تلویزیون 110 اینچی MicroLED TV سامسونگ که از آن در سال 2020 رونمایی شده بود، هم اکنون در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. امکان پیش خرید این تلویزیون از ماه گذشته فعال شده بود و اکنون سامسونگ اعلام کرده است که اولین دستگاه فروخته شده آن را در چین تحویل داده است. تلویزیون غول پیکر MicroLED TV با قیمت حدود 156 هزار دلار در دسترس قرار گرفته است.

اولین دستگاه از تلویزیون غول پیکر 110 اینچی سامسونگ با قیمت 156 هزار دلار در چین به فروش رفت

تلویزیون 110 اینچ MicroLED TV سامسونگ یک جایگزین عالی برای پنل های OLED خواهد بود. پنل به کار رفته در این تلویزیون از نوع Mini-LED نیست و میزان روشنایی به مراتب بالاتری نسبت به پنل های OLED به ارمغان می آورد. این تلویزیون هوشمند سامسونگ دارای نسبت صفحه نمایش کامل حدود 100 درصد است و رزولوشن 4K ultra-HD را به ارمغان می آورد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و پشتیبانی از فناوری HDR 10+ اشاره کرد. همچنین تلویزیون جدید سامسونگ از رفرش ریت متغیر (فناوری VRR) پشتیبانی می کند و میزان روشنایی آن به حداکثر 2000 nits می رسد. پس استفاده از آن در فضاهای کاملاً روشن و پر نور بدون هیچ مشکلی از لحاظ افت وضوح تصویر وجود دارد.

اولین دستگاه از تلویزیون غول پیکر 110 اینچی سامسونگ با قیمت 156 هزار دلار در چین به فروش رفت

تلویزیون فوق العاده بزرگ Samsung MicroLED TV به یک پردازنده Micro-A1 مجهز است و از 6.2.2 CH Channel پشتیبانی می کند. ضمن اینکه این تلویزیون صدای خروجی قدرتمند با توان 100 وات را ارائه می دهد. نکته قابل توجه در رابطه با این تلویزیون 110 اینچی این است که این دستگاه تنها 24.9 میلی متر ضخامت دارد و امکان نصب آن بر روی دیوار وجود دارد. این دستگاه با دستیار صوتی Bixby که بر مبنای هوش مصنوعی عمل می کند نیز سازگاری دارد.

تلویزیون 110 اینچ MicroLED TV جدید سامسونگ دارای چهار گیگابایت حافظه رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی است و از قابلیت هایی مانند نمایش تصویر در تصویر، امکان تقسیم صفحه نمایش به چند بخش و امکانات دیگر بهره می برد. لازم به ذکر است که امکان تقسیم کردن صفحه نمایش این تلویزیون به حداکثر 4 صفحه 55 اینچی وجود دارد. تلویزیون جدید سامسونگ به 6 پورت HDMI (شامل چهار پورت نسخه 2.0 و دو پورت نسخه 2.1) مجهز است. پس امکان اتصال آن به چندین دستگاه به صورت هم زمان وجود دارد. با توجه به اینکه این تلویزیون از قابلیت های نمایش تصویر در تصویر و تقسیم صفحه نمایش برخوردار است، این امکان برای شما وجود دارد تا تصاویر مختلف از منبع پخش های متفاوت را به شکل هم زمان بر روی آن به نمایش بگذارید.

اولین دستگاه از تلویزیون غول پیکر 110 اینچی سامسونگ با قیمت 156 هزار دلار در چین به فروش رفت

تلویزیون سامسونگ MicroLED TV به عنوان یکی از بزرگترین تلویزیون های حال حاضر دنیا راهی بازار شده است. سایز 110 اینچی این تلویزیون معادل با سایز پروجکشن بسیاری از بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی است و امکان شبیه سازی یک سالن سینمای کوچک را در منزل فراهم می آورد. این تلویزیون هم اکنون از طریق فروشگاه رسمی سامسونگ قابل تهیه است و امکان رزرو کردن آن نیز همچنان وجود دارد.

منبع: gizmochina