنعتی به شیوه های زیر در بیمارستان استفاده کنید.

5 مزیت استفاده از مانیتور صنعتی در بیمارستان

1. مراجعین را به مقصدشان راهنمایی کنید

بیمارستان ها معمولاً بزرگ و شلوغ هستند و ممکن است مراجعین برای پیدا کردن بخش مورد نظر خود دچار سردرگمی شوند. به طوری که کارکنان بیمارستان در طول روز بارها با سؤالاتی درباره پیدا کردن بخش های مختلف ساختمان از جانب مراجعین مواجه می شوند. جالب است بدانید که ضرری که این موضوع به صاحبان بیمارستان به دلیل اتلاف وقت کارکنان برای پاسخگویی به این سؤالات وارد می کند، چیزی حدود 220 هزار دلار در سال است که رقم زیادی است!

شما می توانید این مشکل را به ساده ترین شکل با نصب مانیتور صنعتی بزرگ در لابی و مکان های عمومی بیمارستان حل کنید و بر روی آن یک راهنمای جامع برای دسترسی به بخش های مختلف بیمارستان نمایش دهید. مانیتور صنعتی سامسونگ PM55F-BC یکی از بهترین مدل ها برای این منظور است.

2. به بیماران خود روحیه دهید

روحیه دادن به بیماران یکی از اولویت ها در محیط های بیمارستانی به شمار می آید. درک بهتر بیماران از شرایط خود می تواند به آنها کمک کند تا روند درمان را بهتر طی کنند. از همین جهت شما می توانید با نمایش تصاویر انگیزشی بر روی مانیتور صنعتی تبلیغاتی، انگیزه بهبود را در بیماران تقویت کنید. همچنین می توانید درباره بیماری های مختلف اطلاعاتی جامع و آموزشی را نمایش دهید تا بیماران اطلاع کامل تری در این زمینه ها داشته باشند. برای این منظور می توانید بر روی مانیتور صنعتی 50 اینچ سامسونگ NT690U حساب باز کنید.

5 مزیت استفاده از مانیتور صنعتی در بیمارستان

3. کاهش اضطراب در زمان های انتظار

هیچ کس دوست ندارد تا منتظر بماند! به خصوص در محیط بیمارستان و در زمانی که یکی از عزیزانتان در اتاق عمل است. وجود مانیتور صنعتی با کیفیت بالا در اتاق های انتظار می تواند به همراهان بیمار کمک کند تا اضطراب خود را بهتر کنترل کنند و زمان انتظار را آسان تر پشت سر بگذارند. به عنوان مثال می توان اطلاعاتی مانند زمان دقیق ورود بیمار به اتاق عمل، زمان سپری شده از عمل، وضعیت سلامتی بیمار، زمان ورود بیمار به بخش ریکاوری و زمان اتمام عمل جراحی را به طور کامل بر روی مانیتور صنعتی نمایش داد تا همراهان بیمار در جریان جزئیات قرار بگیرند. مانیتور صنعتی سامسونگ مدل QMR-T و سری QBR برای این منظور کارایی بالایی دارند.

4. برقراری ارتباط با مراجعه کنندگان به صورت لحظه ای

در بیمارستان ها برقراری ارتباط با مراجعه کنندگان از اهمیت زیادی برخوردار است. با گسترش خدمات و سرویس های درمانی، نیاز به اطلاع رسانی دقیق در محیط های بیمارستانی بیش از گذشته احساس می شود. دیگر استفاده از تابلوهای اعلانات و بولتن های کاغذی در هم ریخته به پایان رسیده و باید از روش های مدرن تر استفاده شود. با استفاده از انواع مانیتور صنعتی می توان اطلاعات را به صورت استراتژیک تری به نمایش گذاشت و به صورت لحظه ای اطلاعات را به مراجعه کنندگانتان نمایش دهید. این ویژگی به خصوص در دوران شیوع ویروس کووید-19 اهمیت زیادی دارد و به شما اجازه می دهد تا پیام هایی مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی را به نمایش بگذارید.

5 مزیت استفاده از مانیتور صنعتی در بیمارستان

5. افزایش سرعت تشخیص

یکی از بهترین مزایای استفاده از مانیتور صنعتی ال ای دی در بیمارستان این است که این دستگاه دیجیتال به پزشکان کمک می کند تا تشخیص سریع تر و دقیق تری داشته باشند. مسلماً نمایش تصاویر پزشکی و عکس های رادیولوژی بر روی یک مانیتور بزرگ و با رزولوشن بالا تأثیر زیادی دارد و تشخیص را آسان تر می کند. همچنین می توان نتایج سی تی اسکن و چارت های دقیق از نتایج آزمایش های بیماران را بر روی مانیتور صنعتی نمایش داد تا پزشکان و پرستاران بتوانند از آنها استفاده کنند.

چنانچه قصد خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب برای استفاده در بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز درمانی را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید نسبت به خرید اینترنتی مانیتور صنعتی از وب سایت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید.

منبع: insights.samsung