چیزی تا رونمایی رسمی از خانواده گوشی های سری Xiaomi 12S باقی نمانده است و این روزها اخبار متعدد و متنوعی در رابطه با گوشی ها منتشر می شود. به خصوص در رابطه با عملکرد دوربین گوشی های سری شیائومی 12S خبرهای جذابی به گوش می رسد! اکنون شیائومی تصمیم گرفته بازار این اخبار را داغ تر کند و علاقه مندان به عکاسی را بیش از گذشته به سمت این گوشی ها بکشاند! در همین راستا، شیائومی در اکانت رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo، نمونه عکس های ثبت شده با دوربین گوشی های Xiaomi 12S را منتشر کرده است. عکس هایی که کیفیت و وضوح آنها علاقه مندان به عکاسی را از همین حالا شیفته خود کرده است! می خواهید شما هم به این عکس ها نگاهی بیندازید؟! پس با ما همراه باشید!

عملکرد خارق العاده دوربین گوشی های خانواده شیائومی 12S در نور کم

نمونه عکس هایی که شیائومی در اکانت رسمی خود در ویبو به اشتراک گذاشته، توسط عکاسان حرفه ای مختلف از سرتاسر جهان گرفته شده اند. هدف شیائومی از این کار، مانور این شرکت بر روی آغاز همکاری با Leica بوده است! پیش از این در خبرها آمده بود که شیائومی و Leica همکاری با یکدیگر را آغاز کرده و قصد دارند تا عکاسی با گوشی را متحول کنند! حالا شیائومی با انتشار نمونه عکس های ثبت شده با دوربین های لایکا که از آنها در گوشی های سری 12S استفاده شده، نگاه ها را بیش از پیش به این گوشی ها جلب کرده است!

این عکس ها چند شات متنوع از صحنه های مختلف را نشان می دهد که هر کدام در شرایط نوری مختلفی ثبت شده اند. به این ترتیب قدرت دوربین گوشی های Xiaomi 12S بیشتر به چشم می آید! به خصوص در محیط های کم نور و تاریک، وضوح عکس های ثبت شده با این گوشی ها خارق العاده است و حتی کوچکترین جزئیات نیز در آنها با بالاترین کیفیت قابل مشاهده اند! (به عنوان مثال عکسی را که از ماشین در زیر باران در شب گرفته شده، مشاهده کنید!). در زیر می توانید این عکس ها را ببینید:

عملکرد خارق العاده دوربین گوشی های خانواده شیائومی 12S در نور کم

عملکرد خارق العاده دوربین گوشی های خانواده شیائومی 12S در نور کمعملکرد خارق العاده دوربین گوشی های خانواده شیائومی 12S در نور کمعملکرد خارق العاده دوربین گوشی های خانواده شیائومی 12S در نور کم

خبر همکاری شیائومی با Leica برای اولین بار در ماه May سال جاری منتشر شد. Lei Jun، مدیر عامل شیائومی در این رابطه اعلام کرد که همکاری بین این دو شرکت باعث ارتقای کیفیت عمکرد دوربین ها در نور کم خواهد شد. به خصوص دوربین نسل جدید گوشی های پرچم دار شیائومی در حالت Night Mode عملکردی فوق العاده را ارائه خواهد داد و کیفیت عکس های ثبت شده با آن در این حالت نسبت به نسل فعلی چندین سطح بالاتر خواهد بود! اکنون به نظر می رسد که گوشی های سری 12S اولین گوشی های پرچم دار مشترک شیائومی با Leica است که از مزایای شرکت Leica بهره مند خواهند شد و به دوربین هایی فوق حرفه ای مجهز خواهند بود!

همچنین در عکس های منتشر شده توسط شیائومی، مانور این شرکت بر روی ثبت عکس های با کیفیت از سوژه های در حال حرکت کاملاً مشهود است. در مجموع چیزی که مشخص است این است که گوشی های سری 12S برخی از امکانات دوربین های عکاسی پیشرفته را در اختیار کاربران گوشی های هوشمند قرار می دهند و لذت عکاسی حرفه ای را برای کاربران معمولی به ارمغان می آورند!

گوشی های سری Xiaomi 12S در اوایل ماه جولای 2022 به صورت رسمی معرفی می شوند.

منبع: gizmochina