نسل چهارم ساعت های هوشمند GTR/GTS برند امیزفیت به تازگی معرفی شده و اخیراً شاهد عرضه مدل GTS 4 Mini به بازارهای جهانی بوده ایم. اکنون اولین عکس ها از نسخه های GTR 4 و GTS 4 از این سری نیز فاش شده است! این عکس ها توسط وب سایت معتبر GSMArena در دسترس قرار گرفته و به شما اجازه می دهد تا برای اولین بار بتوانید به این ساعت های هوشمند جدید نگاهی بیندازید. علاوه بر این، مشخصات فنی نسل جدید ساعت های هوشمند امیزفیت نیز در دسترس قرار گرفته است. لازم به ذکر است Amazfit GTR 4 و GTS 4 به ترتیب به عنوان جایگزین ساعت هوشمند آمازفیت GTR 3 و GTS 3 معرفی شده اند که سال گذشته به بازار آمده بودند.

اولین عکس ها از ساعت های هوشمند امیزفیت GTR 4 و GTS 4 منتشر شد

از ساعت هوشمند امیزفیت GTR 4 شروع می کنیم. این گجت پوشیدنی دارای بدنه ای از جنس آلیاژ آلومینیوم است و در رنگ های نقره ای و مشکی عرضه می شود. به نظر می رسد که دکمه چرخشی دیجیتال و یک دکمه دیجیتال در سمت راست این ساعت قرار داشته باشد. مطابق با گزارش های منتشر شده، این ساعت هوشمند به صفحه نمایش دایره ای AMOLED با سایز 1.43 اینچ و رزولوشن 466x466 پیکسل مجهز است. ساعت هوشمند GTR 4 با بندهای چرمی، سیلیکونی و نایلونی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در طرف مقابل، ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4 نیز به بدنه آلومینیومی مجهز است. صفحه نمایش این مدل بزرگتر است و 1.75 اینچ سایز دارد. همچنین صفحه نمایش این نسخه مستطیلی است و کناره های آن به صورت منحنی طراحی شده است. مدل GTS 4 نیز دارای دکمه چرخشی است، اما به نظر می رسد که برای آن دکمه فیزیکی در نظر گرفته نشده است. گفته شده است که این ساعت هوشمند در رنگ های مشکی، رزگلد و قهوه ای به بازار می آید و بند آن از جنس سیلیکون یا نایلون خواهد بود.

اولین عکس ها از ساعت های هوشمند امیزفیت GTR 4 و GTS 4 منتشر شد

این طور که اعلام شده، امیزفیت بیش از 200 واچ فیس برای این ساعت ها در نظر گرفته ها که شامل واچ فیس های اصلی، AoD و بیش از 30 حالت انیمیشنی می شود. در رابطه با مشخصات ورزشی، ساعت های هوشمند GTR 4 و GTS 4 از 150 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می کنند و از ویژگی هایی مانند تشخیص اتوماتیک حالت ورزشی، راهنمای تمرینی و آنالیز برخوردارند. هر دوی این ساعت ها به سنسور اپتیکال 4PD Bio Tracker 4.0 PPG مجهزند که برای اندازه گیری ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) و سنجش سطح استرس کاربرد دارد.

ساعت های امیزفیت GTR 4 و GTS 4 به اسپیکر و میکروفون داخلی مجهزند و می توان از آنها برای مکالمه بلوتوثی با گوشی استفاده کرد. همچنین این مدل ها برای پلی بک موزیک به صورت مستقل از گوشی نیز کاربرد دارند.

اولین عکس ها از ساعت های هوشمند امیزفیت GTR 4 و GTS 4 منتشر شد

باید به این نکته هم اشاره کنیم که این ساعت های هوشمند با سیستم عامل Zepp OS 2.0 عرضه می شوند و اپلیکیشن های اختصاصی امیزفیت بر روی آنها نصب است. ضمن اینکه هر دوی این مدل ها از دستیار صوتی الکسا (متناسب با کشور محل عرضه) برخوردار خواهند بود. ساعت هوشمند امیزفیت GTR 4 از باتری 475 میلی آمپر ساعتی و مدل GTS 4 از باتری 300 میلی آمپر ساعتی انرژی خود را تأمین می کنند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا آمازفیت می تواند با عرضه ساعت های هوشمند جدید خود رقیبانش را شکست داده و مانند سال گذشته که به عنوان سومین تولید کننده ساعت هوشمند در جهان تبدیل شد به جایگاه خوبی می رسد یا خیر؟

منبع: gizmochina