گوشی سامسونگ Galaxy A13 4G در ماه مارچ 2022 به بازار هند و کشورهای اروپایی عرضه شده است. این گوشی به عنوان جانشین گوشی Galaxy A12 شناخته می شود و از لحاظ صفحه نمایش و مدل چیپست نسبت به آن ارتقا پیدا کرده است. اکنون این گوشی در بازارهای کشور آمریکا نیز در دسترس قرار گرفته است و این احتمال وجود دارد تا به یکی از مدل های محبوب در بازار گوشی های میان رده این کشور تبدیل شود.

گوشی سامسونگ Galaxy A13 4G بدون شارژر به بازارهای آمریکا عرضه شده است!

گوشی سامسونگ گلکسی A13 4G با قیمت 189.99 دلار (نسخه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی) به بازار آمریکا عرضه شده است. نکته قابل توجه در این رابطه این است که در بسته بندی این گوشی خبری از شارژر نیست و کاربران باید این شارژر گوشی را به صورت جداگانه با قیمت 124.99 دلار تهیه کنند. در آمریکا این گوشی با اپراتورهای T-Mobile، AT&T، Sprint، Verizon و USCellular سازگار است.

گوشی Samsung Galaxy A13 4G دارای صفحه نمایش ضد آب 6.6 اینچی است که از رزولوشن Full HD+ برخوردار است. در اینجا شاهد این هستیم که رزولوشن این گوشی نسبت به نسل قبلی از HD+ (720x1600) به Full HD+ (1080x2408) ارتقا پیدا کرده است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که صفحه نمایش این گوشی دارای پنل PLS LCD با نسبت تصویر 20:9 است که حدود 83.2 درصد از سطح قسمت جلویی گوشی را در بر گرفته است. این صفحه نمایش توسط پوشش Gorilla Glass 5 محافظت می شود.

این گوشی از تراشه Exynos 850 قدرت می گیرد و همان طور که اشاره شد، در آن از 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است. به نظر می رسد که در آمریکا فقط همین نسخه از این گوشی توزیع شده است. این در حالی است که در سایر مناطق نسخه های 3GB + 32GB و 4GB + 64GB از این گوشی نیز در دسترس قرار گرفته است.

گوشی سامسونگ Galaxy A13 4G بدون شارژر به بازارهای آمریکا عرضه شده است!

لازم به ذکر است که گوشی سامسونگ گلکسی A13 4G به سیستم چهار دوربینه مجهز است. ماژول دوربین این گوشی شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، شوتر اولترا واید 5 مگاپیکسلی، ماکروی 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می شود. دوربین پشت این گوشی توانایی ثبت ویدئوهایی 1080p با نرخ 30 فریم در ثانیه را دارد. ضمن اینکه این گوشی به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/2.2 مجهز است.

مورد دیگری که در رابطه با این گوشی باید به آن اشاره کنیم، مشخصات باتری آن است. در گوشی سامسونگ گلکسی A13 4G از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که از طریق فناوری فست شارژ 15 واتی قابل شارژ است. همان طور که عنوان شد، این گوشی بدون شارژر در آمریکا عرضه شده و کاربران باید شارژر آن را به صورت مجزا تهیه کنند. در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که این گوشی با سیستم عامل اندورید 12 و رابط کاربری One UI 4 عرضه شده در دسترس کاربران قرار گرفته است.

گوشی سامسونگ Galaxy A13 4G بدون شارژر به بازارهای آمریکا عرضه شده است!

منبع: gizmochina