حول و حوش ماه سپتامبر 2021 (شهریور 1400) بود که اولین تصاویر گرافیکی از گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا به صورت غیر رسمی منتشر شد. حالا اولین تصویر واقعی (نه گرافیکی!) از این گوشی نیز در فضای اینترنت به بیرون درز پیدا کرده و مجدداً توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کرده است.

اولین تصاویر واقعی از گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra لو رفت!

تصاویری که از نسخه فیزیکی گوشی Galaxy S22 Ultra منتشر شده، شباهت بسیاری به تصاویر گرافیکی آن دارد که پیش از این لو رفته بود! بر خلاف گوشی گلکسی S21 اولترا، این گوشی جدید از لحاظ ظاهری به گوشی های سری گلکسی نوت بسیار شبیه است. قاب این گوشی موبایل سامسونگ بیشتر حالت مستطیلی دارد و گوشه های آن نسبت به مدل های قبلی کمتر منحنی است. البته آنطور که در عکس های منتشر شده مشخص است، صفحه نمایش گوشی S22 Ultra حالت خمیده دارد و یک جایگاه اختصاصی برای قلم لمسی S Pen آن در این گوشی تعبیه شده است.

اولین تصاویر واقعی از گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra لو رفت!

اما نکته جالب تری که در عکس های منتشر شده از گوشی گلکسی S22 Ultra مشخص است، طراحی ماژول دوربین آن است که شباهت زیادی به گوشی LG Velvet دارد. سامسونگ در این گوشی نیز همانند دیگر مدل های گوشی های اندرویدی بالا رده و پرچم دار موجود در بازار، از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده کرده است. همچنین در این گوشی از لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی، لنز تله فوتوی 10 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری و یک لنز تله فوتوی دوم 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری استفاده شده است. بر روی پنل پشتی این گوشی یک واحد فوکوس خودکار لیزری نیز قرار گرفته است.

اولین تصاویر واقعی از گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra لو رفت!

شایعات حاکی از این است که در گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra از صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با رزولوشن QHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز استفاده شده است. همچنین نسخه بین المللی این گوشی به احتمال بسیار زیاد از تراشه اگزینوس 2200 (ساخت سامسونگ) قدرت خواهد گرفت. سایر مشخصات سخت افزاری این گوشی شامل 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی می شود. در رابطه با بخش نرم افزاری نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.0 عرضه خواهد شد. گوشی های سری گلکسی S22 آپدیت های اندروید و به روز رسانی های امنیتی را به طور منظم دریافت خواهند کرد.

با وجود اینکه پیش از این در اخبار غیر رسمی عنوان شده بود که گوشی های سری Galaxy S22 سامسونگ در ژانویه سال آینده میلادی (دی 1400) به بازار عرضه می شوند، اما اکنون خبرهایی به گوش می رسد که سامسونگ تصمیم گرفته تا این گوشی را در ماه فوریه 2022 (بهمن 1400) راهی بازار کند. پیش بینی می شود که امکان پیش خرید گوشی های سری گلکسی S22 سامسونگ از هفته دوم ماه فوریه فراهم شود. به هر حال به نظر می رسد که طرفداران سامسونگ برای خرید گوشی پرچم دار جدید این غول کره ای باید حدود دو تا سه ماه آینده منتظر بمانند!

منبع: androidcentral


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.