طبق برنامه ریزی های قبلی، شرکت Vivo قصد داشت تا گوشی Vivo T2 5G را در تاریخ 23 ماه May به بازارهای کشور چین عرضه کند. اما این شرکت در اکانت خود در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده است که تاریخ عرضه این گوشی به تأخیر افتاده است. Vivo اعلام کرده است که گوشی T2 5G در ماه ژوئن راهی بازار خواهد شد.

عرضه گوشی Vivo T2 5G به دلیل قرنطینه های اعمال شده در چین به تعویق افتاده است

این طور که معلوم است، Vivo چاره ای برای به تعویق انداختن زمان رونمایی از گوشی T2 5G نداشته و اعلام کرده که این گوشی Vivo در تاریخ 6 ژوئن در چین معرفی می شود. کارشناسان معتقدند که دلیل این موضوع، قرنطینه هایی است که به دلیل ویروس کووید 19 در چین اعمال شده است. گوشی Vivo T2 5G در واقع نسخه جانشین گوشی Vivo T1 5G است که سال گذشته به بازار آمده بود و در آن از تراشه اسنپ دراگون 778G استفاده شده بود.

عرضه گوشی Vivo T2 5G به دلیل قرنطینه های اعمال شده در چین به تعویق افتاده است

صفحه مربوط به این گوشی جدید بر روی وب سایت JD.com در دسترس قرار گرفته و مشخصات کلیدی آن آشکار شده است. آن طور که در تصویر بالا مشاهده می شود، این گوشی به صفحه نمایش AMOLED E4 با نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز مجهز است و از تراشه اسنپ دراگون 870 قدرت می گیرد. در زمینه عکاسی، این گوشی موبایل دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت OIS است. همچنین گوشی Vivo T2 5G از فناوری فست شارژ 80 وات پشتیبانی می کند.

مطابق با گزارش های اعلام شده، گوشی Vivo T2 5G نسخه تغییر نام یافته گوشی iQOO Neo 6 SE است. گوشی هوشمند تولید iQOO از صفحه نمایش 6.62 اینچی بهره می برد. صفحه نمایش این گوشی از پنل AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار است و رزولوشن FHD+ را ارائه می دهد. دیگر مشخصات این گوشی را دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی (با قابلیت OIS)، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی تشکیل می دهند.

عرضه گوشی Vivo T2 5G به دلیل قرنطینه های اعمال شده در چین به تعویق افتاده است

باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی Neo 6 SE از تراشه اسنپ دراگون 870 قدرت می گیرد و در آن از 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x استفاده شده است. ضمن اینکه در این گوشی از 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 بهره برده شده است. مجهز بودن به باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با فست شارژ 80 واتی دیگر مشخصات این گوشی را تشکیل می دهند. لازم به ذکر است که این گوشی از سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری iQOO UI بهره می برد. در رابطه با مسائل امنیتی، این گوشی به حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مجهز شده است. به این ترتیب می توان انتظار داشت که گوشی Vivo T2 5G نیز دارای این ویژگی ها باشد. این طور که اعلام شده، این گوشی جدید برند Vivo دارای قیمت ابتدایی 299 دلار خواهد بود. هنوز اعلام نشده که برند Vivo برنامه ای برای عرضه جهانی این گوشی (خارج از مرزهای کشور چین) خواهد داشت یا خیر.

منبع: gizmochina