ارائه مطالب در جلسات و کنفرانس های کاری نیازمند تجهیزات مختص به خود است. تا پیش از این از تجهیزاتی مانند پرده نمایش و ویدئو پروژکتور برای این منظور استفاده می شد. اما استفاده از این تجهیزات معضلات خاص خود را دارد. به عنوان مثال هزینه خرید ویدئو پروژکتور در کنار پرده نمایش زیاد است و ممکن است برای ادارات و شرکت های کوچک خرید آنها چندان مقرون به صرفه نباشد. همچنین نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور به خصوص در اتاق های کوچکتر و فضاهای محدودتر کاری سخت، زمان بر و پر هزینه است.

نسل جدید این تجهیزات، «پنل هوشمند لمسی» یا «مانیتور لمسی» است که با ورود خود به بازار ایران سطح برگزاری جلسات اداری و همایش ها را ارتقا داده است. این دستگاه در سایزهای مختلف تولید می شود و یکی از تجهیزات کاربردی در راستای هوشمند سازی سالن کنفرانس به شمار می آید. با خرید پنل هوشمند لمسی دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه زیاد برای نصب و راه اندازی دستگاه ندارید و در مقایسه با ویدئو پروژکتور می توانید از انبوهی از امکانات پیشرفته بهره مند شوید!

مزایای استفاده از پنل هوشمند لمسی در جلسات اداری، کنفرانس ها و همایش ها

اما یک پنل هوشمند لمسی چگونه می تواند سطح جلسات اداری و همایش ها و کنفرانس ها را ارتقا دهد؟

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از پنل هوشمند لمسی، مجهز بودن آن به سیستم عامل و امکان پشتیبانی از نرم افزارهای مختلف است. این ویژگی باعث می شود تا جلسه کاری شما به یک محیط تعاملی تبدیل شود و تمامی افراد حاضر در جلسه بتوانند در ارائه مطالب سهیم باشند. پنل هوشمند لمسی معمولاً به وای فای و بلوتوث مجهز است و افراد حاضر جلسه از طریق نرم افزار می توانند گوشی ها یا تبلت های خود را به آن اتصال دهند. همچنین برخی از پنل های هوشمند لمسی با نرم افزارهای رأی گیری (Voting) سازگاری دارند که برای نظرسنجی به صورت لحظه ای کاربرد دارند. به این ترتیب نیازی به رأی گیری به شیوه قدیمی (یادداشت نام کاندیدها بر روی تخته، جمع آوری رأی های کاغذی و شمارش آنها و...) نخواهید داشت و می توانید حال و هوایی مدرن و امروزی به جلسه خود بدهید. این قابلیت باعث صرفه جویی در زمان شما هم می شود.

مزایای استفاده از پنل هوشمند لمسی در جلسات اداری، کنفرانس ها و همایش ها

پنل هوشمند لمسی کیفیت تصویر به مراتب بهتری را نیز نسبت به ویدئو پروژکتور ارائه می دهد و توجه افراد حاضر در جلسه را بیش از پیش به مطالب جلب می کند. به خصوص پنل هوشمند لمسی 4K می تواند تمام انتظارات شما از لحاظ کیفیت تصویر را برآورده کند. ضمن اینکه پنل هوشمند لمسی Full HD نیز کیفیت تصویر ایده آلی را ارائه می دهد که متناسب با نیازتان می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از پنل هوشمند لمسی در جلسات و کنفرانس ها، پشتیبانی آن از اپلیکیشن های برقراری تماس تصویری است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا جلسات خود با شرکت های دیگر را به صورت آنلاین برگزار کنید و تصویر افراد حاضر در جلسه را در ابعادی بزرگ بر روی نمایشگر پنل هوشمند نمایش دهید.

پنل هوشمند لمسی از لحاظ ظاهری نیز نسبت به تجهیزات قدیمی تر مانند وایت برد و پرده نمایش برتری دارد. در واقع استفاده از این دستگاه باعث می شود تا اتاق جلسه یا سالن همایش شما ظاهر مدرن تری به خود بگیرد و حاضرین از شرکت در همایش احساس بهتری داشته باشند.

مزایای استفاده از پنل هوشمند لمسی در جلسات اداری، کنفرانس ها و همایش ها

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که یک پنل هوشمند لمسی با کیفیت، از فناوری چند لمسی پشتیبانی می کند و می توان با اشیائی با ضخامت کم بر روی آن به یادداشت مطالب یا رسم شکل پرداخت. مجهز بودن به پورت های ارتباطی به روز، امکان وب گردی و نمایش محتوای اینترنتی، امکان نمایش فیلم و ویدئو و بسیاری امکانات دیگر سبب شده اند تا پنل هوشمند لمسی به یکی از محبوب ترین تجهیزات قابل استفاده در اتاق جلسات ادارات و شرکت ها تبدیل شود. به طوری که بسیاری از کارشناسان آینده بازار پنل هوشمند لمسی را کاملاً روشن پیش بینی می کنند.

اگر شما هم قصد خرید پنل هوشمند لمسی با بهترین قیمت را دارید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارند. شرکت ایده برتر پارسیان یکی از شرکت های با سابقه در زمینه فروش پنل هوشمند لمسی و دیگر تجهیزات آموزشی و اداری است که می توانید از خدمات آن بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه به وب سایت مجموعه ما مراجعه کنید.