موتورولا قصد دارد تا در آینده ای نزدیک چند گوشی جدید از سری Edge را راهی بازارهای جهانی کند که در میان آنها نام گوشی Motorola Edge 2022 هم دیده می شود. پیش از این وب سایت 91mobile با همکاری یکی از افشاگران شناخته شده دنیای تکنولوژی به نام OnLeaks، رندرهایی از این گوشی را به همراه برخی مشخصات فنی آن منتشر کرده بود. بر مبنای این اطلاعات این گوشی به صفحه نمایش P-OLED، تراشه جدید Dimensity، یک باتری حجیم و دوربین سه گانه 50 مگاپیکسل مجهز است. اکنون این افشاگر تصاویری رسمی از گوشی موتورولا اج 2022 را منتشر کرده و به ما اجازه می دهد تا به ظاهر آن نگاه دقیق تری بیندازیم. در این عکس ها طراحی ظاهری شیک و زیبای این گوشی کاملاً مشهود است.

عکس های جدید گوشی موتورولا Edge 2022 طراحی ظاهری زیبای آن را آشکار کرده اند

رندرهای جدید گوشی موتورولا Edge 2022

رندرهای جدید منتشر شده از گوشی موتورولا اج 2022 نشان می دهد که ظاهر این گوشی کمابیش به مدل Motorola Edge 30 شباهت دارد. یک میکروفون در لبه بالایی بدنه این گوشی تعبیه شده و لبه پایینی آن محل قرارگیری اسلات سیم کارت، پورت شارژ USB-C، یک میکروفون دیگر و اسپیکر است. کناره سمت چپ گوشی موتورولا Edge 2022 خالی است، اما در سمت مقابل آن دکمه های کنترل صدا و کلید پاور قرار گرفته است.

رندرهای جدید گوشی موتورولا Edge 2022

مشخصات فنی گوشی موتورولا اج 2022

نکته: اطلاعاتی که در ادامه به آنها اشاره می شود بر مبنای منابع غیر رسمی است و هنوز از جانب موتورولا تأیید نشده است.

گوشی موتورولا Edge 2022 به یک صفحه نمایش P-OLED مجهز است که 6.5 سایز دارد. صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد و نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز را ارائه می دهد. همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش آن تعبیه شده است.

این طور که گزارش شده، قلب تپنده گوشی موتورولا اج 2022 را تراشه Dimensity 1050 تشکیل می دهد. انتظار می رود که این گوشی به 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی هم مجهز است. باتری به کار رفته در این گوشی نیز از ظرفیت فوق العاده 6000 میلی آمپر ساعت بهره می برد. این چنین باتری حجیمی کمتر تا به حال در گوشی های هوشمند به کار رفته است به عنوان مثال در مشخصات گوشی هایی مانند نسخه جدید گوشی iQOO Z5 می توانیم این باتری را بیابیم!

مشخصات فنی گوشی موتورولا اج 2022

بر روی پنل جلویی گوشی Motorola Edge 2022 دوربین سلفی آن با رزولوشن 32 مگاپیکسل قرار گرفته است. ساختار دوربین های پشت این گوشی نیز سه گانه است و دوربین اصلی آن از ظرفیت 50 مگاپیکسل به همراه لرزش گیر اپتیکال تصویر بهره می برد. در کنار آن از یک دوربین اولترا واید با رزولوشن 13 مگاپیکسل و یک حسگر تشخیص عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل استفاده شده است.

رندرهای منتشر شده از این گوشی حاکی از این هستند که نام نهایی آن ممکن است Edge 2022 نباشد و در آینده نام این گوشی تغییر کند. به هر حال به احتمال زیاد در سه ماهه سوم سال جاری شاهد عرضه این گوشی به بازارهای جهانی خواهیم بود.

منبع: gizmochina