مسلماً هر جا که در رابطه با بهترین برند مانیتور صنعتی از افراد سؤال شود، بسیاری در پاسخ به این سؤال به برند پاناسونیک اشاره می کنند. این شرکت به طور گسترده در زمینه تولید انواع مانیتور صنعتی فعالیت دارد و محصولات آن به طور گسترده در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. مانیتور صنعتی پاناسونیک و دیگر محصولات این شرکت به طور کامل تمام نیازهای کسب و کارهای مختلف را برطرف می کند و به آنها این امکان را می دهد تا با نمایش تصاویر تبلیغاتی و جذب مشتری، فروش خود را افزایش دهند. فعالیت های پاناسونیک در بازار مانیتور صنعتی تنها محدود به بخش سخت افزاری نمی شود و این شرکت در زمینه مدیریت محتوا و ارائه نرم افزارهای تولید محتوا نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

با نمایش تصاویر جذاب و با کیفیت، تجربه لذت بخشی از خرید را برای مشتریان خود رقم بزنید

با نمایش تصاویر جذاب و با کیفیت، تجربه لذت بخشی از خرید را برای مشتریان خود رقم بزنید

فرقی نمی کند که مشغول به چه کاری هستید، چیزی که موفقیت شما را تضمین می کند هنر شما در معرفی توانایی هایتان به مراجعه کنندگان است. هیچ شکی در این وجود ندارد که محتوای هیجان انگیز تجربه خرید بهتری را برای مشتریان به ارمغان می آورد. نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال پاناسونیک یکی از ابزارهایی است که در این راه به شما کمک زیادی می کند. شما می توانید محصولات پاناسونیک را در هر جایی از فروشگاه خود نصب کنید. این دستگاه ها از قابلیت نصب به صورت افقی (Landscape) و عمودی (Portrait) برخوردارند و حتی می توان آنها را به سقف متصل کرد. توجه داشته باشید که انتخاب محل نصب مانیتور صنعتی تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد و باید حتماً در این زمینه استراتژی مناسبی داشته باشید. پیشنهاد می کنیم که پیش از خرید مانیتور صنعتی، ابتدا خود را جای مشتریانتان گذاشته و به عنوان مشتری وارد فروشگاه خود شوید. در این هنگام توجه کنید که نگاهتان در هنگام ورود به فروشگاه ابتدا به کدام نقاط می افتد. این نقاط بهترین مکان ها برای نصب نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال پاناسونیک هستند و به شما این امکان را می دهند تا در همان بدو ورود تأثیر خود را بر مشتریان بگذارید.

دستگاه های چند منظوره، با دوام و زاویه دید عالی

با نمایش تصاویر جذاب و با کیفیت، تجربه لذت بخشی از خرید را برای مشتریان خود رقم بزنید

نمایشگر صنعتی پاناسونیک از با دوام ترین محصولات موجود در بازار است و می توان از آن هم در فضاهای بسته و داخلی و هم در فضاهای روباز استفاده کرد. این نمایشگرها از دوام و طول عمر فوق العاده ای برخوردارند و گرد و غبار و باران و برف بر روی آنها بی تأثیر است! از این جهت می توان از مانیتور صنعتی بزرگ برند پاناسونیک در محیط های شهری نیز بهره برد. علاوه بر این، نمایشگرهای تبلیغاتی پاناسونیک دستگاه هایی چند منظوره هستند و برای نمایش پیام های تبلیغاتی، اخبار، وضعیت آب و هوا، هشدارهای ایمنی و... می توان از آنها استفاده کرد. همچنین این نمایشگرها از امکانات مدیریتی قابل توجهی مانند کنترل از طریق IP برخوردارند. پس شما می توانید شبکه ای از مانیتور صنعتی های پاناسونیک را از یک اتاق و از طریق یک سیستم مرکزی مدیریت کنید. این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا در هر لحظه پیام های متفاوتی را بر روی نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج نمایش داده و اهداف خود را هوشمندانه تر به پیش ببرید.

مدیریت محتوای آسان و حرفه ای

با نمایش تصاویر جذاب و با کیفیت، تجربه لذت بخشی از خرید را برای مشتریان خود رقم بزنید

پاناسونیک تمام راه حل های کاربردی برای نمایش محتوا با کمترین هزینه بر روی مانیتور صنعتی های خود را به کار برده است. این امکان برای شما وجود دارد تا محتوای مورد نظرتان را به صورت ریموت یا لوکال به نمایش درآورید. برای این منظور مانیتور صنعتی ال ای دی پاناسونیک به مدیا پلیر داخلی مجهز شده و توانایی نمایش فایل های ویدئویی، صوتی و عکس را از روی حافظه های USB خارجی مانند فلش مموری دارد. پس اگر از ساینیج هوشمند خود در فضاهای داخلی استفاده می کنید، می توانید فلش خود را به آن متصل کرده و بدون نیاز به کامپیوتر تصاویر مورد نظرتان را نمایش دهید. همچنین پاناسونیک نرم افزارهای حرفه ای مدیریت محتوا را نیز برای Digital Signage ارائه داده که امکانات متعدد و فراوانی را برای مدیریت محتوا به صورت ریموت فراهم می آورند.

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع مانیتور صنعتی آماده ارائه خدمات به شما است. شما می توانید برای دریافت قیمت مانیتور صنعتی پاناسونیک و کسب اطلاعات لازم برای خرید مانیتور صنعتی با قیمت مناسب با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین چنانچه قصد خرید اینترنتی مانیتور صنعتی را دارید، می توانید به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

منبع: na.panasonic